Nachádzate sa tu

Čo robiť s unikátnymi produktmi?

Nedávno sme sa v niekoľkych článkoch na blogu zaoberali diagnostikou a niekoľkokrát sa stretli s nespárovanými produktmi. Jedným z problémov, ktorý bráni v biddingu, sú nespárované produkty. Ako s nimi môžete pracovať a kedy ich môžete dostať do biddingu?

Párovanie produktov 

Aby mohol byť produkt spárovaný, musíte byť zaradení v platenom režime a v XML súbore uvádzať tagy - PRODUCTNAME, URL, PRICE_VAT a CATEGORYTEXT. Na základe tagu CATEGORYTEXT a PRODUCTNAME Heureka produkt spáruje. Nespárované produkty sa neobjavujú v biddingu, ani v porovnaní ceny. Nájdete ich len vo výsledkoch vyhľadávania až za spárovanými produktmi.

Heureka musí mať kategóriu vášho produktu už vytvorenú. Ich zoznam nájdete tu.  A nové kategórie pravidelne zverejňujú na blogu.

V prípade, že váš produkt nemá samostatnú kategóriu, uveďte tú, ktorá jasne určí, o aký produkt sa jedná.

PRODUCTNAME musí obsahovať názov výrobcu, kód produktu a atribúty varianty.

Katalóg Heureky sa neustále rozširuje, ale stále sa môžete stretnúť s produktmi, ktoré nie je možné spárovať.

Spárované produkty

Sú produkty, ktoré sú správne zaradené vo svojej kategórii a je možné u nich využiť bidding. Pri spárovaných produktoch je vždy žiaduce, aby ste sa zamerali na parametre.

Nespárované produkty

Čo teda s produktmi, ktoré na Heureke nie je možné spárovať? Nemusí sa jednať len o to, že kategória daného produktu nie je zaradená, ale môžu to byť produkty, ktoré sú len originálne a nie je možné ich “pripárovať” k ostatným e-shopom. Ak máte správne nastavené všetky náležitosti, Heureka vám môže založiť novú produktovú kartu. Potom môžete začať pracovať s parametrami a zákazníci sa k týmto produktom dostanú pri použití filtrov.

Parametre

Vďaka parametrom je vaša ponuka viac vidieť a produkty je možné filtrovať v ľavom stĺpci. Parametre sú vlastnosťou vašich produktov. Pri niektorých kategóriách sú dokonca povinné. Zoznam povinných parametrov nájdete v tabuľke, ktorú Heureka aktualizuje.

Parametre = fabra, veľkosť, druh materiálu, rozmery, objem, spotreba a ďalšie.

Vďaka vyplnení parametrov budú vaše produkty lepšie dohľadateľné a odlíšené od konkurencie. Ako správne parametre vyplniť sa dozviete tu.

Prečo vypĺňať parametre

PPotrebujem helmu na motorku, vyhľadám ju na Heureke.

Je ich ale veľa a preto použijem filtrovanie. Chcem helmu s intercorom.

4. strana vyhledávání na Heurece

 

Použití filtru intercom

A vďaka vyplneným parametrom je táto helma jediná a rozhodovací proces je zrazu veľmi jednoduchý. 

Zhrnutie:
  • Pre zobrazenie na Heureke a spárovanie produktov potrebujete vo feede PRODUCTNAME, URL, PRICE_VAT a CATEGORYTEXT.
  • Spárované produkty môžu do biddingu.
  • Nespárované takmer nie je možné dohľadať. Vždy sú vo výsledkoch vyhľadávania až pod spárovanými.

Vypĺňajte parametre! Budete lepšie dohľadateľní.

 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.