Nachádzate sa tu

Vďaka sledovaniu projektu a stratégií vám výkyvy v inzercii nikdy neutečú

Chcete mať ešte lepší prehľad, čo sa s vašou inzerciou na vyhľadávačoch deje? Využite nové možnosti sledovania projektu alebo stratégie v Bidding Foxe. Upozornenie vám príde vždy, keď vami sledovaná metrika prekročí nastavený limit. Ako tieto možnosti nastavíte, sa dozviete v článku.

Kde nové možnosti nájdete

Odteraz môžete sledovať vybrané štatistiky pri projekte aj u konkrétnej stratégie.

  • Pre nastavenie na celý projekt prejdite na stránku Prehľad. Nad grafmi celkových štatistík kliknite na tlačidlo Sledovať a pridajte sledovanie.
    Sledovanie projektu.
  • To isté môžete vykonať aj u stratégií. Zobrazíte si detail stratégie a u aktuálnych štatistík nájdete Sledovať.
    Sledovanie stratégie.

Nasledujúci postup je pre obe možnosti rovnaký.

Ako nastavíte sledovanie

Nastavenie udalosti pre vás nebude nič nové. Funguje rovnako, ako ste zvyknutí u Diagnostiky. V prípade, že sa vybraná metrika vychýli mimo vami zvolený limit, príde vám upozornenie do e-mailu alebo do Mergada.

  1. V stratégii, respektívne v projekte, môžete sledovať tieto štatistiky: prekliky, objednávky, konverzný pomer a priemerné CPC. V prvom kroku si vyberiete jednu zo spomínaných metrík.
    Výber metrík v Udalosti.
  2. Zvoľte limit, u ktorého vám má Bidding Fox dať vedieť. Môžete zadať absolútne alebo percentuálne vyjadrenie.
  3. Udalosť pomenujte a vyberte jej závažnosť.
    Názov a Závažnosť udalosti.
  4. Opis udalosti je nepovinný. Slúži pre vaše poznámky a spísanie detailných informácií.
  5. Teraz vyberte, či chcete, aby vám upozornenie chodilo do e-mailu alebo do Mergada. V prípade prvej možnosti nezabudnite v Nastavení zadať jeden alebo viac e-mailov, na ktoré vám Lišiak upozornenie zašle.
    Upozornenia e-mailom.
    Ak nechcete notifikáciu zasielať, uvidíte zmeny na stránke Udalosti.
  6. V poslednom kroku môžete zaškrtnúť checkbox pre zobrazenie zmien v grafe.
    Voľba pre zobrazenie zmien v grafe.
    Zvolíte farbu textu, pozadia a popis grafu.
    Grafy v Bidding Foxe.

     

Takýchto udalostí môžete vytvoriť na každý projekt či stratégiu neobmedzené množstvo. Je na vás, čo budete chcieť sledovať, či to budú prekliky, objednávky, konverzný pomer alebo priemerné CPC. Využite nové možnosti Bidding Foxu a majte svoju inzerciu pod kontrolou.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor o biddingu
Vianočná sezóna sa nezadržateľne blíži a e-shopy začínajú bojovať o pozornosť svojich zákazníkov. Bidding je jednou z variánt, vďaka ktorej môžu svoje produkty na porovnávačoch tovaru viac...
Bidding Audit
Je to skoro pol roka, čo sme vám predstavili novinku Bidding Audit. Vďaka tomuto nástroju zanalyzujete svoju inzerciu na porovnávačoch tovaru a zistíte, kde sú jej slabé miesta. Odhalí napríklad...
Septembrové novinky v Bidding Foxe, Pricing Foxe a vo svete porovnávačov
Uplynulý mesiac bol naozaj nabitý. V Pricing Foxe sme pre vás spoločne s Ondrejom Hamouzom pripravili prvú prípadovú štúdiu, z ktorej máme veľkú radosť. Priblíži vám využitie Líšky na monitoring...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.