Nachádzate sa tu

Manuálny bidding

Manuálny, alebo tiež ručný bidding je obľúbenou funkciou aplikácie Bidding Fox. Používa sa pre stanovenie ceny prekliku pre PPC režim. Manuálny bidding dopĺňa hromadné biddovacie stratégie a dokáže obsiahnuť aj produkty, ktoré sú pre automatické stratégie príliš špecifické.

Ručné úpravy jednotlivých položiek sú obvykle veľmi časovo náročné a čím viac položiek je, tým viac úsilia to vyžaduje. Nezáleží na tom, či meníte produktom kategórie, nahrávate fotografie novým ponukám alebo revidujete cenu za preklik na Heureke...
Nedávno sme do aplikácie pridali možnosť ručného biddovania.Využijete ho v prípade, kedy potrebujete niektoré produkty rýchlo nabiddovať, alebo udržať za každú cenu na prvej pozícii. Ale nechcete kvôli tomu upravovať celú stratégiu, pretože by to...
Máme nový mesiac a s ním prichádza vylepšenie v Bidding Foxe. Tentokrát to je automatické zapínanie a vypínanie stratégií, ukladanie ručného biddingu a úprava nastavenia pre párovanie dát z Google Analytics. Poďme si to ukázať.
Najnovšia verzia Bidding Foxu je vonku! Lišiak vám ponúka možnosť ručného biddovania a na konkrétne pozície. A ďalšie vychytávky. Ako na ne?

Zo života biddingového automatu

Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.
Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.
Heureka môže byť vašou zlatou bránou k zákazníkom, ak ju viete skrotiť. Pripravili sme pre vás 10 praktických tipov, ako využiť Heureku naplno: od správneho párovania produktov cez chytré bidding až po recenzie, ktoré predávajú.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.