Nachádzate sa tu

Zistite, či vaše produkty súťažia s ďalším automatom

Bidding Fox nie je len aplikácia pre automatický bidding. Jeho neoddeliteľnou súčasťou je obsiahla diagnostika, vďaka ktorej máte omnoho lepší prehľad o vašich produktoch a o inzercii na porovnávačoch. A my sme Lišiaka naučili strážiť podozrivé správanie. Aké informácie vďaka tomuto vylepšeniu získate? Poďte sa na to s nami pozrieť.

Nová karta Validátory v Bidding Fox

Novú kartu Validátory nájdete na podstránke Diagnostika. Jednotlivé validátory kontrolujú, ako sa rôzne hodnoty produktov menia v čase. V prípade, že odpovedajú podozrivému správaniu, aplikácia vás upozorní. Aké hodnoty strážime?

Súťaž s iným biddingovým automatom

Tento validátor vyhodnocuje, ako sa zvyšuje a znižuje CPC. Ak v biddingu súťažíte s ďalším automatom, Bidding Fox vás upozorní. Pri týchto produktoch je potrebné sa zamyslieť nad výškou maximálneho CPC. Zrejme budú dosahovať maximálne nastavené hodnoty. 

Súťaž s iným biddingovým automatom

Výpadky merania

Občas môže nastať výpadok meracích kódov na e-shope. Lišiak vás upozorní na produkty, pri ktorých je meranie zlé. To má za následok, že sa dáta neprepisujú do Google Analytics alebo na porovnávač tovaru.

Výpadky merania

Ovplyvňovanie CPC

Bidding spočíva v ponúkaní ceny za preklik, kedy vyššia ponuka vyhráva. Automatický bidding túto ponuku upravuje podľa konkurencie a CPC drží vo vami stanovených medziach. K úprave ceny môže ale dochádzať aj mimo aplikáciu, napríklad v administrácii porovnávača. Toto nastavenie bude mať prednosť. Pri produktoch, ktoré vám aplikácia vypíše, je CPC ovplyvňuje iným nastavením. To je potrebné nájsť a zmazať, v opačnom prípade automatický bidding nefunguje.

CPC býva manuálne upravené pri akčných produktoch, ktoré si e-shop prial dostať na prvú pozíciu aj za cenu vyšších nákladov. Po skončení akcie sa na spätnú úpravu môže zabudnúť.
Ovplyvňovanie CPC

Podozrivé prekliky

Aplikácia zaznamenala rádovo vyšší počet preklikov na porovnávači ako v štatistikách Google Analytics. To môže značiť podvodné návštevy, pri ktorých je jediným cieľom vyklikať peniaze na vašu inzerciu, bez objednania tovaru. Náklady rastú, ale objednávky nie. Tieto produkty je potrebné kontrolovať a zistiť, či sa jedná o náhodu, alebo cielené preklikávanie.

Heureka toto správanie stráži, ale nie vždy sa podarí podvody odhaliť.
Podozrivé prekliky

Vypadnutie z biddingu

Niekedy sa stáva, že produkty vypadnú z biddingu. Najčastejšou príčinou je nastavená nízka cena za preklik, ktorá sa do aukcie nedostane, pretože konkurencia dáva vyššiu ponuku. Potom je potrebné upraviť stratégiu (znížiť požiadavky na pozíciu alebo navýšiť CPC).

Vypadnutie z biddingu

Vďaka automatickému stráženiu týchto dát bude vaša inzercia na porovnávačoch zase o level vyššie, ako je vaša konkurencia. Máte návrh, ktoré hodnoty by Bidding Fox mal strážiť? Napíšte nám do fóra.

 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor o biddingu
Vianočná sezóna sa nezadržateľne blíži a e-shopy začínajú bojovať o pozornosť svojich zákazníkov. Bidding je jednou z variánt, vďaka ktorej môžu svoje produkty na porovnávačoch tovaru viac...
Bidding Audit
Je to skoro pol roka, čo sme vám predstavili novinku Bidding Audit. Vďaka tomuto nástroju zanalyzujete svoju inzerciu na porovnávačoch tovaru a zistíte, kde sú jej slabé miesta. Odhalí napríklad...
Septembrové novinky v Bidding Foxe, Pricing Foxe a vo svete porovnávačov
Uplynulý mesiac bol naozaj nabitý. V Pricing Foxe sme pre vás spoločne s Ondrejom Hamouzom pripravili prvú prípadovú štúdiu, z ktorej máme veľkú radosť. Priblíži vám využitie Líšky na monitoring...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.