Nachádzate sa tu

Objavte nedávne aktuality a zmeny v aplikácii Bidding Fox

Ešte ani neskončil január a Lišiak má za sebou dva releasy. Opäť sme kládli dôraz na lepšiu prehľadnosť a intuitívnejšie rozhranie. Pribudli aj nové možnosti napríklad nastavovania stratégie či filtrovania produktov podľa nových metrík. Poďme si postupne predstaviť všetky novinky, ktoré na vás v aplikácii čakajú.

Podstránka Stratégie a jej formulár

Menšími kozmetickými úpravami prešla v aplikácii podstránka Stratégie a spolu s ňou aj formulár na tvorbu stratégie. Zmeny vznikli hlavne kvôli lepšej prehľadnosti v parametroch a intuitívnejšiemu nastavovaniu.

(Ne)sledovanie PNO naprieč stratégiami

Ak nepracujete s metrikou PNO, nebude vás ňou zaťažovať ani Bidding Fox. Jednoducho stačí vynechať v nastavení stratégie políčko s hodnotou PNO, alebo zadať nulu. Výsledok bude rovnaký.

Nulové PNO vo formulári nastavenia stratégie.
Nulové PNO vo formulári nastavenia stratégie.

Z detailu stratégie na výpis produktov

V detaile stratégie nájdete zaujímavé štatistiky, týkajúce sa výkonu na porovnávači tovaru. Do detailu sme pridali aj nenápadné tlačítko, ktorým sa na jeden klik dostanete na zoznam produktov s rovno vyfiltrovaným sortimentom spadajúcim do danej stratégie.

Detail stratégie v aplikácii Bidding Fox.
Detail stratégie v aplikácii Bidding Fox.

Nové produktové filtre

Pracujeme na tom, aby ste mohli svoje produkty filtrovať podľa parametrov v rôznych kombináciách. Na základe toho pribudli v aplikácii štyri filtre. Jeden z nich je v podobe checkboxu CPC na minime kategórie. Môžete si tak napríklad vyfiltrovať produkty, ktorých CPC je v hodnote minimálnej ceny danej kategórie a aj tak majú vysokú preklikovosť. Tie následne zoradíte podľa počtu preklikov alebo výšky nákladov a objavíte tak produkty s vysokými nákladmi.

Produktový filter - CPC na minime kategórie.
Produktový filter - CPC na minime kategórie.

Ďalšie tri filtre nájdete v sekcii Heureka. Dokážete si tu vyfiltrovať produkty podľa hodnotenia, počtu hodnotení a počtu recenzií na Heureke.

Produktový filter - Hodnotenie, Počet hodnotení a Počet recenzií na Heureke.
Produktový filter - Hodnotenie, Počet hodnotení a Počet recenzií na Heureke.

Uložené produktové filtre

Svoje sledované filtre produktov si môžete uložiť a na daný filter vytvoriť stratégiu. A aby ste mali na podstránke Produkty lepší prehľad o tom, na ktorý filter je, a na ktorý nie je aplikovaná stratégia, zvýraznili sme ich informačnou hláškou.

Informačná hláška pri uložených filtroch, na ktoré sú aplikované stratégie.
Informačná hláška pri uložených filtroch, na ktoré sú aplikované stratégie.

Úprava stránky Nastavenie projektu

V rámci lepšej prehľadnosti sme nastavenie projektu rozdelili a upozorneniam, udalostiam a exportom nadelili vlastnú podstránku.

Nastavenie projektu rozdelené na upozornenia, udalosti a exporty.
Nastavenie projektu rozdelené na upozornenia, udalosti a exporty.

 

Pre dnešok je to všetko. Ak vás zaujíma stručný popis noviniek v aplikácii, navštívte náš changelog, ktorý aktualizujeme ihneď po release a kde je všetko podstatné zhrnuté v niekoľkých vetách.

Aplikáciu vylepšujeme hlavne pre vás, preto ak máte návrhy alebo tipy, ktoré by vám prácu s Bidding Foxom zefektívnili, budeme radi, keď nám ich napíšete na podpora@biddingfox.com.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.