Nachádzate sa tu

Do nového roka nielen s novými funkciami

Prvý release roku 2020 je tu. Odhaľuje celkom novú stránku Stratégia a prepracovanú Hlavný stránku. V článku sa dočítate o nových funkciách a vizuálnych úpravách.

Na prvý pohľad viac informácií

Hneď po príchode do aplikácie si všimnete, že okrem celkových štatistík nezostalo nič na svojom mieste. Zámerom týchto úprav bolo, aby ste na prvý pohľad videli všetky dôležité informácie, ktoré o vývoji sortimentu potrebujete vedieť. Hlavička stránky zostala tak, ako ste zvyknutí. Ostatné zobrazené grafy vám udávajú vývoj stratégií, produktov vrátane ich pozícií alebo detailné štatistiky. Nájdete tu tiež box, cez ktorý sa môžete prekliknúť na naše najnovšie články a ďalšie komunikačné kanály.
V grafe „Top stratégia“ si pod názvom nastavíte kritérium, ktoré vás zaujíma a podľa neho sa zmenia aj krivky. Cez názvy stratégií sa dostanete do ich detailu. V prehľadoch Pozícia cena/bidding a vývoj produktov v čase sa jednotlivé ukazovatele dajú skryť alebo zobraziť kliknutím na názov s farebnou odrážkou. Tak ako tomu bolo už pred releasom - ak nabehnete kurzorom do grafov, vyskočia vám detailné informácie rozpísané po dňoch.

Prehľady na hlavnej stránke
Prehľady na hlavnej stránke

Stratégie sa osamostatnili

V záhlaví aplikácie pribudla nová stránka Stratégia. Okrem tejto výraznej zmeny sme pridali aj ďalšie možnosti jej nastavenia. Aby ste mohli bidovať ešte špecifickejšie, máte teraz možnosť vytvoriť stratégiu na vlastný výber produktov.

Funguje to tak, že sa prekliknete na stránku produkty a nastavíte si filter podľa toho, ktoré produkty práve chcete bidovať. Môže to byť napríklad nový sortiment, alebo ten, ktorý je na nižšej ako 5. pozícii alebo ktorýkoľvek iný. Takto nastavený filter si uložíte a teraz sa dostávame k samotnému nastaveniu stratégie. Vrátime sa teda späť na jej stránku. Kliknete na „vytvoriť novú stratégiu“, vyplníte názov a následne v kolónke „Aplikovať na:“ zvolíte „uložené filtre“ a vyberte si ten, ktorý ste práve vytvorili alebo jeden z tých, ktorý už máte vytvorený. A to je celý proces.

Nastavení strategie na filtr produktů
Nastavenie stratégie na filter produktov

Vývoj stratégie môžete sledovať priamo v jej detaile, na stránke alebo v grafoch na hlavnej stránke. Ďalšou možnosťou, ako využiť uložené produktové filtre, je vytvorenie vlastnej metriky v Diagnostike. Ako na to sme vám ukázali vo videonávode.

 

Z najaktuálnejšieho releasu je to všetko. V lišiackej dielni sa stále niečo deje a Jirka vám zhrnie v blízkej dobe všetky inovácie v jedenástom čísle Bidding Fox* live. Sledujte preto náš blog alebo YT kanál. Ak ste skúsení užívatelia Bidding Foxu, zastavte sa za nami na školenia pre pokročilých, ktoré sú zamerané na Bidding Fox Elements.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Predvianočné vylepšenie inzercie
Vianoce sa blížia a zákazníci začínajú objednávať, ako na bežiacom páse. My vám predstavujeme tipy, ktoré nevyžadujú veľký zásah do e-shopu a stíhate ich svojpomocne aplikovať ešte v predvianočnej sezóne. Ako vylepšíte svoju inzerciu?
Automatický alebo ručný bidding
Ručné úpravy jednotlivých položiek sú obvykle veľmi časovo náročné a čím viac položiek je, tým viac úsilia to vyžaduje. Nezáleží na tom, či meníte produktom kategórie, nahrávate fotografie novým ponukám alebo revidujete cenu za preklik na Heureke. Každá možnosť automatizácie sa počíta a väčšinou má aj ďalšie benefity, ako len úsporu času, ktorý následne môžete venovať kreatívnym a strategickým činnostiam.
Októbrové lišiacke novinky
Prekročením posledného októbrového dňa oficiálne vstupujeme do, pre náš odbor tak dôležitej, vianočnej sezóny. Ešte predtým sa však poohliadnime za októbrom, v ktorom sme vám priniesli veľa noviniek, rád či tipov, ako sa popasovať s nadchádzajúcim obdobím.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox, prípadové štúdie a tipy na články z odboru vyhľadávačov tovaru.