Bidding

Bidding je súčasť PPC reklamy, kedy inzerent platí za jednotlivé prekliky na jeho ponuku. Cieľom je prekonať konkurenčnú ponuku tak, aby cena bola čo najpriaznivejšia. Bidding funguje na aukčnom princípe. Bidding Fox celý tento proces automatizuje a zjednodušuje vám prácu.

Články na téma Bidding

Súčasťou Bidding Foxu je obsiahla Diagnostika, vďaka ktorej máte podrobný prehľad o vašich produktoch. Viete, koľko máte spárovaných produktov,koľko z nich dosiahlo maximálne CPC a mnoho ďalších informácií. Chýba vám v diagnostike niečo, čo pravidelne kontrolujete? Môžete si nastaviť svoje vlastné metriky. Poďme sa spoločne pozrieť, ako na to.

Vianoce sú za rohom a zákazníci začínajú objednávať vo veľkom. Bude váš e-shop tento rok zapadnutý medzi ostatnými, alebo vystupíte z davu a budete kričať do sveta, že u vás sú tie najlepšie vianočné darčeky? Máme pre vás 8 tipov, ako podporiť e-shop pred Vianocami.

Na tomto blogu vám prinášame najmä novinky z našej aplikácie. Chceme ale, aby ste si urobili komplexný prehľad o tom, čo vlastne bidding je a aké sú jeho možnosti. Preto sme spolu s Mergadom vytvorili videorubriku Just Bidding. Pozrite si náš prvý diel.

Na Heureke sa často stretávame s pojmom PPC režim. Aký je teda rozdiel medzi FREE a PPC režimom a prečo je okolo biddingu na Heureke taký rozruch?

Zvýšte svoj zisk vďaka novým reportom v Bidding Fox! Nie len, že vám ušetrí čas, ktorý by ste strávili by zbieraní dát pre report, ale v reporte nájdete tiež informácie, ktoré vám pomôžu zlepšovať bidding a tým zvyšovať zisk.

Bidding je súčasťou PPC reklamy, kedy inzerent platí za každý jednotlivý preklik na jeho ponuku