Nachádzate sa tu

Just Bidding #7 – Osvojte si bezchybné párovanie produktov

Ako uchopiť párovanie produktov z toho správneho konca? V ďalšom dieli série Just Bidding sa dozviete odpovede na časté otázky, ktoré trápia e-shopárov pri vytváraní produktových kariet pre porovnávače tovaru. S tipmi od špecialistu Jirky Guňky sa naučíte chyby nielen kontrolovať, ale aj eliminovať. Ušetrený kredit dokážete investovať účinnejšie na ďalšie biddingové stratégie.

Vo videu sa dozviete

00:28 Aká je príčina, že sa produkty zle napárujú do produktových kariet?
1:55 Aký je postup pri kontrole spárovaných produktov?
2:28 Prečo je dôležité riešiť správne napárovaný sortiment?
3:40 Aké sú najčastejšie príklady zlého napárovania produktov?
6:41 Aký je postup pri zle spárovaných produktoch? Ako ich dostane e-shopár na správnu produktovú kartu?

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobne, ako každý iný. Až v priebehu sa ukázalo, že nám všetkým prevráti život naruby. Zažili sme nové výzvy a zvykali si na nové štandardy. Čo všetko sa odohralo v lišiackej nore za posledný rok sme zhrnuli vo videu. Prajeme príjemné sledovanie.
Nenechajte konkurentov získať vyššie priečky na produktových kartách Heureky
Jedným z kritérii zoraďovania produktov na porovnávačoch tovaru je cena. Sledujete konkurenčné ponuky, aby sa nezobrazovali nad vašimi? Pomocou Bidding Fox Elements dostanete do feedu najnižšiu cenu na karte spolu s URL adresou produktového detailu. Dajte zbohom ručnému preklikávaniu produktových kariet a majte potrebné informácie prístupné na jednom mieste.
Odhaľte rozdiel medzi Free a PPC režimom na porovnávačoch tovaru
Čím sa odlišuje bezplatný režim od plateného a prečo stojí za zváženie vyhradiť na inzerciu väčší rozpočet? Výsledky štatistík Heureky hovoria za seba –⁠ prepnutím e-shopu do PPC režimu sa návštevy v priemere ztrojnásobili. Čítajte ďalej a presvedčte sa sami.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.