Bidding Fox Credit je nástroj z lišiackej dielne, ktorý vám bude strážiť dostatok kreditu pre vaše e-shopy. Tiež získate jednoduchý prehľad o tom, koľko a na akom porovnávači je vám odčítané. Sami si jednotlivo nastavíte minimálnu výšku kreditu, pri ktorej dosiahnutí vám aplikácia odošle do Mergada a e-mailu upozornenie. Majte stále aktívnu inzerciu a prehľad o kredite vo všetkých svojich e-shopoch na jednom mieste.
Začal nám rok 2020 a ponúka sa zhrnúť predošlých 12 mesiacov. Lišiak urobil veľké pokroky a mohli ste sa s nami stretnúť na rôznych akciách. Dnes vám napíšeme o najdôležitejších udalostiach roku 2019 a načrtneme, čo nás v nadchádzajúcom období čaká.
August je za nami a jeseň už pomaly klope na dvere. V lišiackej dielni vznikla nová appka na stráženie kreditu, Heureka má nový cenník preklikov. To nie sú jediné zaujímavosti, ktoré sa v priebehu minulého mesiaca stali. Vypichli sme pre vás to najdôležitejšie, tak ideme na to.
Každá aplikácia musí byť správne nastavená, aby mohla užívateľovi poskytnúť tie najlepšie výskedky. To isté platí aj pre nového člena lišiakov Bidding Fox Credit. Zhrnuli sme pre vás tie najdôležitejšie.
Zamyslite sa, koľko času zaberá pravidelné kontrolovanie kreditov všetkých klientov. A teraz si predstavte, že to nemusíte robiť, úľava čo? Pomôže vám s tým nová aplikácia Bidding Fox Credit.
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte – ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.