Nachádzate sa tu

Ako nastaviť UTM parametre?

UTM parametre sú dôležitou súčasťou online marketingu. Ak používate Mergado a Bidding Fox, je potrebné aplikáciu správne nastaviť. Až potom sa vám budú dáta správne prepisovať.

Ako nastaviť Mergado

  1. V ľavom menu prejdite na stránku Nastavenie.
  2. Vyberte možnosť Analytika
  3. Nastavte zdroj a médium podľa obsahu UTM parametrov. 
Príklad pre ilustráciu
https://www.bidding-fox.cz/?utm_source=heureka&utm_medium=zbozaky 
UTM source parametr: heureka
UTM medium parametr: zbozaky
Príklad nastavenia analytiky v Mergade.

Ako nastaviť Bidding Fox

Ak používate UTM parametre štandardným spôsobom, nemusíte nič nastavovať. Bidding Fox je nastavený tak, aby sa s nimi vysporiadal. Ak ale UTM používate nadštandartne, môžete využiť možnosti nastavenia v aplikácii na podstránke Nastavenie.

Čo keď nič nenastavím

Do Bidding Fox a Mergada sa vám nebudú prepisovať správne dáta z Google Analytics.

Nemusíte nastavovat obě dvě aplikace, primárně byste měli mít správně nastavené Mergado
 

Ako overíte správnosť

V Mergade budete mať na podstránke Prehľad v grafe hodnoty návštev, objednávok a obratu rovnaké, ako budú v Google Analytics.

Prehľad v grafe v Mergade

Nastavenie procesu s UTM parametrami v Bidding Fox, i v Mergade je veľmi dôležité. Nie len pre správne vyhodnocovanie úspešnosti kampaní, ale aj pre vaše budúce plánovanie marketingu komplexne. 

Pracujete s UTM parametrami? Stretli ste sa niekdy s naozaj vtipným vyplnením? Napíšte nám do komentárov
 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.