Nachádzate sa tu

Čo robiť s unikátnymi produktmi?

Nedávno sme sa v niekoľkych článkoch na blogu zaoberali diagnostikou a niekoľkokrát sa stretli s nespárovanými produktmi. Jedným z problémov, ktorý bráni v biddingu, sú nespárované produkty. Ako s nimi môžete pracovať a kedy ich môžete dostať do biddingu?

Párovanie produktov 

Aby mohol byť produkt spárovaný, musíte byť zaradení v platenom režime a v XML súbore uvádzať tagy - PRODUCTNAME, URL, PRICE_VAT a CATEGORYTEXT. Na základe tagu CATEGORYTEXT a PRODUCTNAME Heureka produkt spáruje. Nespárované produkty sa neobjavujú v biddingu, ani v porovnaní ceny. Nájdete ich len vo výsledkoch vyhľadávania až za spárovanými produktmi.

Heureka musí mať kategóriu vášho produktu už vytvorenú. Ich zoznam nájdete tu.  A nové kategórie pravidelne zverejňujú na blogu.

V prípade, že váš produkt nemá samostatnú kategóriu, uveďte tú, ktorá jasne určí, o aký produkt sa jedná.

PRODUCTNAME musí obsahovať názov výrobcu, kód produktu a atribúty varianty.

Katalóg Heureky sa neustále rozširuje, ale stále sa môžete stretnúť s produktmi, ktoré nie je možné spárovať.

Spárované produkty

Sú produkty, ktoré sú správne zaradené vo svojej kategórii a je možné u nich využiť bidding. Pri spárovaných produktoch je vždy žiaduce, aby ste sa zamerali na parametre.

Nespárované produkty

Čo teda s produktmi, ktoré na Heureke nie je možné spárovať? Nemusí sa jednať len o to, že kategória daného produktu nie je zaradená, ale môžu to byť produkty, ktoré sú len originálne a nie je možné ich “pripárovať” k ostatným e-shopom. Ak máte správne nastavené všetky náležitosti, Heureka vám môže založiť novú produktovú kartu. Potom môžete začať pracovať s parametrami a zákazníci sa k týmto produktom dostanú pri použití filtrov.

Parametre

Vďaka parametrom je vaša ponuka viac vidieť a produkty je možné filtrovať v ľavom stĺpci. Parametre sú vlastnosťou vašich produktov. Pri niektorých kategóriách sú dokonca povinné. Zoznam povinných parametrov nájdete v tabuľke, ktorú Heureka aktualizuje.

Parametre = fabra, veľkosť, druh materiálu, rozmery, objem, spotreba a ďalšie.

Vďaka vyplnení parametrov budú vaše produkty lepšie dohľadateľné a odlíšené od konkurencie. Ako správne parametre vyplniť sa dozviete tu.

Prečo vypĺňať parametre

PPotrebujem helmu na motorku, vyhľadám ju na Heureke.

Je ich ale veľa a preto použijem filtrovanie. Chcem helmu s intercorom.

4. strana vyhledávání na Heurece

 

Použití filtru intercom

A vďaka vyplneným parametrom je táto helma jediná a rozhodovací proces je zrazu veľmi jednoduchý. 

Zhrnutie:
  • Pre zobrazenie na Heureke a spárovanie produktov potrebujete vo feede PRODUCTNAME, URL, PRICE_VAT a CATEGORYTEXT.
  • Spárované produkty môžu do biddingu.
  • Nespárované takmer nie je možné dohľadať. Vždy sú vo výsledkoch vyhľadávania až pod spárovanými.

Vypĺňajte parametre! Budete lepšie dohľadateľní.

 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.