Bidding

Bidding, niekedy označovaný ako biding, je súčasť PPC reklamy, kedy inzerent platí za jednotlivé prekliky na jeho ponuku. Cieľom je prekonať konkurenčnú ponuku tak, aby cena bola čo najpriaznivejšia. Bidding funguje na aukčnom princípe. Bidding Fox celý tento proces automatizuje a zjednodušuje vám prácu.

Články na téma Bidding

Vianoce sa blížia a zákazníci začínajú objednávať, ako na bežiacom páse. My vám predstavujeme tipy, ktoré nevyžadujú veľký zásah do e-shopu a stíhate ich svojpomocne aplikovať ešte v predvianočnej sezóne. Ako vylepšíte svoju inzerciu?

Ručné úpravy jednotlivých položiek sú obvykle veľmi časovo náročné a čím viac položiek je, tým viac úsilia to vyžaduje. Nezáleží na tom, či meníte produktom kategórie, nahrávate fotografie novým ponukám alebo revidujete cenu za preklik na Heureke. Každá možnosť automatizácie sa počíta a väčšinou má aj ďalšie benefity, ako len úsporu času, ktorý následne môžete venovať kreatívnym a strategickým činnostiam.

Premýšľate, ako zviditeľniť svoj e-shop na Heureke a Zboží.cz? Na nasledujúcich riadkoch sa dočítate o biddingu na porovnávačoch a o jeho možnostiach a výhodách.

Platba za preklik na porovnávačoch nie je žiadnou novinkou. Lišiak CPC nemusí len čerpať, ale ho môže aj ušetriť. V nasledujúcich riadkoch vám poradíme zopár tipov, ako zaobchádzať s kreditom šetrnejšie.

Exporty vo viacerých formátoch, export sledovaných konkurentov alebo nový vzhľad stránky reporty. To všetko obsahoval release z minulého týždňa. Rozšírte si obzory o tom, kam vedú lišiacke kroky a pracujte s ním čo najefektívnejšie.

Sledujete pravidelne reporty alebo s nimi často pracujete? Boli by ste radi, keby boli dáta stále aktuálne a nemuseli ste exporty generovať manuálne stále dokola? Tak z tejto novinky budete mať radosť.