Ešte ani neskončil január a Lišiak má za sebou dva releasy. Opäť sme kládli dôraz na lepšiu prehľadnosť a intuitívnejšie rozhranie. Pribudli aj nové možnosti napríklad nastavovania stratégie či filtrovania produktov podľa nových metrík. Poďme si postupne predstaviť všetky novinky, ktoré na vás v aplikácii čakajú.
Podstránka Stratégie a jej formulár
Menšími kozmetickými úpravami prešla v aplikácii podstránka Stratégie a spolu s ňou aj formulár na tvorbu stratégie. Zmeny vznikli hlavne kvôli lepšej prehľadnosti v parametroch a intuitívnejšiemu nastavovaniu.
(Ne)sledovanie PNO naprieč stratégiami
Ak nepracujete s metrikou PNO, nebude vás ňou zaťažovať ani Bidding Fox. Jednoducho stačí vynechať v nastavení stratégie políčko s hodnotou PNO, alebo zadať nulu. Výsledok bude rovnaký.
Z detailu stratégie na výpis produktov
V detaile stratégie nájdete zaujímavé štatistiky, týkajúce sa výkonu na porovnávači tovaru. Do detailu sme pridali aj nenápadné tlačítko, ktorým sa na jeden klik dostanete na zoznam produktov s rovno vyfiltrovaným sortimentom spadajúcim do danej stratégie.
Nové produktové filtre
Pracujeme na tom, aby ste mohli svoje produkty filtrovať podľa parametrov v rôznych kombináciách. Na základe toho pribudli v aplikácii štyri filtre. Jeden z nich je v podobe checkboxu CPC na minime kategórie. Môžete si tak napríklad vyfiltrovať produkty, ktorých CPC je v hodnote minimálnej ceny danej kategórie a aj tak majú vysokú preklikovosť. Tie následne zoradíte podľa počtu preklikov alebo výšky nákladov a objavíte tak produkty s vysokými nákladmi.
Ďalšie tri filtre nájdete v sekcii Heureka. Dokážete si tu vyfiltrovať produkty podľa hodnotenia, počtu hodnotení a počtu recenzií na Heureke.
Uložené produktové filtre
Svoje sledované filtre produktov si môžete uložiť a na daný filter vytvoriť stratégiu. A aby ste mali na podstránke Produkty lepší prehľad o tom, na ktorý filter je, a na ktorý nie je aplikovaná stratégia, zvýraznili sme ich informačnou hláškou.
Úprava stránky Nastavenie projektu
V rámci lepšej prehľadnosti sme nastavenie projektu rozdelili a upozorneniam, udalostiam a exportom nadelili vlastnú podstránku.
Pre dnešok je to všetko. Ak vás zaujíma stručný popis noviniek v aplikácii, navštívte náš changelog, ktorý aktualizujeme ihneď po release a kde je všetko podstatné zhrnuté v niekoľkých vetách.
Aplikáciu vylepšujeme hlavne pre vás, preto ak máte návrhy alebo tipy, ktoré by vám prácu s Bidding Foxom zefektívnili, budeme radi, keď nám ich napíšete na podpora@biddingfox.com.
Pridať nový komentár