Nachádzate sa tu

Ručné biddovanie a nové ciele stratégií

Najnovšia verzia Bidding Foxu je vonku! Lišiak vám ponúka možnosť ručného biddovania a cielenia stratégií na konkrétne pozície. A ďalšie vychytávky. Ako na ne?

Ručný bidding

Ručný bidding v biddingovom automate? Nebojte, nie sme padlí na hlavu. Ale vieme, že sa môže hodiť rýchlo nabiddovať produkty. Aby ste ho nemuseli nastavovať cez Heureku, alebo vytvárať nové výbery produktov a nastavovať pri nich novú stratégiu, pridali sme túto možnosť do Bidding Foxu. Ručný bidding môžete nastaviť pri samostatných produktoch, alebo na určité filtre. Okrem biddingu môžete nastaviť aj nové maximálne CPC, ak je pre daný výber to stávajúce nedostatočné.

Nefunguje to rovnako ako v Mergade. Produkty do filtrov nepribúdajú automaticky, keď rozšírite feed o nové. Vaše nastavenie bude platiť iba na tie, ktoré ste práve vyfiltrovali.

Ručný bidding

Nové cielenie stratégií

1., 2., 3., 4., pozícia. O tie je v biddingu najväčšia ťahanica. Vy si teraz môžete vybrať, o ktorú budú vaše produkty bojovať. A nemusíte vyberať len jednu, môžete kombinovať. Stratégie s cielením na TOP pozície a miernenejšia Drž sa dole, sú už minulosťou.

Z reportov viete, že máte najviac konverzií z 1. a 4. pozície, pri danej stratégii. Cieliť by ste teda mali práve na tie.

Cielenie stratégií

Znižovanie CPC

Pri nastavovaní stratégií máte možnosť zvoliť, či chcete znižovať CPC, alebo nie. Keď túto možnosť zvolíte, Bidding Fox bude produktom, ktoré dosiahnú nastavený cieľ, postupne znižovať CPC. Kým produkt pozíciu neopustí. Cena za preklik sa pri produktoch bude postupne znižovať a zvýši sa, keď produkt nesplní cieľ, teda nebude na danej pozícii.

Znižovanie CPC

Nový widget

Na widgetu Bidding Foxu ste doteraz videli aktívne a pozastavené stratégie. To sme zmenili a zahrnuli informácie o inzercii. Na widgetu nájdete priemerné CPC všetkých produktov zo všetkých stratégií a priemernú pozíciu všetkých produktov. Vidíte počet vstupných produktov, koľko z nich je spárovaných a koľko zo spárovaných má vyhovujúce nastavenie. Mimo to vidíte aj informácie o diagnostike vašich produktov. Jednoduchšie sa dozviete, pri koľko produktoch Bidding Fox hlási problémy, varovanie a pre ktoré má odporúčania k zmene nastavenia.

Nový widget

Skúste upraviť nastavenie cielenia pri vašich stratégiách alebo ručne nabiddovať niektoré výbery produktov. Podeľte sa s nami o vaše skúsenosti na fóre. Máte zaujímavé výsledky, vďaka používaniu Bidding Fox? Napíšte nám a poďme spoločne pripraviť zaujímavú prípadovku.

Zo života biddingového automatu

Marketing Miner končí s porovnávačmi tovaru. S potrebnými dátami vám pomôžu líšky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. januára 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerov. Pýtate sa, čo bude s vašimi dátami a štatistikami z porovnávačov? Nemajte strach, líšky sa o ne postarajú.
Predvianočné vylepšenie inzercie
Vianoce sa blížia a zákazníci začínajú objednávať, ako na bežiacom páse. My vám predstavujeme tipy, ktoré nevyžadujú veľký zásah do e-shopu a stíhate ich svojpomocne aplikovať ešte v predvianočnej sezóne. Ako vylepšíte svoju inzerciu?
Automatický alebo ručný bidding
Ručné úpravy jednotlivých položiek sú obvykle veľmi časovo náročné a čím viac položiek je, tým viac úsilia to vyžaduje. Nezáleží na tom, či meníte produktom kategórie, nahrávate fotografie novým ponukám alebo revidujete cenu za preklik na Heureke. Každá možnosť automatizácie sa počíta a väčšinou má aj ďalšie benefity, ako len úsporu času, ktorý následne môžete venovať kreatívnym a strategickým činnostiam.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox, prípadové štúdie a tipy na články z odboru vyhľadávačov tovaru.