Vyhľadávače tovaru

Vyhľadávače tovaru sú na Slovensku i v Českej republike využívanou službou. A to zo strany ponuky – e-shopov, i dopytu – zákazníkov. Najznámejšími a najväčšími porovnávačmi sú Heureka a v ČR aj Zboží. Vyhľadávače tovaru e-shopom prinášajú kvalitnú návštevnosť na web a veľmi tak zvyšujú pravdepodobnosť predaja tovaru.

Články na téma Vyhľadávače tovaru

Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.

Čas letí a my máme za sebou prvý mesiac roku 2021. Zhrnuli sme pre vás všetky dôležité a zaujímavé informácie na kopu tak, ako ste zvyknutí. Aktuality z lišiackej nory, tipy na expanziu do zahraničia s Mergadom alebo novinky v logistike. Pozrime sa spoločne na to.

Radi by ste využívali štatistiky z Heureky, Zboží.cz a mnohé ďalšie, ktoré poskytuje Bidding Fox Elements? Váš XML feed sa nezaobíde bez identifikátoru ITEM_ID, podľa ktorého nástroj páruje dáta. Ak chýba, nezúfajte, jeho absenciu vyriešite v Mergade pomocou pravidla v priebehu jednotiek minút. Čítajte ďalej a zistite, ako na to.

Čím sa odlišuje bezplatný režim od plateného a prečo stojí za zváženie vyhradiť na inzerciu väčší rozpočet? Výsledky štatistík Heureky hovoria za seba –⁠ prepnutím e-shopu do PPC režimu sa návštevy v priemere ztrojnásobili. Čítajte ďalej a presvedčte sa sami.

Nebol by to kompletný začiatok nového mesiaca bez prehľadu najzásadnejších udalostí za minulých 30 dní. Čítanie nezaberie veľa času, prinesie však mnoho cenných informácií zo sveta porovnávačov tovaru, biddingu, pricingu a logistiky. Začítajte sa do článku a zostaňte v obraze.

Vianoce sa blížia a zákazníci začínajú objednávať, ako na bežiacom páse. My vám predstavujeme tipy, ktoré nevyžadujú veľký zásah do e-shopu a stíhate ich svojpomocne aplikovať ešte v predvianočnej sezóne. Ako vylepšíte svoju inzerciu?