Nachádzate sa tu

PPC

PPC, z anglického slovného spojenia pay per click, je jednou z najvyužívanejších foriem reklamy. Inzerent platí za jednotlivé prekliky na cieľovú stránku, nie za jednotlivé zobrazenia. Tento systém využívajú Google AdWords, Sklik a vyhľadávače tovaru Heureky a Zboží. Je známy aj pod skratkou CPC – cost per cklik.

Čím sa odlišuje bezplatný režim od plateného a prečo stojí za zváženie vyhradiť na inzerciu väčší rozpočet? Výsledky štatistík Heureky hovoria za seba –⁠ prepnutím e-shopu do PPC režimu sa návštevy v priemere ztrojnásobili. Čítajte ďalej a...

Zo života biddingového automatu

Predávate do zahraničia alebo plánujete expanziu? Bidding Fox Elements vám automaticky zaistí aktuálne kurzy z ČNB a ECB, vďaka ktorým prepočítate ceny presne, rýchlo a bez chýb. Ušetríte čas, získajte prehľad a predávajte efektívne naprieč trhmi.
Kedy v biddingu šliapnuť na plyn a kedy pribrzdiť? Bidding Fox na Mergado Feste odhalil tipy, ako ušetriť tisícky a nestrácať zbytočne kredit.
Prečo Heureka hlási price_don't_match a ako sa tohto varovania zbaviť ? Vďaka drobnej úprave skriptu merania konverzí to teraz pôjde ako po masle. V článku vám ukážeme, ako na to.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.