Nachádzate sa tu

Zlé párovanie dát z Google Analytics

Občas sa stretávame so zlým párovaním dát z Google Analytics do Bidding Fox. To sa prejavuje chýbajúcimi hodnotami pri produktoch. Máte analytics správne nastavené, alebo u vášho e-shopu dáta chýbajú?

Problém

Data z Analytics sa nepárujú k jednotlivým produktom.

Ako sa prejaví

Problém sa prejaví, ak máte v aplikácii nastavený zdroj dát Google Analytics.

  • V Bidding Fox sa vám k produktom neprepisujú objednávky a návštevy.
  • Na Hlavnej stránke pri jednotlivých stratégiách vidíte pri obrate a objednávkách hodnotu 0.
  • Na podstránke Nastavenie v boxe pri výbere dát vidíte, že ešte neboli stiahnuté.
  • Aplikácia kvôli týmto chybajúcim dátam nemôže spočítať PNO.

Ako problém odhalíte

Zobrazíte si váš e-shop v Google Analytics. Prejdite na podstránku Správanie, Obsah webu a Vstupné stránky. Keď sa načítajú dáta, vidíte vstupné stránky vášho e-shopu. Ak sa zobrazujú celé URL adresy (www.bidding-fox.sk/tricko-bidding-fox) a nie len časť za lomítkom (/tricko-bidding-fox), je potrebné upraviť nastavenie v Analytics alebo Bidding Fox.

Ako problém vyriešiť

Sú tri možné varianty.

Nastavenie Google Analytics

V Analytics prejdite do administrácie a zobrazte si nastavenie využívaného výberu dát. Nájdite pole Východzia stránka a ak máte vyplnené údaje, zmažte ich.

Pozor, táto úprava sa môže prejaviť na ďalšie nastavené reporty, ak ich používate.

Nastavenie default page v Google Analytics

Vytvorenie nového výberu dát

V prípade, že do využívaného výberu dát nemôžete alebo nechcete zasahovať, vytvorte nový, len pre Mergado a Bidding Fox a prepojte s Mergado Keychain.

Nastavenie Bidding Fox

Na podstránke Nastavenie v Bidding Fox v Nastavení párovanie produktov do Google Analytics vytvorte regulárny výraz, aby sa doplnila doména z Východzej stránky v analytics.

  • ^(.*)$
  • www.bidding-fox.com$1
Nastavení párování produktů do Google Analytics

Vďaka tejto úprave sa budú dáta správne párovať a vy budete môcť s aplikáciou pracovať na 100 %.

Stretli ste sa s podobným problémom, pri ktorom si nie ste istý jeho riešením?

Napíšte nám.

 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.