Nachádzate sa tu

Znižovať, či neznižovať CPC po dosiahnutí cieľa?

Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Vo videu sa dozviete

  • 0:00 Úvod
  • 0:32 Znižovanie CPC po dosiahnutí cieľa
  • 1:14 NEznižovanie CPC po dosiahnutí cieľa
  • 1:53 Kedy sa vyplatí neznižovať CPC
  • 2:41 Nastavenie max. PNO
  • 2:59 TIP na záver

 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Bidding Fox Elements
Máte vo svojom feede tisíce položiek a potrebujete ich správne zaradiť do katalógu Heureky? Vďaka Bidding Fox Elements ich spárujete na pár kliknutí. V článku sme spísali stručný návod, v ktorom vám...
release Bidding Foxu
Náš Lišiak je zase o chlp lepší. V release sme sa zamerali na bidovanie minimom kategórie podľa cenníka Heureky, kombinovanie viac filtrov naraz aj na prehľadnosť našej aplikácie. Zoznámte sa so...
júnové lišiacke novinky
S Lišiakom si vytvoríte vlastné metriky. Pricing Fox si prepojíte s e-shopovou platformou Webareal a v diagnostike nájdete niekoľko nových detekcií. Heureka predstavila nové tagy a odštartovala sériu...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.