Nachádzate sa tu

Aké možnosti ponúkajú Exporty v Bidding Foxe

V tomto článku vám predstavíme jednotlivé možnosti exportu. Záleží len na vás, aké dáta sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Povieme si, čo máte na výber a na čo informácie slúžia.

Ako exporty fungujú

Pokiaľ chcete mať prehľad o vybraných produktoch alebo máte v pláne s nimi ďalej pracovať, využite možnosť exportu. Najskôr si vyberiete z troch formátov: CSV, XLSX alebo HTML. Následne zvolíte, či chcete, aby ste pravidelne dostali e-mail so súborom alebo si ho radšej zobrazíte na trvalom odkaze. Ten si môžete uložiť do záložiek prehliadača. O nastavení exportov, sme sa rozpísali v tomto článku.

Parametre exportu.

Informácie z feedu a produktovej karty

Ak budete chcieť produkty identifikovať, vyberiete si napríklad:

  • názov,
  • obrázok,
  • mergado ID,
  • ITEM_ID,
  • alebo PN a EAN.

Pre rýchlejšie hľadanie sortimentu, si môžete uložiť URL adresu na porovnávači tovaru a e-shopu. Potom si zvolíte údaje o výrobcovi, cene, dostupnosti alebo jeho príslušenstve a darčeku. Určite vás bude zaujímať, ako si váš sortiment stojí na produktovej karte, teda:

  • do akej kategórie spadá,
  • aká je jeho pozícia v biddingu alebo podľa ceny,
  • koľko e-shopov ponúka rovnaký produkt,
  • a aká je maximálna a minimálna cena na karte.
Pre hľadaní tovaru, ktorý je obľúbený u vašich zákazníkov, sa hodí sledovať hodnotenia, počet recenzií alebo popularitu, ktorú vypočítava Heureka v Sortiment reporte.
Výber hodnotenia produktov v Exportu.

Dáta z Heureky a Google Analytics

Vedľa nastaveného CPC, PNO a ich maximálnych hodnôt budete chcieť zobraziť štatistiky výkonu. Pre hodnotenie úspešnosti vašej inzercie sú následne dôležité dáta z Heureky a Google Analytics. Je na vás, či chcete sledovať hodnoty za posledných 30 dní alebo za predchádzajúci deň. Na výber máte prekliky, objednávky, obrat i náklady z oboch zdrojov. Google analytics ponúka navyše sledovanie konverzného pomeru.

Dáta z Heureky.

Ručne biddované alebo skryté produkty

Sú prípady, kedy sa vám bude hodiť ručné biddovanie produktov. Ak budete chcieť, export vám ukáže platnosť týchto nastavení, akú ste nastavili CPC aj max CPC a či ste produkt skryli. V prípade ručného skrytia sa vám zobrazia v tabuľke 1.

Informácie o konkurentoch a ich produktoch

Ak nad zoznamom produktov kliknete na možnosť Konkurencia, zobrazí sa vám možnosť vygenerovať špeciálny Export, ktorý bude obsahovať len informácie o ponuke vašich sledovaných konkurentov.

Export konkurentov.

Pozrite sa do aplikácie a preskúmajte jednotlivé možnosti. Teraz viete, na čo slúži a môžete ich využiť naplno. Ak vás k exportom napadne akákoľvek otázka alebo vylepšenia, napíšte nám.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytvárate si prehľady o vývoji sortimentu svojho e-shopu častým preklikávaním z jednej stránky na druhú? Všetko robíte ručne a trvá vám to zbytočne dlho? Máme pre vás pohodlný spôsob, ako dáta sledovať automatizovane a z jedného miesta. Predstavujeme novú aplikáciu Fox Data+, ktorá informácie o vývoji vášho tovaru dostane do prehľadných grafov. Pozrime sa na ňu bližšie.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.