Nachádzate sa tu

Prečo nesedia počty produktov v prehľade jednotlivých stratégií

V druhom diele najčastejších otázok z podpory sa spoločne pozrieme na váš ďalší častý problém, ktorým je nesediaci počet produktov naprieč biddovacími stratégiami. Čím je tento jav spôsobený? Kliknite na video a zistite viac.

Ak by vás zaujímala konkrétna otázka či problém, ktorý by sme mohli podobne spracovať a vysvetliť, dajte nám o ňom vedieť v komentároch pod videom alebo na podpora@biddingfox.com.

 

 

0:00 Úvod

0:24 Logika usporiadania stratégií

0:44 Radenie stratégií

1:15 Produkt nespĺňajúci podmienky stratégie

2:17 Testovacia stratégia

2:31 Nesediace počty produktov v stratégiách

2:55 Nespárované produkty

3:17 Nenabiddované produkty

3:37 Vylučujúce sa podmienky výberu produktov

4:11 Chýbajúci element ITEM_ID

 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

V lišiakovej nore bolo rušno. Posledných pár mesiacov prinieslo množstvo vylepšení v našich aplikáciách – od nového API pripojenia a správ o konkurencii až po ďalšie automatizácie, ktoré urýchlia vašu prácu a zvýšia jej presnosť.
Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.
Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.