Filtrovanie produktov je jednou z dôležitých funkcií v Bidding Fox. Umožňuje vám vytvárať výbery produktov podľa vami nastavených parametrov a na tieto výbery vytvárať jednotlivé stratégie. Bidding Fox môžete používať, keď máte malý e-shop o niekoľko desiatkach produktov, ale aj keď má váš e-shop desiatky tisíc produktov. Vo vašom feede aj v biddingu sa budete omnoho lepšie orientovať pomocou filtrovania produktov.
Náš Lišiak je zase o chlp lepší. V release sme sa zamerali na bidovanie minimom kategórie podľa cenníka Heureky, kombinovanie viac filtrov naraz aj na prehľadnosť našej aplikácie. Zoznámte sa so všetkými vychytávkami v článku. Nastavte si bidovanie...
Vypúšťame medzi vás nový release aplikácie, v ktorom bol Lišiak obohatený o ďalšiu zaujímavú funkciu. Vďaka nej dokážete jednoducho vylúčiť špecifické produkty z filtru. Ako na to sa dozviete v článku.
Ešte ani neskončil január a Lišiak má za sebou dva releasy. Opäť sme kládli dôraz na lepšiu prehľadnosť a intuitívnejšie rozhranie. Pribudli aj nové možnosti napríklad nastavovania stratégie či filtrovania produktov podľa nových metrík. Poďme si...
Svetlo sveta uzrel nový release Bidding Foxu. Na prvý pohľad nenápadné zmeny, rozhodne však praktického charakteru. Zistite viac o nových možnostiach exportu či filtrovania produktov.
Nezaháľame a máme nové vylepšenia nášho nástroja. Vyfiltrujete si vďaka nim napríklad darčeky konkurencie alebo sa vám bude ľahšie pracovať so stratégiami. Prečítajte si článok a zistite, aké novinky vám spríjemnia prácu s aplikáciou.
V ďalšom čísle Bidding Fox Live vám Jirka ukáže, ako sa dá čarovať s filtrami a exportmi a tiež, čo je nové v stratégiách. Pozrite si video a majte prehľad o tom, čo sa deje v lišiackej dielni.
Na konci novembra prebehol posledný release v tomto roku, ktorý obsahoval napríklad rozšírenie v nastavení stratégií alebo nový prehľad filtrov s možnosťou importu či exportu. Prejdeme si, čo všetko je nové a ukážeme si, ako na to.
V lišiakovej nore bolo rušno. Posledných pár mesiacov prinieslo množstvo vylepšení v našich aplikáciách – od nového API pripojenia a správ o konkurencii až po ďalšie automatizácie, ktoré urýchlia vašu prácu a zvýšia jej presnosť.
Zboží.cz sa presunulo na Sklik, a tak zmizli niektoré staré istoty. Zrazu sa vám môže biddovať menej produktov, v GA4 nevidíte Zboží.cz ako zdroj a kampane sa končia skôr, ako by mali.
Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.