Nachádzate sa tu

PPC

PPC, z anglického slovného spojenia pay per click, je jednou z najvyužívanejších foriem reklamy. Inzerent platí za jednotlivé prekliky na cieľovú stránku, nie za jednotlivé zobrazenia. Tento systém využívajú Google AdWords, Sklik a vyhľadávače tovaru Heureky a Zboží. Je známy aj pod skratkou CPC – cost per cklik.

Čím sa odlišuje bezplatný režim od plateného a prečo stojí za zváženie vyhradiť na inzerciu väčší rozpočet? Výsledky štatistík Heureky hovoria za seba –⁠ prepnutím e-shopu do PPC režimu sa návštevy v priemere ztrojnásobili. Čítajte ďalej a...

Zo života biddingového automatu

Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.
Heureka môže byť vašou zlatou bránou k zákazníkom, ak ju viete skrotiť. Pripravili sme pre vás 10 praktických tipov, ako využiť Heureku naplno: od správneho párovania produktov cez chytré bidding až po recenzie, ktoré predávajú.
Správne spárované produkty sú kľúčom k viditeľnosti na Heureke aj Zboží.cz. Tento praktický návod vás prevedie základmi párovania, ukáže najčastejšie chyby, tipy na opravu názvov aj využitie nástrojov ako Mergado, Bidding Fox alebo Pairing Bear. Naučíte sa, ako nastaviť feed, kontrolovať diagnostiku a dostať ponuky tam, kde zákazníci skutočne nakupujú.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.