Nachádzate sa tu

Ako funguje nástroj Bidding Fox Elements

Bidding Fox Elements je nástroj prinášajúci ďalšie informácie o inzercii prostredníctvom stoviek elementov. Pracuje nielen so štatistickými dátami z porovnávačov tovaru a Google Analytics, ale aj s informáciami o počasí, menových kurzoch a podobne. Získané údaje vám pomôžu s presnejším cielením inzercie, automatizáciou alebo doplnením nových dát do feedu, čím zvýšite výkonnosť e-shopu.

V prípade štatistických dát poskytuje aplikácia údaje za jeden, sedem alebo tridsať dní. Zostáva na vašom zvážení a preferenciách, ktoré obdobie sa rozhodnete sledovať.

Zapnite si nástroj Bidding Fox Elements na 30 dní zdarma a vyskúšajte, čo všetko dokáže.

Aktivujte v Mergado store

Čo s Bidding Fox Elements získate

  • Doplnenie nových dát do XML feedu.
  • Presnejšie cielenie inzercie, vďaka získaným informáciám.
  • Prehľad o obľúbenosti tovaru.
  • Odhalíte produkty, o ktoré je veľký záujem a o ktoré naopak nie.
  • Pomáha objaviť chyby v nastavení.
  • Monitoring konkurenčných ponúk.
  • Štatistické dáta za jeden, sedem a tridsať dní.

S akými dátami pracuje

  • Heureka štatistické XML z merania konverzií.
  • Heureka Sortiment report.
  • Google Analytics.
  • Informácie o produktoch.
  • Dátum a čas.
  • Aktuálna predpoveď počasia vybraných miest (CZ, SK, PL, DE).
  • Kurzy mien.
  • Dáta z kariet produktov na Zboží.cz a Heureka.
  • Štatistiky Zboží.cz.

Ako funguje

Po zapnutí aplikácie vyberiete a aktivujete elementy, s ktorými chcete pracovať a následne ich môžete použiť v Mergade. Na základe dát z elementov nastavíte produktom bidding, pridáte darček, upravíte intenzitu biddingu podľa aktuálneho počasia či ďalšie špecifické úpravy.

Možností je nespočet a kreativite sa medze nekladú. Dáta sú využiteľné aj v ďalších aplikáciách, ako je napríklad Bidding Fox a Pricing Fox.

Pre Inšpiráciu navštívte náš blog

 

Vyskúšajte Bidding Fox Elements na 30 dní zdarma.

Aktivujte v Mergado store

 

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.