Filtrovanie produktov je jednou z dôležitých funkcií v Bidding Fox. Umožňuje vám vytvárať výbery produktov podľa vami nastavených parametrov a na tieto výbery vytvárať jednotlivé stratégie. Bidding Fox môžete používať, keď máte malý e-shop o niekoľko desiatkach produktov, ale aj keď má váš e-shop desiatky tisíc produktov. Vo vašom feede aj v biddingu sa budete omnoho lepšie orientovať pomocou filtrovania produktov.
Svetlo sveta uzrel nový release Bidding Foxu. Na prvý pohľad nenápadné zmeny, rozhodne však praktického charakteru. Zistite viac o nových možnostiach exportu či filtrovania produktov.
Nezaháľame a máme nové vylepšenia nášho nástroja. Vyfiltrujete si vďaka nim napríklad darčeky konkurencie alebo sa vám bude ľahšie pracovať so stratégiami. Prečítajte si článok a zistite, aké novinky vám spríjemnia prácu s aplikáciou.
V ďalšom čísle Bidding Fox Live vám Jirka ukáže, ako sa dá čarovať s filtrami a exportmi a tiež, čo je nové v stratégiách. Pozrite si video a majte prehľad o tom, čo sa deje v lišiackej dielni.
Na konci novembra prebehol posledný release v tomto roku, ktorý obsahoval napríklad rozšírenie v nastavení stratégií alebo nový prehľad filtrov s možnosťou importu či exportu. Prejdeme si, čo všetko je nové a ukážeme si, ako na to.
Vyznať sa medzi všetkými produktmi, ktoré máte v ponuke môže dať občas zabrať. Aby sme vám prácu zjednodušili, na podstránke Produkty máte takmer neobmedzené množstvo možností filtrovania vo feede. Jednotlivé kombinácie vlastností produktov si môžete uložiť a pracovať s nimi opakovane. Pozrite sa, ako vaše filtre uložíte.
Nedávno sme do aplikácie pridali možnosť ručného biddovania.Využijete ho v prípade, kedy potrebujete niektoré produkty rýchlo nabiddovať, alebo udržať za každú cenu na prvej pozícii. Ale nechcete kvôli tomu upravovať celú stratégiu, pretože by to ovplyvnilo veľa ďalších produktov. K ručnému biddingu pribudli ešte dva filtre - nastavený a aktívny. Aký je medzi nimi rozdiel?
Minulý rok začal podobne, ako každý iný. Až v priebehu sa ukázalo, že nám všetkým prevráti život naruby. Zažili sme nové výzvy a zvykali si na nové štandardy. Čo všetko sa odohralo v lišiackej nore za posledný rok sme zhrnuli vo videu. Prajeme príjemné sledovanie.
Jedným z kritérii zoraďovania produktov na porovnávačoch tovaru je cena. Sledujete konkurenčné ponuky, aby sa nezobrazovali nad vašimi? Pomocou Bidding Fox Elements dostanete do feedu najnižšiu cenu na karte spolu s URL adresou produktového detailu. Dajte zbohom ručnému preklikávaniu produktových kariet a majte potrebné informácie prístupné na jednom mieste.
Čím sa odlišuje bezplatný režim od plateného a prečo stojí za zváženie vyhradiť na inzerciu väčší rozpočet? Výsledky štatistík Heureky hovoria za seba – prepnutím e-shopu do PPC režimu sa návštevy v priemere ztrojnásobili. Čítajte ďalej a presvedčte sa sami.