Nachádzate sa tu

Biddujte automaticky a pravidelne v presnom čase

Vracali ste sa niekedy do aplikácie, aby sa vám biddoval výber produktov v konkrétnom čase? Teraz už nemusíte. Stratégie sa vám ponovom automaticky zapnú a vypnú podľa toho, čo si sami nastavíte vrátane pravidelného opakovania v zadanom intervale. Poďme si povedať, ako na to.

Automatické zapnutie a vypnutie si môžete nastaviť buď na nových alebo už vytvorených stratégiách. Stačí zaškrtnúť checkbox nižšie na stránke.

Nastavte si automatické zapnutie a vypnutie stratégií
Nastavte si automatické zapnutie a vypnutie stratégií

Po zaškrtnutí checkboxu sa vám zobrazia dve možnosti – jednorazové či opakované aplikovanie. My sa budeme venovať druhej variante.
Prvý krok, ktorý sa nám sám ponúka je nastavenie dátumu a času pre spustenie a vypnutie stratégie. V ďalšom kroku si zvolíme interval opakovania. Po kliknutí na niektorú z možností vám vyskočí presné vysvetlenie, kedy sa bude stratégia aplikovať. My sme si pre ukážku zvolili týždenné opakovanie.

Voľba intervalu opakovania
Voľba intervalu opakovania

Ak zvolíte možnosť nastavenia vlastného intervalu, bude lišiak žiadať zadanie v cron syntaxe. Ako pomôcku sme vám vložili odkaz na všetkým známu Wikipédiu. Všeobecne platí to, že na prvej pozícii sa určujú minúty, na druhej hodina, na tretej deň v mesiaci, na štvrtej mesiac a na poslednej deň v týždni. Ak chcete, aby sa vám stratégie zapínali napríklad každý mesiac, môžete namiesto čísla napísať hviezdičku.

Ukážka zadania v cron syntaxi
Ukážka zadania v cron syntaxi

Zložitejšie vlastné zadanie odporúčame najmä ľuďom, ktorí majú s nastavovaním údajov v cron syntaxi už skúsenosti, aby nedošlo k chybnému aplikovaniu.

Po vyplnení údajov stačí všetko len uložiť. Vedľa názvu potom nájdete dátum a čas zapnutia/vypnutia. V stĺpčeku „Akcia“, vedľa ikonky ceruzky pre úpravu, môžete stratégiu spustiť skôr a to cez piktogram šípky.

Označenie plánovaného aplikovanie stratégie
Označenie plánovaného aplikovanie stratégie

 

Týmto sú naše rady k novej funkcii na konci. Ak si s nastavením Bidding Foxu neviete rady, navštívte naše školenia. Nielen, že vám poradíme ako na bidding, ale Jirka Guňka vám zodpovie na otázky a prezradí svoje triky k efektívnejšiemu využívaniu appky. Ďalšie lišiacky návody neustále pripravujeme, preto nezabudnite sledovať blog alebo sociálne siete.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.