Nachádzate sa tu

Ako pomôcť biddovacím automatom k vyšším ziskom z Inzercie? - II. diel – Jedna a jedna sú pár

Počet spárovaných, resp. nespárovaných produktov sa zdá byť dobrým predpokladom a ukazovateľom úspešnosti vašej inercie. Nemusí to tak ale byť vždy - nie je totiž spárovanosť ako spárovanosť. 

Vedľa počtu spárovaných produktov je dôležité sledovať skutočný stav produktových kariet priamo na Heureke, do ktorých sú produkty zaradené. Jedným z predpokladov pre to, aby sa pre daný produkt zobrazili biddované ponuky sú aspoň štyri e-shopy (viz článok o novinkách v biddingu) v karte produkt. A to už pri tisícoch a viac produktoch tak ľahko a rýchlo nezistíte. 

Napríklad, pri móde sa ľahko stane, že ste v produktovom detaile niekedy aj s viac vlastnými ponukami, typicky s rôznými veľkosťami. Pokiaľ si rozumiete s tabuľkovými procesormi, môžete si "diagnostiku" vyskúšať sami, keď si stiahnete sortiment report. 

Ak ale preferujete automatické riešenie, môžete aj tu siahnúť po Bidding Foxe. Podobne ako pri správnej cene, potrebné informácie nájdete na karte Diagnostika. Kruhy ukazujú, koľko produktov z vašej ponuky sa nachádza na karte, v ktorej nie sú aspoň 4 e-shopy a ktoré teda nie je možné biddovať.



Čo s tým? Pokiaľ sa jedná o rozumne malý počet položiek, oplatí sa ich prejsť a ručne prepárovať. Pokiaľ ide o väčšie množstvo produktov, možno oceníte aplikáciu Huereka Watchdog, ktorá automaticky ponúka ďalšie karty k prepárovaniu. Aplikáciu nájdete v Mergado Store, alebo si ju môžete aktivovať priamo v Mergade. 


Pri práci s Mergadom a Bidding Foxom sa oplatí pamätať na to, že vysokými percentami spárovanosti práca s inzerciou nekončí. Informácie o spárovanosti pre vás naopak môžu byť východzím bodom pre zvýšenie výkonu vašej inzercie. Už klikáte na produktové karty svojich položiek?


Ďalší diel seriálu sa bude zaoberať dostupnosťou tovaru. Pokiaľ ste ešte nečítali predchádzajúci článok o úskaliach pri nastavovaní správnej ceny výrobkov, môžete to hneď napraviť.

Zo života biddingového automatu

Prečo Heureka hlási price_don't_match a ako sa tohto varovania zbaviť ? Vďaka drobnej úprave skriptu merania konverzí to teraz pôjde ako po masle. V článku vám ukážeme, ako na to.
Chystáte sa použiť párovanie dát ku produktom podľa CODE v Bidding Foxe? Máme pre vás jednoduchý návod, ako CODE dostať do Heureka feedu zo Shoptetu. Nepotrebujete zložité úpravy pravidiel, celý postup je rýchly a zvládne ho každý e-shopár.
Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.