Nachádzate sa tu

Ručné biddovanie a nové ciele stratégií

Najnovšia verzia Bidding Foxu je vonku! Lišiak vám ponúka možnosť ručného biddovania a cielenia stratégií na konkrétne pozície. A ďalšie vychytávky. Ako na ne?

Ručný bidding

Ručný bidding v biddingovom automate? Nebojte, nie sme padlí na hlavu. Ale vieme, že sa môže hodiť rýchlo nabiddovať produkty. Aby ste ho nemuseli nastavovať cez Heureku, alebo vytvárať nové výbery produktov a nastavovať pri nich novú stratégiu, pridali sme túto možnosť do Bidding Foxu. Ručný bidding môžete nastaviť pri samostatných produktoch, alebo na určité filtre. Okrem biddingu môžete nastaviť aj nové maximálne CPC, ak je pre daný výber to stávajúce nedostatočné.

Nefunguje to rovnako ako v Mergade. Produkty do filtrov nepribúdajú automaticky, keď rozšírite feed o nové. Vaše nastavenie bude platiť iba na tie, ktoré ste práve vyfiltrovali.

Ručný bidding

Nové cielenie stratégií

1., 2., 3., 4., pozícia. O tie je v biddingu najväčšia ťahanica. Vy si teraz môžete vybrať, o ktorú budú vaše produkty bojovať. A nemusíte vyberať len jednu, môžete kombinovať. Stratégie s cielením na TOP pozície a miernenejšia Drž sa dole, sú už minulosťou.

Z reportov viete, že máte najviac konverzií z 1. a 4. pozície, pri danej stratégii. Cieliť by ste teda mali práve na tie.

Cielenie stratégií

Znižovanie CPC

Pri nastavovaní stratégií máte možnosť zvoliť, či chcete znižovať CPC, alebo nie. Keď túto možnosť zvolíte, Bidding Fox bude produktom, ktoré dosiahnú nastavený cieľ, postupne znižovať CPC. Kým produkt pozíciu neopustí. Cena za preklik sa pri produktoch bude postupne znižovať a zvýši sa, keď produkt nesplní cieľ, teda nebude na danej pozícii.

Znižovanie CPC

Nový widget

Na widgetu Bidding Foxu ste doteraz videli aktívne a pozastavené stratégie. To sme zmenili a zahrnuli informácie o inzercii. Na widgetu nájdete priemerné CPC všetkých produktov zo všetkých stratégií a priemernú pozíciu všetkých produktov. Vidíte počet vstupných produktov, koľko z nich je spárovaných a koľko zo spárovaných má vyhovujúce nastavenie. Mimo to vidíte aj informácie o diagnostike vašich produktov. Jednoduchšie sa dozviete, pri koľko produktoch Bidding Fox hlási problémy, varovanie a pre ktoré má odporúčania k zmene nastavenia.

Nový widget

Skúste upraviť nastavenie cielenia pri vašich stratégiách alebo ručne nabiddovať niektoré výbery produktov. Podeľte sa s nami o vaše skúsenosti na fóre. Máte zaujímavé výsledky, vďaka používaniu Bidding Fox? Napíšte nám a poďme spoločne pripraviť zaujímavú prípadovku.

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.