Manuálny bidding

Manuálny, alebo tiež ručný bidding je obľúbenou funkciou aplikácie Bidding Fox. Používa sa pre stanovenie ceny prekliku pre PPC režim. Manuálny bidding dopĺňa hromadné biddovacie stratégie a dokáže obsiahnuť aj produkty, ktoré sú pre automatické stratégie príliš špecifické.

Články na téma Manuálny bidding

Ručné úpravy jednotlivých položiek sú obvykle veľmi časovo náročné a čím viac položiek je, tým viac úsilia to vyžaduje. Nezáleží na tom, či meníte produktom kategórie, nahrávate fotografie novým ponukám alebo revidujete cenu za preklik na Heureke. Každá možnosť automatizácie sa počíta a väčšinou má aj ďalšie benefity, ako len úsporu času, ktorý následne môžete venovať kreatívnym a strategickým činnostiam.

Nedávno sme do aplikácie pridali možnosť ručného biddovania.Využijete ho v prípade, kedy potrebujete niektoré produkty rýchlo nabiddovať, alebo udržať za každú cenu na prvej pozícii. Ale nechcete kvôli tomu upravovať celú stratégiu, pretože by to ovplyvnilo veľa ďalších produktov. K ručnému biddingu pribudli ešte dva filtre - nastavený a aktívny. Aký je medzi nimi rozdiel?

Máme nový mesiac a s ním prichádza vylepšenie v Bidding Foxe. Tentokrát to je automatické zapínanie a vypínanie stratégií, ukladanie ručného biddingu a úprava nastavenia pre párovanie dát z Google Analytics. Poďme si to ukázať.

Najnovšia verzia Bidding Foxu je vonku! Lišiak vám ponúka možnosť ručného biddovania a na konkrétne pozície. A ďalšie vychytávky. Ako na ne?