Nachádzate sa tu

Ako nastaviť UTM parametre?

UTM parametre sú dôležitou súčasťou online marketingu. Ak používate Mergado a Bidding Fox, je potrebné aplikáciu správne nastaviť. Až potom sa vám budú dáta správne prepisovať.

Ako nastaviť Mergado

  1. V ľavom menu prejdite na stránku Nastavenie.
  2. Vyberte možnosť Analytika
  3. Nastavte zdroj a médium podľa obsahu UTM parametrov. 
Príklad pre ilustráciu
https://www.bidding-fox.cz/?utm_source=heureka&utm_medium=zbozaky 
UTM source parametr: heureka
UTM medium parametr: zbozaky
Príklad nastavenia analytiky v Mergade.

Ako nastaviť Bidding Fox

Ak používate UTM parametre štandardným spôsobom, nemusíte nič nastavovať. Bidding Fox je nastavený tak, aby sa s nimi vysporiadal. Ak ale UTM používate nadštandartne, môžete využiť možnosti nastavenia v aplikácii na podstránke Nastavenie.

Čo keď nič nenastavím

Do Bidding Fox a Mergada sa vám nebudú prepisovať správne dáta z Google Analytics.

Nemusíte nastavovat obě dvě aplikace, primárně byste měli mít správně nastavené Mergado
 

Ako overíte správnosť

V Mergade budete mať na podstránke Prehľad v grafe hodnoty návštev, objednávok a obratu rovnaké, ako budú v Google Analytics.

Prehľad v grafe v Mergade

Nastavenie procesu s UTM parametrami v Bidding Fox, i v Mergade je veľmi dôležité. Nie len pre správne vyhodnocovanie úspešnosti kampaní, ale aj pre vaše budúce plánovanie marketingu komplexne. 

Pracujete s UTM parametrami? Stretli ste sa niekdy s naozaj vtipným vyplnením? Napíšte nám do komentárov
 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.