Nachádzate sa tu

Zoznámte sa s testovacou stratégiou od Bidding Foxu

Spustili ste prvýkrát aplikáciu Bidding Fox? Alebo ste naskladnili nový tovar a nie ste si istý, akú stratégiu aplikovať? Nastavte si testovaciu stratégiu a na niekoľko dní či týždňov premeňte Lišiaka na analytický nástroj. Bez nutnosti biddingu.

Ako funguje testovacia stratégia

Je možné ju použiť na vyskúšanie stratégie, o ktorej si myslíte, že by bola pre vás zaujímavá. Zaškrtnutím checkboxu Testovacia stratégia bude Bidding Fox pracovať s produktmi tak, ako keby patrili do ostrej stratégie. Začne zbierať dáta o vašej a konkurenčnej ponuke, budete môcť využiť diagnostiku a iné dostupné funkcie. Rozdiel je však v tom, že sa neovplyvní súčasné nastavenie cien za preklik vo výstupnom feede.

Nastavenie novej stratégie
Nastavenie novej stratégie

 

TIPAk ste Bidding Fox spustili prvýkrát, môžete testovaciu stratégiu aplikovať na všetky produkty. Získate údaje o celom sortimente a po čase sa rozhodnete, aká stratégia bude pre daný druh tovaru najefektívnejšia.

Čo tým získate

Informácie. Údaje. Dáta. Tie sú v dnešnej dobe extrémne cenným artiklom. Preto sa Lišiak neobmedzuje len na biddovanie. Prináša diagnostiku vašich produktov, ale čo môže byť pre mnohých atraktívnejšie, sleduje konkurenciu.

POZORČím je stratégia v zozname vyššie, tým vyššiu prioritu má. Preto sa uistite, že testovacia je v zozname stratégií na poslednom mieste. V opačnom prípade by niektoré biddované produkty mohli z biddingu vypadnúť.

Lišiacka analýza

V prehľade produktov sa okrem iného dozviete, akú pozíciu na produktových kartách vaše produkty obsadzujú. Z grafu vyčítate, ktoré produkty v biddingu sú, ktoré majú potenciál a ktoré naopak nie.

Pozícia produktov podľa ceny a biddingu
Pozícia produktov podľa ceny a biddingu

 

Diagnostika aplikácie vás môže po spustení upozorniť na problémy. Odporúčame ich vyriešiť skôr, ako sa pustíte do biddingu. U špecifického sortimentu sa napríklad môže stať, že ho na produktovej karte ponúka málo e-shopov, takže produkty nebude možné biddovať. Vy sa tým pádom môžete sústrediť na sortiment, ktorý je biddovateľný.

Diagnostika –⁠ problémy a varovania
Diagnostika –⁠ problémy a varovania

 

Diagnostika konkurencie

Skvelou príležitosťou je možnosť porovnať vašu a konkurenčnú ponuku. Čo všetko sa z diagnostiky dozviete sme nedávno zhrnuli v článku.

POZORPo spustení testovacej stratégie sa dáta neobjavia okamžite. Zaberie niekoľko hodín, kým sa údaje, napríklad o konkurencii, načítajú.

Pred tým, ako sa pustíte do biddingu vám appka prinesie obrovské množstvo dát. Vďaka nim si urobíte obrázok o tom, ako bude vyzerať bidding po zapnutí ostrej stratégie. Zároveň máte čas rozhodnúť sa, akým spôsobom sa postavíte svojim konkurentom.

 

Vyskúšajte aplikáciu na 15 dní zdarma a využite dostupné dáta vo svoj prospech. Sme vďačný za každú spätnú väzbu a budeme radi, ak sa s nami podelíte o svoje skúsenosti na podpora@biddingfox.com.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.