Nachádzate sa tu

Ako nastavíte vlastné metriky pre diagnostiku

Súčasťou Bidding Foxu je obsiahla Diagnostika, vďaka ktorej máte podrobný prehľad o vašich produktoch. Viete, koľko máte spárovaných produktov, koľko z nich dosiahlo maximálne CPC a mnoho ďalších informácií. Chýba vám v diagnostike niečo, čo pravidelne kontrolujete? Môžete si nastaviť svoje vlastné metriky. Poďme sa spoločne pozrieť, ako na to.

Pre nastavenie vlastných ukazovateľov sa budeme pohybovať na podstránke Produkty a Diagnostika.

NASTAVENIE NA PODSTRÁNKE PRODUKTY

Vyberieme, ktoré produkty chceme vidieť. Možnosti sú prakticky neobmedzené, jednotlivé filtre medzi sebou môžete kombinovať. Pozrite sa, ako filtrovanie v aplikácii funguje. Na blogu nájdete dve videá, prvé sa venuje základným možnostiam filtrovania a v druhom sa dozviete ako funguje infobox v Diagnostike.

Ako príklad si ukážeme: Nespárované produkty

Nespárované produkty nie sú zaradené v žiadnej produktovej karte. Nie je možné u nich využiť bidding a zobrazujú sa vo fulltextovom vyhľadávaní za spárovanými produktmi. Také produkty je potrebné skontrolovať a nechať ich spárovať.
Filtrovanie nespárovaných produktov.

Filter uložíme a pomenujeme ho, napr. Nespárované produkty.

NASTAVENIE NA PODSTRÁNKE DIAGNOSTIKA

Na podstránke Diagnostika prejdeme na kartu Vlastné. Zvolíme Režim úprav a pridáme metriku. Vyberieme z nastavených stratégií a uložených filtrov. Pridáme vytvorený filter. Nespárované produkty a zmeny uložíme. Vlastných metrík pridajte koľko potrebujete.

Vlastná diagnostika
Pridanie vlastnej metriky do Bidding Fox

NASTAVENIE UPOZORNENIA

Pri jednotlivých boxov môžete nastaviť, aby vás Bidding Fox upozornil, keď dôjde k nárastu, alebo poklesu.

V našom prípade zvolíme upozornenie pri náraste na 15 produktov. Pomenujeme, vyberieme závažnosť, či chceme upozornenie na e-mail, alebo do Mergada a možnosť zobrazenie v grafe udalostí.

Vďaka možnosti posielania e-mailu sa vždy o probléme dozviete v čas a nemusíte neustále kontrolovať grafy v aplikácii.
Nastavenie upozornení

Máme nastavené.

Box s informáciami o týchto produktoch nájdete v karte Vlastné a nárast sa bude prepisovať do udalostí. Poskladajte si sem ďalšie boxy, v ktorých budete sledovať metriky, ktoré vás naozaj zaujímajú. Budete tu mať všetky informácie, ktoré sú dôležité pre správu vašej inzercie a nastavíte si ich priamo na mieru.

Sledujete nejaké vlastné metriky v Bidding Fox? Podeľte sa s nami o vaše skúsenosti a napíšte nám ich do fóra.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobne, ako každý iný. Až v priebehu sa ukázalo, že nám všetkým prevráti život naruby. Zažili sme nové výzvy a zvykali si na nové štandardy. Čo všetko sa odohralo v lišiackej nore za posledný rok sme zhrnuli vo videu. Prajeme príjemné sledovanie.
Nenechajte konkurentov získať vyššie priečky na produktových kartách Heureky
Jedným z kritérii zoraďovania produktov na porovnávačoch tovaru je cena. Sledujete konkurenčné ponuky, aby sa nezobrazovali nad vašimi? Pomocou Bidding Fox Elements dostanete do feedu najnižšiu cenu na karte spolu s URL adresou produktového detailu. Dajte zbohom ručnému preklikávaniu produktových kariet a majte potrebné informácie prístupné na jednom mieste.
Odhaľte rozdiel medzi Free a PPC režimom na porovnávačoch tovaru
Čím sa odlišuje bezplatný režim od plateného a prečo stojí za zváženie vyhradiť na inzerciu väčší rozpočet? Výsledky štatistík Heureky hovoria za seba –⁠ prepnutím e-shopu do PPC režimu sa návštevy v priemere ztrojnásobili. Čítajte ďalej a presvedčte sa sami.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.