FAQ - Fox answers questions

Lišiak vám v sérii článkov odpovie na základné otázky, ktoré sa týkajú využitia aplikácie. Od prvého nastavenia stratégií, po to, ako vyhodnocovať bidding pomocou automatických reportov.

Články na téma FAQ - Fox answers questions

V Bidding Foxe si môžete vytvoriť vlastný projektový denník. Vďaka zapisovaniu udalostí do grafov a podrobnej diagnostike získate komplexné informácie o vašej inzercií. Pozrite sa, ako na to.

Bidingové automaty e-shopárom a markeťákom zjednodušujú prácu, šetria náklady a privádzajú na e-shop viac zákazníkov. Niet divu, že sú čím ďalej viac využívanou službou. V jednej karte proti sebe môže bidovať viac automatov. Bidding Fox vás na také produkty upozorní a vy môžete upraviť ich stratégiu. Pozrite sa, kde ich nájdete.

Bidding je súčasťou PPC reklamy, ktorá spočíva v ponúkaní a platení ceny za preklik. Na porovnávačoch tovaru často býva vysoká konkurencia a to niektorých zvádza k podvodnému správaniu. Click fraud alebo podvodné prekliky sa môžu týkať aj vás. Ako ich odhalíte?

Riešite pri e-shopoch neštandardné situácie, ktoré majú vplyv na predaja hodilo by sa vám ich mať zapísané v štatistikách Bidding Fox? Vytvorte vlastné udalosti, ktoré sa prepíšu do grafov a vy o nich budete mať vždy prehľad. Ako na to? Pozrite sa na návod.

Občas sa stretávame so zlým párovaním dát z Google Analytics do Bidding Fox. To sa prejavuje chýbajúcimi hodnotami pri produktoch. Máte analytics správne nastavené, alebo u vášho e-shopu dáta chýbajú?

Stalo sa vám, že na porovnávači pri e-shope došiel kredit a vy ste si toho nevšimli? Je to jedna z najčastejších prekážok, ktorá vám nedovolí biddovať. S Bidding Fox na nulu neklesnete. Nie bez toho, že by ste o tom nevedeli. Ako nastavíte upozornenie?