Stratégia

Bidding Fox vaše produkty automaticky bidduje na základe vami nastavených stratégií. Tie sa môžu pre rôzne skupiny produktov veľmi líšiť. Niekedy je vhodné použiť agresívny prístup a niekedy naopak stačí byť v pozadí.

Články na téma Stratégia

Po zapnutí aplikácie, správnom prepojení s Heurekou alebo Zbožím, Google Analytics a prepojení všetkých dát, je potrebné nastaviť prvú stratégiu.

Bidding Fox je o automatickom biddovaní. Nie je žiadnym tajomstvom, že vznikol preto, aby ušetril špecialistom a e-shopárom čas. Neostávame iba pri tom. Chceme, aby sa skrátila, či viac zautomatizovala aj samotná práca v aplikácii a preto máme pre vás tri nové funkcie.

September sa niesol v znamení akcií a my sme radi prijali pozvanie zúčastniť sa MergadoFestu. Jeho druhý ročník sa venoval téme expanzie do zahraničia. O svojich skúsenostiach rozprávali napríklad Adam Funiok z agentúry Besteto, alebo Jana Dzuričková z agentúry Unikum.http://tomashanacek.cz

Dnes vám prinášame ďalšiu novinku z dielne našich vývojárov, ktorá vám zaručene uľahčí život. Týka sa nastavovania nových stratégií, čo niekedy dokáže byť celkom pekný proces a my vám ho dnes zjednodušíme.

Júlové vylepšenie aplikácie prinieslo niekoľko noviniek. Môžete si nastaviť svoju vlastnú diagnostiku, kde vidíte to, čo vás najviac zaujíma.

Hodnoty CPC a PNO sú v biddingu veľmi podstatné. Majú ale svoje úskalia. Ako s nimi môžete pracovať?