Nachádzate sa tu

Ľahšia práca naprieč projektmi a kontrolou inzercie

Na konci novembra prebehol posledný release v tomto roku, ktorý obsahoval napríklad rozšírenie v nastavení stratégií alebo nový prehľad filtrov s možnosťou importu či exportu. Prejdeme si, čo všetko je nové a ukážeme si, ako na to.

Filtre trochu inak

To, že si nastavené filtre môžete ukladať, sme vám už hovorili. Teraz v záhlaví stránky Produkty pribudla nová ponuka, v ktorej sa schováva prehľad týchto produktových filtrov.

Nové tlačidlo zobrazujúci uložené filtre
Nové tlačidlo zobrazujúci uložené filtre

V tabuľke nájdete názov filtra a postup ako ho nastaviť. Poradie filtrov môžete meniť jednoducho pretiahnutím po nabehnutí do stĺpca poradia, rovnako tak si ich môžete mazať či vyhľadávať cez stĺpček akcie. 
Hlavným novým zlepšovákom je export uložených filtrov a import. Ak kontrolujete u svojich klientov veci s rovnakou problematikou, nastavte si univerzálne filtre a tie potom medzi projektmi už len importujte.

Zoznam uložených produktových filtrov
Zoznam uložených produktových filtrov

Viac možností v nastavení stratégií

Maximálnu CPC si odteraz môžete pri jednotlivých stratégiách nastaviť percentuálne. Vedľa kolónky pre hodnotu v eurách nájdete pole, kde vyplníte, koľko percent z ceny výrobku má CPC spĺňať. V prípade, že budete mať zadané hodnoty v oboch poliach, bude Bidding Fox brať do úvahy tú nižšiu.

Možnosti nastavení maximální CPC
Možnosti nastavenia maximálnej CPC

O ďalšiu podmienku sme rozšírili aj checkboxy. Po zaškrtnutí poslednej možnosti „Nebiddovať, kde som na TOP pozícii s Heureka košíkom“ vám lišiak ušetrí peniaze za kliknutie pri produktoch, s ktorými ste na TOP pozícii s Heureka košíkom.

nastavenie stratégií
Nastavenie stratégií

Teraz sa presunieme na stránku Nastavenia, kde sme pridali zasielanie upozornení na nedostatok kreditu v najbližších dňoch. Podľa vývoja čerpania kreditu v posledných 10 dňoch vám pošleme správu o tom, že kredit v blízkej dobe – podľa zadaného údaju – dôjde. Predchádzame tak vypadnutiu produktov z biddingu alebo zastavenie celej inzercie, čo napríklad vo vianočnej sezóne môže ovplyvniť obrat e-shopu.

Nové upozornenie na nedostatok kreditu
Nové upozornenie na nedostatok kreditu

Na záver vám môžeme sľúbiť, že budeme ďalej aplikáciu neúnavne zlepšovať. Pripravené máme okrem iného aj školenia, kde vám radi zodpovieme na všetky vaše otázky či nejasnosti.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.