Stratégia

Bidding Fox vaše produkty automaticky bidduje na základe vami nastavených stratégií. Tie sa môžu pre rôzne skupiny produktov veľmi líšiť. Niekedy je vhodné použiť agresívny prístup a niekedy naopak stačí byť v pozadí.

Články na téma Stratégia

Vo výročnom desiatom čísle našej videorubriky vám oznámime množstvo noviniek. Jirka sa zameral na stránku Konkurencia, na nové možnosti nastavenia stratégií, ale aj na prepojenie Bidding Fox Elements s Bidding Foxom pomocou elementov. Pustite si video s novými lišiackym vychytávkami.

Vracali ste sa niekedy do aplikácie, aby sa vám biddoval výber produktov v konkrétnom čase? Teraz už nemusíte. Stratégie sa vám ponovom automaticky zapnú a vypnú podľa toho, čo si sami nastavíte vrátane pravidelného opakovania v zadanom intervale. Poďme si povedať, ako na to.

Sú to necelé dva mesiace, kedy sme vám predstavili novinku v aplikácii Bidding Fox a to stránku Konkurencia. Túto sekciu, ktorá obohatila našu aplikáciu, sme rozšírili o Detail konkurenta a aby toho nebolo málo, pridali sme aj novú funkciu v podobe Testovacej stratégie. V nasledujúcich riadkoch priblížime, čo všetko vám novinky prinesú.

Opakovane ste sa nás pýtali, ako biddovať iba produkty, ktoré sú TOP v Heureka kategóriách. Rozhodli sme sa preto pripraviť návod, ktorý by vám mal na túto otázku odpovedať.

Po zapnutí aplikácie, správnom prepojení s Heurekou alebo Zbožím, Google Analytics a prepojení všetkých dát, je potrebné nastaviť prvú stratégiu.

Bidding Fox je o automatickom biddovaní. Nie je žiadnym tajomstvom, že vznikol preto, aby ušetril špecialistom a e-shopárom čas. Neostávame iba pri tom. Chceme, aby sa skrátila, či viac zautomatizovala aj samotná práca v aplikácii a preto máme pre vás tri nové funkcie.