Nachádzate sa tu

Spárovanosť

Spárovanosť produktov je správne priradenie produktov z e-shopu do produktovej karty vyhľadávača tovaru. Spárovanosť produktov ovplyvňuje možnosť inzercie na vyhľadávačoch. Nespárované produkty sa v produktových kartách vôbec nezobrazia.

Ako uchopiť párovanie produktov z toho správneho konca? V ďalšom dieli série Just Bidding sa dozviete odpovede na časté otázky, ktoré trápia e-shopárov pri vytváraní produktových kariet pre porovnávače tovaru. S tipmi od špecialistu Jirky Guňky sa...
Odhaľme chybne spárované produkty v inzercii Heureky pomocou Mergada a Bidding Fox Elements. Odstránením nezrovnalostí zamedzíme zbytočnému preklikaniu kreditu, ktoré neprináša objednávky.
Ak chcete vyťažiť z inzercie na porovnávačoch čo najviac, tovar musí byť zaradený v správnych kategóriách. V tomto článku si ukážeme najčastejšie príklady nesprávneho spárovania produktov na Heureke.
Počet spárovaných, resp. nespárovaných produktov sa zdá byť dobrým predpokladom a ukazovateľom úspešnosti vašej inercie. Nemusí to tak ale byť vždy - nie je totiž spárovanosť ako spárovanosť.

Zo života biddingového automatu

MAX_CPC_SEARCH
Zboží.cz rozšírilo možnosti svojej inzercie. Ponuky sa odteraz automaticky zobrazujú aj vo vyhľadávaní na Seznamu. Na nasledujúcich riadkoch si zhrnieme, ako vám Bidding Fox pomôže. Rozšírenie...
Bidding Fox Elements
Máte vo svojom feede tisíce položiek a potrebujete ich správne zaradiť do katalógu Heureky? Vďaka Bidding Fox Elements ich spárujete na pár kliknutí. V článku sme spísali stručný návod, v ktorom vám...
release Bidding Foxu
Náš Lišiak je zase o chlp lepší. V release sme sa zamerali na bidovanie minimom kategórie podľa cenníka Heureky, kombinovanie viac filtrov naraz aj na prehľadnosť našej aplikácie. Zoznámte sa so...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.