Nachádzate sa tu

Nespárované produkty

Produkty, ktoré nie sú zaradené do kategórie vo vyhľadávači tovaru. Produkty sa nespárujú v prípade, že vyhľadávač nemá zaradenú danú kategóriu, alebo je originálny a nie je možné ho „pripárovať“ k ostatným. Pri nespárovaných produktoch nie je možné využiť bidding a zobrazije sa len vo vyhľadávaní a až za spárovanými produktmi.

Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Nedávno sme sa v niekoľkych článkoch na blogu zaoberali diagnostikou a niekoľkokrát sa stretli s nespárovanými produktmi.Jedným z problémov, ktorý bráni v biddingu, sú nespárované produkty. Ako s nimi môžete pracovať a kedy ich môžete dostať do...

Zo života biddingového automatu

Rozhovor o biddingu
Vianočná sezóna sa nezadržateľne blíži a e-shopy začínajú bojovať o pozornosť svojich zákazníkov. Bidding je jednou z variánt, vďaka ktorej môžu svoje produkty na porovnávačoch tovaru viac...
Bidding Audit
Je to skoro pol roka, čo sme vám predstavili novinku Bidding Audit. Vďaka tomuto nástroju zanalyzujete svoju inzerciu na porovnávačoch tovaru a zistíte, kde sú jej slabé miesta. Odhalí napríklad...
Septembrové novinky v Bidding Foxe, Pricing Foxe a vo svete porovnávačov
Uplynulý mesiac bol naozaj nabitý. V Pricing Foxe sme pre vás spoločne s Ondrejom Hamouzom pripravili prvú prípadovú štúdiu, z ktorej máme veľkú radosť. Priblíži vám využitie Líšky na monitoring...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.