Nachádzate sa tu

Spárovanosť

Spárovanosť produktov je správne priradenie produktov z e-shopu do produktovej karty vyhľadávača tovaru. Spárovanosť produktov ovplyvňuje možnosť inzercie na vyhľadávačoch. Nespárované produkty sa v produktových kartách vôbec nezobrazia.

Ako uchopiť párovanie produktov z toho správneho konca? V ďalšom dieli série Just Bidding sa dozviete odpovede na časté otázky, ktoré trápia e-shopárov pri vytváraní produktových kariet pre porovnávače tovaru. S tipmi od špecialistu Jirky Guňky sa...
Odhaľme chybne spárované produkty v inzercii Heureky pomocou Mergada a Bidding Fox Elements. Odstránením nezrovnalostí zamedzíme zbytočnému preklikaniu kreditu, ktoré neprináša objednávky.
Ak chcete vyťažiť z inzercie na porovnávačoch čo najviac, tovar musí byť zaradený v správnych kategóriách. V tomto článku si ukážeme najčastejšie príklady nesprávneho spárovania produktov na Heureke.
Počet spárovaných, resp. nespárovaných produktov sa zdá byť dobrým predpokladom a ukazovateľom úspešnosti vašej inercie. Nemusí to tak ale byť vždy - nie je totiž spárovanosť ako spárovanosť.

Zo života biddingového automatu

Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.
Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.
Heureka môže byť vašou zlatou bránou k zákazníkom, ak ju viete skrotiť. Pripravili sme pre vás 10 praktických tipov, ako využiť Heureku naplno: od správneho párovania produktov cez chytré bidding až po recenzie, ktoré predávajú.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.