Nachádzate sa tu

Zoznámte sa s testovacou stratégiou od Bidding Foxu

Spustili ste prvýkrát aplikáciu Bidding Fox? Alebo ste naskladnili nový tovar a nie ste si istý, akú stratégiu aplikovať? Nastavte si testovaciu stratégiu a na niekoľko dní či týždňov premeňte Lišiaka na analytický nástroj. Bez nutnosti biddingu.

Ako funguje testovacia stratégia

Je možné ju použiť na vyskúšanie stratégie, o ktorej si myslíte, že by bola pre vás zaujímavá. Zaškrtnutím checkboxu Testovacia stratégia bude Bidding Fox pracovať s produktmi tak, ako keby patrili do ostrej stratégie. Začne zbierať dáta o vašej a konkurenčnej ponuke, budete môcť využiť diagnostiku a iné dostupné funkcie. Rozdiel je však v tom, že sa neovplyvní súčasné nastavenie cien za preklik vo výstupnom feede.

Nastavenie novej stratégie
Nastavenie novej stratégie

 

TIPAk ste Bidding Fox spustili prvýkrát, môžete testovaciu stratégiu aplikovať na všetky produkty. Získate údaje o celom sortimente a po čase sa rozhodnete, aká stratégia bude pre daný druh tovaru najefektívnejšia.

Čo tým získate

Informácie. Údaje. Dáta. Tie sú v dnešnej dobe extrémne cenným artiklom. Preto sa Lišiak neobmedzuje len na biddovanie. Prináša diagnostiku vašich produktov, ale čo môže byť pre mnohých atraktívnejšie, sleduje konkurenciu.

POZORČím je stratégia v zozname vyššie, tým vyššiu prioritu má. Preto sa uistite, že testovacia je v zozname stratégií na poslednom mieste. V opačnom prípade by niektoré biddované produkty mohli z biddingu vypadnúť.

Lišiacka analýza

V prehľade produktov sa okrem iného dozviete, akú pozíciu na produktových kartách vaše produkty obsadzujú. Z grafu vyčítate, ktoré produkty v biddingu sú, ktoré majú potenciál a ktoré naopak nie.

Pozícia produktov podľa ceny a biddingu
Pozícia produktov podľa ceny a biddingu

 

Diagnostika aplikácie vás môže po spustení upozorniť na problémy. Odporúčame ich vyriešiť skôr, ako sa pustíte do biddingu. U špecifického sortimentu sa napríklad môže stať, že ho na produktovej karte ponúka málo e-shopov, takže produkty nebude možné biddovať. Vy sa tým pádom môžete sústrediť na sortiment, ktorý je biddovateľný.

Diagnostika –⁠ problémy a varovania
Diagnostika –⁠ problémy a varovania

 

Diagnostika konkurencie

Skvelou príležitosťou je možnosť porovnať vašu a konkurenčnú ponuku. Čo všetko sa z diagnostiky dozviete sme nedávno zhrnuli v článku.

POZORPo spustení testovacej stratégie sa dáta neobjavia okamžite. Zaberie niekoľko hodín, kým sa údaje, napríklad o konkurencii, načítajú.

Pred tým, ako sa pustíte do biddingu vám appka prinesie obrovské množstvo dát. Vďaka nim si urobíte obrázok o tom, ako bude vyzerať bidding po zapnutí ostrej stratégie. Zároveň máte čas rozhodnúť sa, akým spôsobom sa postavíte svojim konkurentom.

 

Vyskúšajte aplikáciu na 15 dní zdarma a využite dostupné dáta vo svoj prospech. Sme vďačný za každú spätnú väzbu a budeme radi, ak sa s nami podelíte o svoje skúsenosti na podpora@biddingfox.com.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.