Nachádzate sa tu

Google Analytics

Nástroj spoločnosti Google, ktorý slúži k analýze a vyhodnocovaní návštevnosti internetových stránok. Bidding Fox vďaka prepojeniu s Google Analytics získava dáta, ktoré sú dôležité pre riadenie inzercie na vyhľadávačoch tovaru.

Zápolíte po zapnutí Bidding Foxu s napojením Google Analytics? Alebo je napojenie v poriadku, ale v aplikácii chýbajú produktové dáta? V novom videu zo série Najčastejších otázok z podpory sa dozviete, aké sú najčastejšie príčiny tohto problému.
Pri nastavovaní aplikácie Bidding Fox máte možnosť vybrať si, podľa čoho budete párovať štatistiky k produktom. Rozlišujeme dve možnosti –⁠ párovanie podľa vstupnej stránky alebo ITEM_ID. Obe sa vyznačujú špecifickým správaním a majú výhody a...
Občas sa stretávame so zlým párovaním dát z Google Analytics do Bidding Fox. To sa prejavuje chýbajúcimi hodnotami pri produktoch. Máte analytics správne nastavené, alebo u vášho e-shopu dáta chýbajú?
UTM parametre sú dôležitou súčasťou online marketingu. Ak používate Mergado a Bidding Fox, je potrebné aplikáciu správne nastaviť. Až potom sa vám budú dáta správne prepisovať.

Zo života biddingového automatu

Parametre UTM vám môžu poskytnúť jasné údaje alebo spôsobiť chaos. Zistite, ako ich správne nastaviť a využite pomoc Bidding Foxu, aby ste dosiahli spoľahlivé výsledky.
Heureka môže byť vašou zlatou bránou k zákazníkom, ak ju viete skrotiť. Pripravili sme pre vás 10 praktických tipov, ako využiť Heureku naplno: od správneho párovania produktov cez chytré bidding až po recenzie, ktoré predávajú.
Správne spárované produkty sú kľúčom k viditeľnosti na Heureke aj Zboží.cz. Tento praktický návod vás prevedie základmi párovania, ukáže najčastejšie chyby, tipy na opravu názvov aj využitie nástrojov ako Mergado, Bidding Fox alebo Pairing Bear. Naučíte sa, ako nastaviť feed, kontrolovať diagnostiku a dostať ponuky tam, kde zákazníci skutočne nakupujú.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.