Filtre

Filtrovanie produktov je jednou z dôležitých funkcií v Bidding Fox. Umožňuje vám vytvárať výbery produktov podľa vami nastavených parametrov a na tieto výbery vytvárať jednotlivé stratégie. Bidding Fox môžete používať, keď máte malý e-shop o niekoľko desiatkach produktov, ale aj keď má váš e-shop desiatky tisíc produktov. Vo vašom feede aj v biddingu sa budete omnoho lepšie orientovať pomocou filtrovania produktov.

Články na téma Filtre

Nezaháľame a máme nové vylepšenia nášho nástroja. Vyfiltrujete si vďaka nim napríklad darčeky konkurencie alebo sa vám bude ľahšie pracovať so stratégiami. Prečítajte si článok a zistite, aké novinky vám spríjemnia prácu s aplikáciou.

V ďalšom čísle Bidding Fox Live vám Jirka ukáže, ako sa dá čarovať s filtrami a exportmi a tiež, čo je nové v stratégiách. Pozrite si video a majte prehľad o tom, čo sa deje v lišiackej dielni.

Na konci novembra prebehol posledný release v tomto roku, ktorý obsahoval napríklad rozšírenie v nastavení stratégií alebo nový prehľad filtrov s možnosťou importu či exportu. Prejdeme si, čo všetko je nové a ukážeme si, ako na to.

Vyznať sa medzi všetkými produktmi, ktoré máte v ponuke môže dať občas zabrať. Aby sme vám prácu zjednodušili, na podstránke Produkty máte takmer neobmedzené množstvo možností filtrovania vo feede. Jednotlivé kombinácie vlastností produktov si môžete uložiť a pracovať s nimi opakovane. Pozrite sa, ako vaše filtre uložíte.

Nedávno sme do aplikácie pridali možnosť ručného biddovania.Využijete ho v prípade, kedy potrebujete niektoré produkty rýchlo nabiddovať, alebo udržať za každú cenu na prvej pozícii. Ale nechcete kvôli tomu upravovať celú stratégiu, pretože by to ovplyvnilo veľa ďalších produktov. K ručnému biddingu pribudli ešte dva filtre - nastavený a aktívny. Aký je medzi nimi rozdiel?

Feedy môžu byť veľmi obsiahle a vyznať sa vo všetkých produktoch dá niekedy poriadne zabrať. Ak ale používate Bidding Fox, môžete si prácu riadne uľahčiť. Ako? Za pomoci filtrovania produktov.