Nachádzate sa tu

Ľahšia práca naprieč projektmi a kontrolou inzercie

Na konci novembra prebehol posledný release v tomto roku, ktorý obsahoval napríklad rozšírenie v nastavení stratégií alebo nový prehľad filtrov s možnosťou importu či exportu. Prejdeme si, čo všetko je nové a ukážeme si, ako na to.

Filtre trochu inak

To, že si nastavené filtre môžete ukladať, sme vám už hovorili. Teraz v záhlaví stránky Produkty pribudla nová ponuka, v ktorej sa schováva prehľad týchto produktových filtrov.

Nové tlačidlo zobrazujúci uložené filtre
Nové tlačidlo zobrazujúci uložené filtre

V tabuľke nájdete názov filtra a postup ako ho nastaviť. Poradie filtrov môžete meniť jednoducho pretiahnutím po nabehnutí do stĺpca poradia, rovnako tak si ich môžete mazať či vyhľadávať cez stĺpček akcie. 
Hlavným novým zlepšovákom je export uložených filtrov a import. Ak kontrolujete u svojich klientov veci s rovnakou problematikou, nastavte si univerzálne filtre a tie potom medzi projektmi už len importujte.

Zoznam uložených produktových filtrov
Zoznam uložených produktových filtrov

Viac možností v nastavení stratégií

Maximálnu CPC si odteraz môžete pri jednotlivých stratégiách nastaviť percentuálne. Vedľa kolónky pre hodnotu v eurách nájdete pole, kde vyplníte, koľko percent z ceny výrobku má CPC spĺňať. V prípade, že budete mať zadané hodnoty v oboch poliach, bude Bidding Fox brať do úvahy tú nižšiu.

Možnosti nastavení maximální CPC
Možnosti nastavenia maximálnej CPC

O ďalšiu podmienku sme rozšírili aj checkboxy. Po zaškrtnutí poslednej možnosti „Nebiddovať, kde som na TOP pozícii s Heureka košíkom“ vám lišiak ušetrí peniaze za kliknutie pri produktoch, s ktorými ste na TOP pozícii s Heureka košíkom.

nastavenie stratégií
Nastavenie stratégií

Teraz sa presunieme na stránku Nastavenia, kde sme pridali zasielanie upozornení na nedostatok kreditu v najbližších dňoch. Podľa vývoja čerpania kreditu v posledných 10 dňoch vám pošleme správu o tom, že kredit v blízkej dobe – podľa zadaného údaju – dôjde. Predchádzame tak vypadnutiu produktov z biddingu alebo zastavenie celej inzercie, čo napríklad vo vianočnej sezóne môže ovplyvniť obrat e-shopu.

Nové upozornenie na nedostatok kreditu
Nové upozornenie na nedostatok kreditu

Na záver vám môžeme sľúbiť, že budeme ďalej aplikáciu neúnavne zlepšovať. Pripravené máme okrem iného aj školenia, kde vám radi zodpovieme na všetky vaše otázky či nejasnosti.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Jesenné novinky v e-commerce
Jeseň je v plnom prúde a s ňou prichádza vlna zmien, ktoré hýbu českou aj slovenskou e-commerce scénou. Prekliky zdražujú, menia sa vlastníci, do analytiky pribúdajú nové možnosti a staré procesy dostávajú nový vzhľad. Či už ste majiteľom e-shopu, marketérom alebo jednoducho milovníkom dát, toto by ste si nemali nechať ujsť.
V lišiakovej nore bolo rušno. Posledných pár mesiacov prinieslo množstvo vylepšení v našich aplikáciách – od nového API pripojenia a správ o konkurencii až po ďalšie automatizácie, ktoré urýchlia vašu prácu a zvýšia jej presnosť.
Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.