Nachádzate sa tu

Septembrové novinky v Bidding Foxe, Pricing Foxe a vo svete porovnávačov

Uplynulý mesiac bol naozaj nabitý. V Pricing Foxe sme pre vás spoločne s Ondrejom Hamouzom pripravili prvú prípadovú štúdiu, z ktorej máme veľkú radosť. Priblíži vám využitie Líšky na monitoring konkurencie a mnoho ďalšieho. Do Bidding Foxu sme pridali upozornenie na kolísanie metrík a vylepšili tak monitoring inzercie. Poďme sa na novinky pozrieť viac podrobne.

Vďaka releasu Bidding Foxu budete mať inzerciu pod kontrolou

Chcete vedieť, čo sa s vašou inzerciou deje na porovnávačoch? Vyskúšajte novú možnosť sledovania projektu a stratégie, vďaka ktorej získate lepší prehľad a nič vám neunikne. Pri vybraných metrikách nastavíte limity, ktoré nechcete prekročiť.

Sledovanie projektu v Bidding Foxe.

K projektom a stratégiám Lišiak ponúka množstvo metrík a analytík. Aby ich mohol spracovať, potrebuje si stiahnuť dáta z porovnávačov. S tým mu pomáha Mergado Keychain. V článku nájdete prehľadný návod aj problémy, ktoré môžu nastať, ak máte kľúčenku zle nastavenú.

V septembri sme boli aj partnerom e-commerce konferencie ShopCamp. Deň plný zaujímavých prednášok a networkingu spojil opäť e-shopárksu komunitu a už teraz sa tešíme na budúci rok.

Bidding Fox na ShopCampe.

Prečítajte si prípadovú štúdiu a spoznajte nové vychytávky v Pricing Foxe

Na našom webe nájdete prvú prípadovú štúdiu. Vytvorili sme ju v spolupráci s Ondrejom Hamouzom, špecialistom na optimalizáciu výkonu porovnávačov. Ondra vám ukázal, že Liška obsahuje veľa funkcií. Môžete ju využiť nielen ako šikovného pomocníka na preceňovanie produktov, ale pomôže vám aj s monitoringom konkurencie alebo analýzou produktov.

V septembri sme nadviazali na prázdninový seriál o filtrovaní a pridali k tomu niekoľko vylepšení. Filtrovanie bude pre vás oveľa rýchlejšie a jednoduchšie. V aplikácii odteraz napríklad uvidíte preklikávateľné histogramy alebo farebne odlíšené detekcie vo filtri Diagnostika.

Preklikávateľné histogramy na stránke Produkty v Pricing Foxe.

Čo by vám nemalo uniknúť pri porovnávačoch tovaru

Aby ste mali svoj feed stále aktuálny, je potrebné každý mesiac sledovať zmeny v kategóriách a parametroch na porovnávačoch. Prečítajte si Spustené kategórie a plánované content zmeny pre Heureku alebo Nové kategórie a parametre pre Zboží.cz.

Práve Zboží.cz má pre e-shopy veľkú novinku. Na konci roka ponúkne možnosť inzerovať bazarový tovar priamo na Sbazar.cz. Svoj feed si môžete pripraviť už teraz.

Načerpajte tipy a rady pre lepší obsah

Dôležitou zložkou e-shopu je práve jeho content. Viete, čo by mali obsahovať menovky produktov alebo kategórií? Nielen na to získate odpoveď v Mergado rozhovore s Jánom Novákom z Obsahové agentúry. Contentu sa venuje aj Besteto. Ak vás desí GDPR a neviete, ako presne nakladať s osobnými údajmi, vypočujte si ich podcast, v ktorom vám poradia, ako na e-mailing z pohľadu práva.

Zvýšte svoj predaj vďaka novinkám zo Zásielkovne alebo Biana

Máte e-shop s mutáciou v angličtine a premýšľate nad expanziou? So Zásielkovňou môžete rýchlo a jednoducho expandovať na Blízky východ. Doručuje do Spojených arabských emirátov a sľubuje rozšírenie aj do Kataru, Saudskej Arábie či Ománu.

Svoj predaj môžete zvýšiť aj vďaka novinke Biano Star, ktorá spočíva v pridávaní referencií od zákazníkov. Tie sa zobrazujú v Biano Marketplace v podobe hviezdičiek, komentárov a fotografií.

 

Septembrové novinky priniesli množstvo nových informácií o porovnávačoch tovaru. Ak riešite obsahovú časť svojho e-shopu, môžete sa inšpirovať rozhovorom od Mergada alebo podcastom od Besteta. Vyskúšajte si aj novinky v našich aplikáciách. Bidding Fox ponúkol novú možnosť sledovania projektu a stratégie. Pricing Fox zase vylepšil filtrovanie produktov.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

V lišiakovej nore bolo rušno. Posledných pár mesiacov prinieslo množstvo vylepšení v našich aplikáciách – od nového API pripojenia a správ o konkurencii až po ďalšie automatizácie, ktoré urýchlia vašu prácu a zvýšia jej presnosť.
Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.
Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.