Nachádzate sa tu

Čo všetko je súčasťou aplikácie Bidding Fox

Aplikácia obsahuje niekoľko častí, ktoré vám sprostredkujú rôzne informácie podľa toho, ako chcete s inzerciou pracovať. 

Pre rýchly prehľad o inzercii využijete najskôr hlavnú stranu, pokiaľ vás ale zaujíma, ako zlepšiť výkon, zabrúsite pravdepodobne do diagnostiky. Čo všetko sa na stránkach aplikácie nachádza? 

Hlavná strana

Tu nájdete jednoduchý prehľad koľko produktov je nabiddovaných aplikáciou a aký bol stav pred aplikáciou. Ďalej je tu základný prehľad výkonu inzercie podľa dát z Google Analytics za posledných 30 dní. 

Produkty

Na tejto stránke sú vypísané všetky produkty, ktoré aplikácia ovplyvnila. Produkty si môžete vyexportovať do CSV a kúzliť nad nimi podľa ľubovôle ;) 

Nastavenie

Keby sme boli na lodi, dala by sa táto stránka prirovnať k strojovni. Nastavuje sa tu všetko dôležité pre to, aby biddingový automat plnil čo najlepšie vaše ciele. 

Diagnostika

Potom, čo vytvoríte nastavenie a po prvom spracovaní aplikáciou, môžete využiť internú diagnostiku, v ktorej sa dozviete, ktoré produtky z vami vybraných nie sú biddované a prečo. Produkty si môžete vyexportovať po jednotlivých problémoch do CSV alebo rovno ako výber zobraziť štandartne v Mergade. 

Pokiaľ sa do 24 h nenačítajú dáta na hlavnej strane, dajte nám vedieť a vyriešíme to spoločne.

Zo života biddingového automatu

Marketing Miner končí s porovnávačmi tovaru. S potrebnými dátami vám pomôžu líšky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. januára 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerov. Pýtate sa, čo bude s vašimi dátami a štatistikami z porovnávačov? Nemajte strach, líšky sa o ne postarajú.
Predvianočné vylepšenie inzercie
Vianoce sa blížia a zákazníci začínajú objednávať, ako na bežiacom páse. My vám predstavujeme tipy, ktoré nevyžadujú veľký zásah do e-shopu a stíhate ich svojpomocne aplikovať ešte v predvianočnej sezóne. Ako vylepšíte svoju inzerciu?
Automatický alebo ručný bidding
Ručné úpravy jednotlivých položiek sú obvykle veľmi časovo náročné a čím viac položiek je, tým viac úsilia to vyžaduje. Nezáleží na tom, či meníte produktom kategórie, nahrávate fotografie novým ponukám alebo revidujete cenu za preklik na Heureke. Každá možnosť automatizácie sa počíta a väčšinou má aj ďalšie benefity, ako len úsporu času, ktorý následne môžete venovať kreatívnym a strategickým činnostiam.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox, prípadové štúdie a tipy na články z odboru vyhľadávačov tovaru.