Nachádzate sa tu

Poraďte si s nastavením vlastných metrík pre diagnostiku ako profesionál

Súčasťou Bidding Foxu je komplexná Diagnostika, vďaka ktorej máte podrobný prehľad o vašich produktoch. Zistíte tak napríklad koľko máte spárovaných produktov alebo koľko z nich dosiahlo maximálne CPC. Ak vám chýba v diagnostike niečo, čo pravidelne kontrolujete, máme riešenie – nastavte si vlastné metriky. Poďme si ukázať, ako na to.

Výhodou vlastných metrík je automatické kontrola stavu inzercie na Heureke bez nutnosti manuálneho sledovania grafov či dát. Chcete si skontrolovať počet nespárovaných produktov? Bidding Fox to urobí za vás. Pre nastavenie vlastných ukazovateľov sa budeme pohybovať na podstránke Produkty a Diagnostika.

NASTAVENIE VLASTNÝCH METRÍK NA PODSTRÁNKE PRODUKTY

Najskôr si vyberte, ktoré produkty chcete zobraziť. Možnosti sú prakticky neobmedzené a jednotlivé filtre medzi sebou môžete kombinovať. Ako presne funguje filtrovanie v aplikácii? Medzi našimi videonávodmi nájdete rovno dve videá, ktoré sa venujú základným možnostiam filtrovania a infoboxu v Diagnostike.

Ako príklad si ukážeme prácu s nespárovanými produktami:

Nespárované produkty nie sú zaradené v žiadnej produktovej karte. Nie je možné u nich využiť bidding a zobrazujú sa vo vyhľadávaní za spárovanými produktmi. Také produkty je potrebné skontrolovať a nechať ich spárovať.
Filtrovanie nespárovaných produktov.
Filtrovanie nespárovaných produktov.

Filter nezabudnite uložiť a pomenovať napr. Nespárované produkty.

Chcete sledovať už vytvorený výber produktov? Vďaka novej funkcii Bidding Foxu môžete upraviť už aktívny filter, vyradiť niektoré produkty alebo ich nahradiť novým.

AKO NA NASTAVENIE VLASTNEJ DIAGNOSTIKY

  • Na podstránke Diagnostika prejdeme na kartu Vlastné.
  • Zvolíme Režim úprav a pridáme metriku. Vyberieme z nastavených stratégií a uložených filtrov.
  • Pridáme vytvorený filter. Nespárované produkty a zmeny uložíme. Vlastných metrík pridajte koľko potrebujete.
Vlastná diagnostika
Vlastná diagnostika

Potom, ako si pridáte diagnostiku, chvíľu počkajte, než sa načítajú dáta. Následne si môžete nastaviť sledovanie metrík.

Nastavenie sledovania metrík.
Nastavenie sledovania metrík.

NASTAVENIE UPOZORNENIA

Pri jednotlivých boxov môžete nastaviť, aby vás Bidding Fox upozornil, keď dôjde k nárastu, alebo poklesu.

V tomto konkrétnom prípade sme zvolili upozornenie pri náraste na 15 produktov. Filter sme pomenovali, vybrali závažnosť, možnosť, či chceme upozornenie na e-mail alebo do Mergada a možnosť zobrazenie v grafe udalostí.

Vďaka možnosti posielania e-mailu sa vždy o probléme dozviete včas a nemusíte neustále kontrolovať grafy v aplikácii.

Box s informáciami o týchto produktoch nájdete v karte Vlastné a nárast sa bude prepisovať do Udalostí. Poskladajte si sem ďalšie boxy, v ktorých budete sledovať metriky a ktoré vás naozaj zaujímajú. Nájdete tu tak všetky informácie, ktoré sú dôležité pre správu vašej inzercie. 

Zaujíma vás, či máte nastavený bidding správne? Skontrolujte si stav vašej ponuky na porovnávači Heureka pomocou bezplatého Bidding Auditu. Vo výsledku dostanete cenné dáta a tipy, akým smerom sa vydať pri práci s inzerciou.

 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor o biddingu
Vianočná sezóna sa nezadržateľne blíži a e-shopy začínajú bojovať o pozornosť svojich zákazníkov. Bidding je jednou z variánt, vďaka ktorej môžu svoje produkty na porovnávačoch tovaru viac...
Bidding Audit
Je to skoro pol roka, čo sme vám predstavili novinku Bidding Audit. Vďaka tomuto nástroju zanalyzujete svoju inzerciu na porovnávačoch tovaru a zistíte, kde sú jej slabé miesta. Odhalí napríklad...
Septembrové novinky v Bidding Foxe, Pricing Foxe a vo svete porovnávačov
Uplynulý mesiac bol naozaj nabitý. V Pricing Foxe sme pre vás spoločne s Ondrejom Hamouzom pripravili prvú prípadovú štúdiu, z ktorej máme veľkú radosť. Priblíži vám využitie Líšky na monitoring...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.