Nachádzate sa tu

Júnové novinky z Bidding Foxu

Máme nový mesiac a s ním prichádza vylepšenie v Bidding Foxe. Tentokrát to je automatické zapínanie a vypínanie stratégií, ukladanie ručného biddingu a úprava nastavenia pre párovanie dát z Google Analytics. Poďme si to ukázať.

Automatické zapnutie a vypnutie biddingu

Máte stratégie, pri ktorých by sa vám hodilo, aby sa automaticky spustili a vypli? V Bidding Foxe to teraz zvládnete na pár kliknutí.

Vytvorte novú stratégiu, alebo vyberte existujúce, zvoľte možnosť Automatické zapnutie/vypnutie a začnite. Nastavte deň, hodinu a minútu, kedy sa má stratégia spustiť a vypnúť s presnosťou na 15 minút.

Pri presnom nastavovaní hodiny a minúty sa nastavenie prejaví v závislosti na stiahnutí feedu Heurekou a na čase, kedy je feed pregenerovaný. Môže sa teda od vášho nastavenia líšiť. Vždy počítajte s určitým oneskorením. Ak je pre vás presné načasovanie dôležité, nastavte čas spustenia/vypnutia o 2 hodiny skôr.

Napríklad: 17.6. Deň otcov – spustenie stratégie 16.6. 22:00 (v prípade, že nechcete presiahnuť do ďalšieho dňa)

Automatické zapnutie a vypnutie biddingu

Nastavenie párovania do Google Analytics

Stretli sme sa s tým, že ste mali problémy s párovaním dát z Google Analytics. Na podstránke Nastavenie sme preto pridali niekoľko možností, ako toto párovanie nastaviť. Môžete odstrániť časť URL, ktorá je za znakom #, odstrániť UTM parametre, alebo časti URL nahradiť regulárnymi výrazmi.

Nastavení párování dat z Google Analytics

Uloženie manuálneho biddingu

Ručný bidding je v Bidding Foxe stále novinkou, ale už sa mu dostalo vylepšenia. Pri nastavovaní jednotlivých produktov alebo ich výberu nemusíte ukladať každý zvlášť. Na konci každej stránky nájdete možnosť hromadného uloženia.

Hromadné uloženie

Plánujete časovo obmedzenú akciu na vašom e-shope? Stratégiu, podľa ktorej budete biddovať, si môžete nachystať už teraz a ušetriť si nervy pred deadlinom.

Vaše návrhy na zlepšenie a nové funkcie radi uvidíme na Mergado Fóre. Dosahujete vďaka Bidding Foxu dobrých výsledkov na Heureke? Dajte nám vedieť a spoločne pripravíme prípadovku, ktorá bude inšpirovať ostatných.

Zo života biddingového automatu

Marketing Miner končí s porovnávačmi tovaru. S potrebnými dátami vám pomôžu líšky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. januára 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerov. Pýtate sa, čo bude s vašimi dátami a štatistikami z porovnávačov? Nemajte strach, líšky sa o ne postarajú.
Predvianočné vylepšenie inzercie
Vianoce sa blížia a zákazníci začínajú objednávať, ako na bežiacom páse. My vám predstavujeme tipy, ktoré nevyžadujú veľký zásah do e-shopu a stíhate ich svojpomocne aplikovať ešte v predvianočnej sezóne. Ako vylepšíte svoju inzerciu?
Automatický alebo ručný bidding
Ručné úpravy jednotlivých položiek sú obvykle veľmi časovo náročné a čím viac položiek je, tým viac úsilia to vyžaduje. Nezáleží na tom, či meníte produktom kategórie, nahrávate fotografie novým ponukám alebo revidujete cenu za preklik na Heureke. Každá možnosť automatizácie sa počíta a väčšinou má aj ďalšie benefity, ako len úsporu času, ktorý následne môžete venovať kreatívnym a strategickým činnostiam.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox, prípadové štúdie a tipy na články z odboru vyhľadávačov tovaru.