Nachádzate sa tu

Vylepšite svoju inzerciu pomocou bezplatného Bidding Auditu

Je to skoro pol roka, čo sme vám predstavili novinku Bidding Audit. Vďaka tomuto nástroju zanalyzujete svoju inzerciu na porovnávačoch tovaru a zistíte, kde sú jej slabé miesta. Odhalí napríklad produkty s dlhou dostupnosťou i príliš nízkou cenou. Poďme si jeho prednosti ukázať detailnejšie.

S čím vám pomôže Bidding Audit

Vložiť produktový feed do Heureky tak, aby bol bez jedinej chybičky, sa niekedy zdá ako neľahká úloha. Nielen začiatočník sa veľakrát stratí v tom, čo musí jeho inzercia pre bidding spĺňať. V takom prípade je Bidding Audit veľkým pomocníkom. Upozorní na položky, ktoré by ste mali okamžite opraviť, aby ste boli na porovnávačoch vidieť. Dá vám tiež inšpiráciu pre ďalšie vylepšenie vašej inzercie.

Nástroj nie je určený len pre začínajúcich užívateľov, ale aj pre agentúry, ktoré chcú vytvoriť prehľadný report pre klienta. Na vyskúšanie stačí vyplniť len URL adresu konverzného feedu. A ak vyplníte všetky požadované informácie, získate viac dát k dispozícii. Audit je zadarmo a nevyžaduje žiadne prihlásenie do systému.

Čo Bidding Audit odhalí?

Nástroj je naozaj komplexný a ponúka veľa informácií o vašej inzercii. Rozdeľuje sortiment do štyroch kategórií:

  • V poriadku,
  • S problémom,
  • S upozornením,
  • a S odporúčaním.
Kategórie Bidding Auditu.

V týchto skupinách sú umiestnené jednotlivé detekcie, ktoré vám poradia, čo je potrebné pri akých produktov zmeniť. Prvou kategóriou sú Produkty v poriadku. Zahŕňa sortiment, ktorý môžete bez zádrheľov biddovať a ktorý obstojí v konkurencii na porovnávačoch. Dá vám informácie, na akých pozíciách sa nachádza a či je alebo nie je v biddingu.

Produkty s problémom

Aby ste mohli začať tieto položky biddovať, musíte najprv odstrániť ich vážne nedostatky. V opačnom prípade sa nebudete na Heureke zobrazovať.

Na čo konkrétne dokáže audit upozorniť?

  • V prvom rade sú to nespárované produkty, u ktorých ste zabudli vyplniť povinný parameter alebo ste ho vyplnili zle.
  • To isté sa vám môže stať aj u elementu HEUREKA_CPC. V ňom napríklad nesmie byť vyplnená 0.
  • Ukáže vám produkty, u ktorých nemáte vyplnenú dodaciu dobu, jednu z podmienok biddingu.
  • Pre spustenie biddingu nesmiete byť na produktovej karte sami, vo výpise sa dozviete, u ktorých položiek nemáte na karte žiadnu konkurenciu.
Príklady detekcie v kategórii Problémy.

Produkty s upozornením

Vďaka upozorneniu predídete komplikáciám s výkonom inzercie. Nechcete utrácať zbytočne peniaze za niečo, čo nie je potreba? Biddingový pomocník identifikuje napríklad produkty, u ktorých je CPC príliš vysoké vzhľadom k cene sortimentu alebo odhalí sortiment, ktorý má vysoký počet preklikov, ale žiadne objednávky.

Produkty s odporúčaním

Chcete v biddingu obsadzovať tie najvyššie priečky? Odporúčania idú ruka v ruke s vašimi ambíciami a sú posledným krôčikom, aby ste inzerciu dostali na vyššiu úroveň. Táto kategória zahŕňa drobnosti, ktoré vám pomôžu vyšperkovať vašu ponuku.

Detekcia vám napríklad ukáže ponuky, ktoré sú v biddingu a aj na TOP pozícii s košíkom. Zvážte, či je potrebné byť na oboch pozíciách a ušetrite tak svoje peniaze. Získate navyše aj informácie, ktoré produkty majú vysoké PNO alebo príliš nízku cenu.

Odporúčania v Bidding Audite.

Pokiaľ chcete zistiť o audite ešte viac informácií, prečítajte si jeden z našich podrobných článkov, ako Bidding Audit vyzerá a z čoho sa skladá. Ak hľadáte vhodný nástroj pre automatický bidding, vyskúšajte Bidding Fox na 15 dní zadarmo. Zahŕňa pokročilé filtrovanie produktov, ich diagnostiku, monitoring konkurencie a mnoho ďalšieho. Ponúka vám všetko, čo potrebujete k biddovaniu inzercie na jednom mieste.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Release 7.15.0
Využite možnosti nastavenia MAX_CPC_SEARCH u nespárovaných produktov a majte prehľad o štatistikách z vyhľadávania na Zboží.cz. Tento úkon využijú odborníci aj začiatočníci v inzercii na druhom najpopulárnejšom porovnávači v Českej republike. V novom release sme okrem tejto vychytávky predstavili aj niekoľko ďalších. Prečítajte si, v čom vám budú užitočné.
Biddovanie minimom
Používate Bidding Fox, máte nastavenú stratégiu a aj tak v produktoch vidíte nižšiu cenu za preklik ako ste čakali? V dnešnom článku si predstavíme niekoľko možností, kedy aplikácia bidduje minimom kategórie. Vysvetlíme si, v akých prípadoch k tomu dochádza, kde zistíte skutočnú cenu za preklik a kedy sa vám biddovanie minimom bude hodiť.
Exporty v Bidding Foxe
V tomto článku vám predstavíme jednotlivé typy exportov. Záleží len na vás, aké informácie sú vo vašom prípade dôležité a čo chcete pravidelne sledovať. Všetko si nastavíte podľa svojich predstáv. Exporty využijete na prácu s dátami, pri reportingu, ale aj na prezentáciu výsledkov svojim klientom.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.