Nachádzate sa tu

Vďaka sledovaniu projektu a stratégií vám výkyvy v inzercii nikdy neutečú

Chcete mať ešte lepší prehľad, čo sa s vašou inzerciou na vyhľadávačoch deje? Využite nové možnosti sledovania projektu alebo stratégie v Bidding Foxe. Upozornenie vám príde vždy, keď vami sledovaná metrika prekročí nastavený limit. Ako tieto možnosti nastavíte, sa dozviete v článku.

Kde nové možnosti nájdete

Odteraz môžete sledovať vybrané štatistiky pri projekte aj u konkrétnej stratégie.

  • Pre nastavenie na celý projekt prejdite na stránku Prehľad. Nad grafmi celkových štatistík kliknite na tlačidlo Sledovať a pridajte sledovanie.
    Sledovanie projektu.
  • To isté môžete vykonať aj u stratégií. Zobrazíte si detail stratégie a u aktuálnych štatistík nájdete Sledovať.
    Sledovanie stratégie.

Nasledujúci postup je pre obe možnosti rovnaký.

Ako nastavíte sledovanie

Nastavenie udalosti pre vás nebude nič nové. Funguje rovnako, ako ste zvyknutí u Diagnostiky. V prípade, že sa vybraná metrika vychýli mimo vami zvolený limit, príde vám upozornenie do e-mailu alebo do Mergada.

  1. V stratégii, respektívne v projekte, môžete sledovať tieto štatistiky: prekliky, objednávky, konverzný pomer a priemerné CPC. V prvom kroku si vyberiete jednu zo spomínaných metrík.
    Výber metrík v Udalosti.
  2. Zvoľte limit, u ktorého vám má Bidding Fox dať vedieť. Môžete zadať absolútne alebo percentuálne vyjadrenie.
  3. Udalosť pomenujte a vyberte jej závažnosť.
    Názov a Závažnosť udalosti.
  4. Opis udalosti je nepovinný. Slúži pre vaše poznámky a spísanie detailných informácií.
  5. Teraz vyberte, či chcete, aby vám upozornenie chodilo do e-mailu alebo do Mergada. V prípade prvej možnosti nezabudnite v Nastavení zadať jeden alebo viac e-mailov, na ktoré vám Lišiak upozornenie zašle.
    Upozornenia e-mailom.
    Ak nechcete notifikáciu zasielať, uvidíte zmeny na stránke Udalosti.
  6. V poslednom kroku môžete zaškrtnúť checkbox pre zobrazenie zmien v grafe.
    Voľba pre zobrazenie zmien v grafe.
    Zvolíte farbu textu, pozadia a popis grafu.
    Grafy v Bidding Foxe.

     

Takýchto udalostí môžete vytvoriť na každý projekt či stratégiu neobmedzené množstvo. Je na vás, čo budete chcieť sledovať, či to budú prekliky, objednávky, konverzný pomer alebo priemerné CPC. Využite nové možnosti Bidding Foxu a majte svoju inzerciu pod kontrolou.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Novinka Fox Data+
Vytvárate si prehľady o vývoji sortimentu svojho e-shopu častým preklikávaním z jednej stránky na druhú? Všetko robíte ručne a trvá vám to zbytočne dlho? Máme pre vás pohodlný spôsob, ako dáta sledovať automatizovane a z jedného miesta. Predstavujeme novú aplikáciu Fox Data+, ktorá informácie o vývoji vášho tovaru dostane do prehľadných grafov. Pozrime sa na ňu bližšie.
Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.