Nachádzate sa tu
Prvý release roku 2020 je tu. Odhaľuje celkom novú stránku Stratégia a prepracovanú Hlavný stránku. V článku sa dočítate o nových funkciách a vizuálnych úpravách.
Uľahčite si prácu prednastavením filtrov a pomocou vlastných metrík zistite, ako sa vyfiltrovaným produktom darí. Vo videu vám ukážeme, ako na to.
Na konci novembra prebehol posledný release v tomto roku, ktorý obsahoval napríklad rozšírenie v nastavení stratégií alebo nový prehľad filtrov s možnosťou importu či exportu. Prejdeme si, čo všetko je nové a ukážeme si, ako na to.
Bidding je súčasťou PPC reklamy, kedy inzerent platí za každý jednotlivý preklik na jeho ponuku . Cieľom biddingu je prekonať ponuku konkurencie tak, aby cena bola aj pre vás čo najpriaznivejšia . Bidding funguje...
Múdreho lišiaka si zapnete na pár kliknutí! V následujúcich bodoch vás jednotlivými krokmi prevedieme!

Zo života biddingového automatu

Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.
Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.
Heureka môže byť vašou zlatou bránou k zákazníkom, ak ju viete skrotiť. Pripravili sme pre vás 10 praktických tipov, ako využiť Heureku naplno: od správneho párovania produktov cez chytré bidding až po recenzie, ktoré predávajú.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.