Nachádzate sa tu

Nespárované produkty

Produkty, ktoré nie sú zaradené do kategórie vo vyhľadávači tovaru. Produkty sa nespárujú v prípade, že vyhľadávač nemá zaradenú danú kategóriu, alebo je originálny a nie je možné ho „pripárovať“ k ostatným. Pri nespárovaných produktoch nie je možné využiť bidding a zobrazije sa len vo vyhľadávaní a až za spárovanými produktmi.

Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Nedávno sme sa v niekoľkych článkoch na blogu zaoberali diagnostikou a niekoľkokrát sa stretli s nespárovanými produktmi.Jedným z problémov, ktorý bráni v biddingu, sú nespárované produkty. Ako s nimi môžete pracovať a kedy ich môžete dostať do...

Zo života biddingového automatu

Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...
Sprievodca biddingom: Vylepšite svoju inzerciu
Potrebujete objasniť, či má zmysel spúšťať automatický bidding na sortiment vášho e-shopu? Získajte istotu pri nastavovaní inzercie a výbere biddingovej stratégie. Tretí diel nášho sprievodcu vám prinesie odpovede na časté otázky, ktoré trápia e-shopárov pri bidovaní na porovnávačoch tovaru.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.