Nachádzate sa tu

Nastavenie prvej stratégie pomocou nášho checklistu

September sa niesol v znamení akcií a my sme radi prijali pozvanie zúčastniť sa MergadoFestu. Jeho druhý ročník sa venoval téme expanzie do zahraničia. O svojich skúsenostiach rozprávali napríklad Adam Funiok z agentúry Besteto, alebo Jana Dzuričková z agentúry Unikum

Na MergadoFeste zazneli prednášky nie len spojené s expanziou, ale aj prednášky, ktoré priniesli rôzne tipy ako využiť Google Data Studio (Tomáš Hanáček), či ako si užívateľsky otestovať svoj e-shop (Marek Čevelíček). My sme radi prispeli prednáškou od nášho Jirky na tému Ako si nastaviť prvú stratégiu a čím pokračovať.

Bidding je čerešnička na torte

Nastaviť si prvú stratégiu na biddovanie nie je tak jednoduché, ako by sa mohlo zdať. Predtým, ako začnete biddovať, je potrebné skontrolovať si kvalitu feedu, pozrieť sa, akú máte konkurenciu, či zistiť, čo chce klient inzerciou dosiahnuť. Preto radi hovoríme, že bidding je čerešnička na torte všetkých potrebných úkonov, ktoré samotnému biddovaniu predchádzajú. 

Aby sme vám zjednodušili proces nastavovania biddingu, máme pre vás vytvorený checklist, ktorý vám pomôže pri práci. Všetky kroky nájdete na jednom mieste a vy si môžete odškrtávať, čo ste už splnili.

Z dokumentu si ľahko vytvoríte kópiu (Súbor  -> Vytvoriť kópiu) a prispôsobíte vlastným potrebám.

Nemohli ste sa zúčastniť našej prednášky na MergadoFeste? Pozrite si aspoň našu prezentáciu:

 

Potrebujete poradiť s nastavením biddingu? Využite niektorú z našich certifkovaných partnerov, alebo príďte na naše školenie.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Jesenné novinky v e-commerce
Jeseň je v plnom prúde a s ňou prichádza vlna zmien, ktoré hýbu českou aj slovenskou e-commerce scénou. Prekliky zdražujú, menia sa vlastníci, do analytiky pribúdajú nové možnosti a staré procesy dostávajú nový vzhľad. Či už ste majiteľom e-shopu, marketérom alebo jednoducho milovníkom dát, toto by ste si nemali nechať ujsť.
V lišiakovej nore bolo rušno. Posledných pár mesiacov prinieslo množstvo vylepšení v našich aplikáciách – od nového API pripojenia a správ o konkurencii až po ďalšie automatizácie, ktoré urýchlia vašu prácu a zvýšia jej presnosť.
Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.