Nachádzate sa tu

Dostaňte sa do výsledkov Seznam vyhľadávania

Zboží.cz rozšírilo možnosti svojej inzercie. Ponuky sa odteraz automaticky zobrazujú aj vo vyhľadávaní na Seznamu. Na nasledujúcich riadkoch si zhrnieme, ako vám Bidding Fox pomôže.

Rozšírenie možností zobrazovania ponúk na Zboží.cz

Táto zmena môže ovplyvniť výkon kampaní vo Výsledkoch hľadania. Ako sa ale riadi relevantnosť zobrazovania a radenia? Volí sa na základe MAX_CPC_SEARCH z vášho feedu. Ak ste s týmto elementom doteraz nepracovali, čítajte ďalej.

inzerce v seznam vyhledávání
Inzercia v Seznam vyhľadávaní.
Zboží.cz chce zjednodušovať a zprehľadňovať inzerciu v rámci Seznam nákupov. Inzerenti tak budú v budúcnosti obsluhovať celú svoju ponuku cez jednu platformu.

Chcete, aby bola vaša ponuka viac vidieť? Nastavte si maximálnu cenu za preklik, ktorú Zboží.cz rozlišuje pre:

  • detail produktu,
  • a vyhľadávanie:
    • naprieč celým porovnávačom,
    • v kategórii, do ktorej produkt spadá,
    • a na Seznamu.

Nastavenie v Bidding Foxe

Bidding môžete nastaviť buď priamo v administrácii porovnávača alebo vo vašom feede, ktorý do neho posielate. Úpravy feedu vykonáte vďaka našej aplikácii Bidding Fox.
Pre MAX_CPC_SEARCH zadáte koeficient, ktorým sa vynásobí vypočítané CPC pre ponuky v produktovej karte. Výsledok sa potom vygeneruje do príslušného elementu. Ak zabudnete koeficient vyplniť, Lišiak bude automaticky počítať s defaultne nastaveným koeficientom 1.

strategie v Bidding Foxu
Nastavenie ceny za preklik v stratégii.
V prípade, že nechcete element generovať, necháte koeficient prázdny.

To môžete kombinovať s nastavením rozpočtov alebo automatickým zapnutím a vypnutím. Po aplikovaní stratégií sledujte výkon vašej inzercie pomocou štatistík v Prehľade. Budete mať prehľad o preklikoch, objednávkach, obrate i ďalších.

Statistiky v Bidding Foxu.
Štatistiky v Bidding Foxe.

V tomto článku sme si ukázali, ako vám Lišiak pomôže pri nastavení maximálnych cien za preklik. Pre ďalšie tipy zo sveta biddingu sledujte náš blog.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytvárate si prehľady o vývoji sortimentu svojho e-shopu častým preklikávaním z jednej stránky na druhú? Všetko robíte ručne a trvá vám to zbytočne dlho? Máme pre vás pohodlný spôsob, ako dáta sledovať automatizovane a z jedného miesta. Predstavujeme novú aplikáciu Fox Data+, ktorá informácie o vývoji vášho tovaru dostane do prehľadných grafov. Pozrime sa na ňu bližšie.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.