Exporty už len s aktuálnymi dátami

Sledujete pravidelne reporty alebo s nimi často pracujete? Boli by ste radi, keby boli dáta stále aktuálne a nemuseli ste exporty generovať manuálne stále dokola? Tak z tejto novinky budete mať radosť.

Naučili sme lišiaka generovať odkaz, kde budete mať exporty s aktuálnymi dátami. Čo to znamená? Predstavte si, že ste na stránke Produkty, uložili ste filter a zvolili ste možnosť exportovať do CSV. Vyskočí vám okno, v ktorom nájdete pod voľbou „Vygenerovať trvalý odkaz“ adresu, ktorú si skopírujete pre ďalšie spracovanie. Ak niektorý z produktov z tohto exportu vypadne, pretože už nebude patriť napríklad medzi nespárované produkty, premietne sa vám to do vášho exportu, ktorý aplikácia dvakrát denne aktualizuje. Odkaz si môžete vygenerovať pre všetky CSV exporty produktov, takže aj pre tie z Diagnostiky.

Generovanie exportu
Generovanie exportu

Ak chcete dáta v exporte aktualizovať v konkrétny okamih, stačí na stránke Nastavenia kliknúť na ikonku pre pregenerovanie.

Pregenerovanie exportu
Pregenerovanie exportu

Ďalšou inováciou, ktorá vám uľahčí prácu s reportmi, je možnosť automatického zasielania na e-mail v pravidelnom intervale. Túto novú funkciu nájdete po kliknutí na „Vygenerovať trvalý odkaz“, pod tlačidlom „Nastaviť export“.

Možnosti exportu
Možnosti exportu
Nastavenie exportu
Nastavenie exportu

Práca s dátami v tabuľkách Google

Do Google Spreadsheets dostanete dáta pomocou funkcie IMPORTDATA.

Príklad:

=importdata("adresa-csv-z-bidding-foxu")

Dáta v tabuľke Google
Dáta v tabuľke Google

 

Veríme, že sme vám týmto posunom Lišiaka ušetrili ďalší užitočný čas. Využitie exportov je dôležité a vďaka týmto vylepšeniam si môžete napríklad vytvoriť dashboard pre sledovanie spárovanosti svojich klientov. Neviete ako na to? Tak o tom napríklad nabudúce. Teraz budeme radi, keď nám napíšete, ako túto novinku využijete.

Pridať nový komentár

Ďalšie články

Report konkurencie - dôležité informácie na pár kliknutí
Kontrolujete pravidelne aké má vaša konkurencia ceny produktov, dopravy, dobu dodania a ďalšie? A viete, či sa na trhu neobjavil ďalší e-shop, ktorý predáva rovnaký tovar, ako vy? Sledovanie konkurencie môže byť veľmi náročné a zdĺhavé. Práve preto sme do Bidding Foxu pridali novú podstránku, na ktorej všetky tieto informácie nájdete. O čo ide?
Ako nastavíte vlastné metriky pre diagnostiku
Súčasťou Bidding Foxu je obsiahla Diagnostika, vďaka ktorej máte podrobný prehľad o vašich produktoch. Viete, koľko máte spárovaných produktov,koľko z nich dosiahlo maximálne CPC a mnoho ďalších informácií. Chýba vám v diagnostike niečo, čo pravidelne kontrolujete? Môžete si nastaviť svoje vlastné metriky. Poďme sa spoločne pozrieť, ako na to.