Nachádzate sa tu

Ako nastaviť UTM parametre?

UTM parametre sú dôležitou súčasťou online marketingu. Ak používate Mergado a Bidding Fox, je potrebné aplikáciu správne nastaviť. Až potom sa vám budú dáta správne prepisovať.

Ako nastaviť Mergado

  1. V ľavom menu prejdite na stránku Nastavenie.
  2. Vyberte možnosť Analytika
  3. Nastavte zdroj a médium podľa obsahu UTM parametrov. 
Príklad pre ilustráciu
https://www.bidding-fox.cz/?utm_source=heureka&utm_medium=zbozaky 
UTM source parametr: heureka
UTM medium parametr: zbozaky
Príklad nastavenia analytiky v Mergade.

Ako nastaviť Bidding Fox

Ak používate UTM parametre štandardným spôsobom, nemusíte nič nastavovať. Bidding Fox je nastavený tak, aby sa s nimi vysporiadal. Ak ale UTM používate nadštandartne, môžete využiť možnosti nastavenia v aplikácii na podstránke Nastavenie.

Čo keď nič nenastavím

Do Bidding Fox a Mergada sa vám nebudú prepisovať správne dáta z Google Analytics.

Nemusíte nastavovat obě dvě aplikace, primárně byste měli mít správně nastavené Mergado
 

Ako overíte správnosť

V Mergade budete mať na podstránke Prehľad v grafe hodnoty návštev, objednávok a obratu rovnaké, ako budú v Google Analytics.

Prehľad v grafe v Mergade

Nastavenie procesu s UTM parametrami v Bidding Fox, i v Mergade je veľmi dôležité. Nie len pre správne vyhodnocovanie úspešnosti kampaní, ale aj pre vaše budúce plánovanie marketingu komplexne. 

Pracujete s UTM parametrami? Stretli ste sa niekdy s naozaj vtipným vyplnením? Napíšte nám do komentárov
 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...
Sprievodca biddingom: Vylepšite svoju inzerciu
Potrebujete objasniť, či má zmysel spúšťať automatický bidding na sortiment vášho e-shopu? Získajte istotu pri nastavovaní inzercie a výbere biddingovej stratégie. Tretí diel nášho sprievodcu vám prinesie odpovede na časté otázky, ktoré trápia e-shopárov pri bidovaní na porovnávačoch tovaru.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.