Nachádzate sa tu

Aké možnosti ponúkajú Exporty v Bidding Foxe

V tomto článku vám predstavíme jednotlivé možnosti exportu. Záleží len na vás, aké dáta sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Povieme si, čo máte na výber a na čo informácie slúžia.

Ako exporty fungujú

Pokiaľ chcete mať prehľad o vybraných produktoch alebo máte v pláne s nimi ďalej pracovať, využite možnosť exportu. Najskôr si vyberiete z troch formátov: CSV, XLSX alebo HTML. Následne zvolíte, či chcete, aby ste pravidelne dostali e-mail so súborom alebo si ho radšej zobrazíte na trvalom odkaze. Ten si môžete uložiť do záložiek prehliadača. O nastavení exportov, sme sa rozpísali v tomto článku.

Parametre exportu.

Informácie z feedu a produktovej karty

Ak budete chcieť produkty identifikovať, vyberiete si napríklad:

  • názov,
  • obrázok,
  • mergado ID,
  • ITEM_ID,
  • alebo PN a EAN.

Pre rýchlejšie hľadanie sortimentu, si môžete uložiť URL adresu na porovnávači tovaru a e-shopu. Potom si zvolíte údaje o výrobcovi, cene, dostupnosti alebo jeho príslušenstve a darčeku. Určite vás bude zaujímať, ako si váš sortiment stojí na produktovej karte, teda:

  • do akej kategórie spadá,
  • aká je jeho pozícia v biddingu alebo podľa ceny,
  • koľko e-shopov ponúka rovnaký produkt,
  • a aká je maximálna a minimálna cena na karte.
Pre hľadaní tovaru, ktorý je obľúbený u vašich zákazníkov, sa hodí sledovať hodnotenia, počet recenzií alebo popularitu, ktorú vypočítava Heureka v Sortiment reporte.
Výber hodnotenia produktov v Exportu.

Dáta z Heureky a Google Analytics

Vedľa nastaveného CPC, PNO a ich maximálnych hodnôt budete chcieť zobraziť štatistiky výkonu. Pre hodnotenie úspešnosti vašej inzercie sú následne dôležité dáta z Heureky a Google Analytics. Je na vás, či chcete sledovať hodnoty za posledných 30 dní alebo za predchádzajúci deň. Na výber máte prekliky, objednávky, obrat i náklady z oboch zdrojov. Google analytics ponúka navyše sledovanie konverzného pomeru.

Dáta z Heureky.

Ručne biddované alebo skryté produkty

Sú prípady, kedy sa vám bude hodiť ručné biddovanie produktov. Ak budete chcieť, export vám ukáže platnosť týchto nastavení, akú ste nastavili CPC aj max CPC a či ste produkt skryli. V prípade ručného skrytia sa vám zobrazia v tabuľke 1.

Informácie o konkurentoch a ich produktoch

Ak nad zoznamom produktov kliknete na možnosť Konkurencia, zobrazí sa vám možnosť vygenerovať špeciálny Export, ktorý bude obsahovať len informácie o ponuke vašich sledovaných konkurentov.

Export konkurentov.

Pozrite sa do aplikácie a preskúmajte jednotlivé možnosti. Teraz viete, na čo slúži a môžete ich využiť naplno. Ak vás k exportom napadne akákoľvek otázka alebo vylepšenia, napíšte nám.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Lišiaci na ShopCampe
Tento rok sme boli partnerom e-commerce konferencie ShopCamp. Sme radi, že sme sa mohli zúčastniť akcie, na ktorej sa stretávajú e-shopari a odborníci z celej republiky. ShopCamp sa tento rok konal 2...
Augustové lišiacke novinky
Letné prázdniny sú na konci a nastal čas spísať dôležité e-commerce udalosti za mesiac august. V lišiackej dielni sme pre vás pripravili zaujímavý obsah, ktorého súčasťou bol napríklad rozhovor o...
Prečo je Mergado Keychain potrebný pre správne fungovanie Bidding Foxu
Viete, aké kroky je potrebné urobiť, než zapnete našu aplikáciu? Vďaka Mergado Keychain stiahne náš Lišiak z porovnávačov potrebné dáta a pripraví pre vás štatistiky a analytiku. Pozrite sa, k čomu...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.