Nachádzate sa tu

Google Analytics

Nástroj spoločnosti Google, ktorý slúži k analýze a vyhodnocovaní návštevnosti internetových stránok. Bidding Fox vďaka prepojeniu s Google Analytics získava dáta, ktoré sú dôležité pre riadenie inzercie na vyhľadávačoch tovaru.

Zápolíte po zapnutí Bidding Foxu s napojením Google Analytics? Alebo je napojenie v poriadku, ale v aplikácii chýbajú produktové dáta? V novom videu zo série Najčastejších otázok z podpory sa dozviete, aké sú najčastejšie príčiny tohto problému.
Pri nastavovaní aplikácie Bidding Fox máte možnosť vybrať si, podľa čoho budete párovať štatistiky k produktom. Rozlišujeme dve možnosti –⁠ párovanie podľa vstupnej stránky alebo ITEM_ID. Obe sa vyznačujú špecifickým správaním a majú výhody a...
Občas sa stretávame so zlým párovaním dát z Google Analytics do Bidding Fox. To sa prejavuje chýbajúcimi hodnotami pri produktoch. Máte analytics správne nastavené, alebo u vášho e-shopu dáta chýbajú?
UTM parametre sú dôležitou súčasťou online marketingu. Ak používate Mergado a Bidding Fox, je potrebné aplikáciu správne nastaviť. Až potom sa vám budú dáta správne prepisovať.

Zo života biddingového automatu

Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.
Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.
Heureka môže byť vašou zlatou bránou k zákazníkom, ak ju viete skrotiť. Pripravili sme pre vás 10 praktických tipov, ako využiť Heureku naplno: od správneho párovania produktov cez chytré bidding až po recenzie, ktoré predávajú.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.