Nachádzate sa tu

Ručné biddovanie a nové ciele stratégií

Najnovšia verzia Bidding Foxu je vonku! Lišiak vám ponúka možnosť ručného biddovania a cielenia stratégií na konkrétne pozície. A ďalšie vychytávky. Ako na ne?

Ručný bidding

Ručný bidding v biddingovom automate? Nebojte, nie sme padlí na hlavu. Ale vieme, že sa môže hodiť rýchlo nabiddovať produkty. Aby ste ho nemuseli nastavovať cez Heureku, alebo vytvárať nové výbery produktov a nastavovať pri nich novú stratégiu, pridali sme túto možnosť do Bidding Foxu. Ručný bidding môžete nastaviť pri samostatných produktoch, alebo na určité filtre. Okrem biddingu môžete nastaviť aj nové maximálne CPC, ak je pre daný výber to stávajúce nedostatočné.

Nefunguje to rovnako ako v Mergade. Produkty do filtrov nepribúdajú automaticky, keď rozšírite feed o nové. Vaše nastavenie bude platiť iba na tie, ktoré ste práve vyfiltrovali.

Ručný bidding

Nové cielenie stratégií

1., 2., 3., 4., pozícia. O tie je v biddingu najväčšia ťahanica. Vy si teraz môžete vybrať, o ktorú budú vaše produkty bojovať. A nemusíte vyberať len jednu, môžete kombinovať. Stratégie s cielením na TOP pozície a miernenejšia Drž sa dole, sú už minulosťou.

Z reportov viete, že máte najviac konverzií z 1. a 4. pozície, pri danej stratégii. Cieliť by ste teda mali práve na tie.

Cielenie stratégií

Znižovanie CPC

Pri nastavovaní stratégií máte možnosť zvoliť, či chcete znižovať CPC, alebo nie. Keď túto možnosť zvolíte, Bidding Fox bude produktom, ktoré dosiahnú nastavený cieľ, postupne znižovať CPC. Kým produkt pozíciu neopustí. Cena za preklik sa pri produktoch bude postupne znižovať a zvýši sa, keď produkt nesplní cieľ, teda nebude na danej pozícii.

Znižovanie CPC

Nový widget

Na widgetu Bidding Foxu ste doteraz videli aktívne a pozastavené stratégie. To sme zmenili a zahrnuli informácie o inzercii. Na widgetu nájdete priemerné CPC všetkých produktov zo všetkých stratégií a priemernú pozíciu všetkých produktov. Vidíte počet vstupných produktov, koľko z nich je spárovaných a koľko zo spárovaných má vyhovujúce nastavenie. Mimo to vidíte aj informácie o diagnostike vašich produktov. Jednoduchšie sa dozviete, pri koľko produktoch Bidding Fox hlási problémy, varovanie a pre ktoré má odporúčania k zmene nastavenia.

Nový widget

Skúste upraviť nastavenie cielenia pri vašich stratégiách alebo ručne nabiddovať niektoré výbery produktov. Podeľte sa s nami o vaše skúsenosti na fóre. Máte zaujímavé výsledky, vďaka používaniu Bidding Fox? Napíšte nám a poďme spoločne pripraviť zaujímavú prípadovku.

Zo života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytvárate si prehľady o vývoji sortimentu svojho e-shopu častým preklikávaním z jednej stránky na druhú? Všetko robíte ručne a trvá vám to zbytočne dlho? Máme pre vás pohodlný spôsob, ako dáta sledovať automatizovane a z jedného miesta. Predstavujeme novú aplikáciu Fox Data+, ktorá informácie o vývoji vášho tovaru dostane do prehľadných grafov. Pozrime sa na ňu bližšie.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.