Zistite, či vaše produkty súťažia s ďalším automatom

Bidding Fox nie je len aplikácia pre automatický bidding. Jeho neoddeliteľnou súčasťou je obsiahla diagnostika, vďaka ktorej máte omnoho lepší prehľad o vašich produktoch a o inzercii na porovnávačoch. A my sme Lišiaka naučili strážiť podozrivé správanie. Aké informácie vďaka tomuto vylepšeniu získate? Poďte sa na to s nami pozrieť.

Nová karta Validátory v Bidding Fox

Novú kartu Validátory nájdete na podstránke Diagnostika. Jednotlivé validátory kontrolujú, ako sa rôzne hodnoty produktov menia v čase. V prípade, že odpovedajú podozrivému správaniu, aplikácia vás upozorní. Aké hodnoty strážime?

Súťaž s iným biddingovým automatom

Tento validátor vyhodnocuje, ako sa zvyšuje a znižuje CPC. Ak v biddingu súťažíte s ďalším automatom, Bidding Fox vás upozorní. Pri týchto produktoch je potrebné sa zamyslieť nad výškou maximálneho CPC. Zrejme budú dosahovať maximálne nastavené hodnoty. 

Súťaž s iným biddingovým automatom

Výpadky merania

Občas môže nastať výpadok meracích kódov na e-shope. Lišiak vás upozorní na produkty, pri ktorých je meranie zlé. To má za následok, že sa dáta neprepisujú do Google Analytics alebo na porovnávač tovaru.

Výpadky merania

Ovplyvňovanie CPC

Bidding spočíva v ponúkaní ceny za preklik, kedy vyššia ponuka vyhráva. Automatický bidding túto ponuku upravuje podľa konkurencie a CPC drží vo vami stanovených medziach. K úprave ceny môže ale dochádzať aj mimo aplikáciu, napríklad v administrácii porovnávača. Toto nastavenie bude mať prednosť. Pri produktoch, ktoré vám aplikácia vypíše, je CPC ovplyvňuje iným nastavením. To je potrebné nájsť a zmazať, v opačnom prípade automatický bidding nefunguje.

CPC býva manuálne upravené pri akčných produktoch, ktoré si e-shop prial dostať na prvú pozíciu aj za cenu vyšších nákladov. Po skončení akcie sa na spätnú úpravu môže zabudnúť.
Ovplyvňovanie CPC

Podozrivé prekliky

Aplikácia zaznamenala rádovo vyšší počet preklikov na porovnávači ako v štatistikách Google Analytics. To môže značiť podvodné návštevy, pri ktorých je jediným cieľom vyklikať peniaze na vašu inzerciu, bez objednania tovaru. Náklady rastú, ale objednávky nie. Tieto produkty je potrebné kontrolovať a zistiť, či sa jedná o náhodu, alebo cielené preklikávanie.

Heureka toto správanie stráži, ale nie vždy sa podarí podvody odhaliť.
Podozrivé prekliky

Vypadnutie z biddingu

Niekedy sa stáva, že produkty vypadnú z biddingu. Najčastejšou príčinou je nastavená nízka cena za preklik, ktorá sa do aukcie nedostane, pretože konkurencia dáva vyššiu ponuku. Potom je potrebné upraviť stratégiu (znížiť požiadavky na pozíciu alebo navýšiť CPC).

Vypadnutie z biddingu

Vďaka automatickému stráženiu týchto dát bude vaša inzercia na porovnávačoch zase o level vyššie, ako je vaša konkurencia. Máte návrh, ktoré hodnoty by Bidding Fox mal strážiť? Napíšte nám do fóra.

 

Pridať nový komentár

Ďalšie články

Ako vám Bidding Fox Elements pomôže s DSA kampaňami
Dynamic search ads sú jednou z možností využitia dynamickej reklamy vo vyhľadávaní Google. Pozrite sa, ako ich využiť na podporu produktov s nízkym počtom preklikov, pomocou Bidding Fox Elements .
Ako na lepšie Dynamic Search Ads (DSA) pomocou Bidding Fox Elements
Dynamic Search Ads (DSA) môžete pripraviť rôznymi spôsobmi. My vám dnes ukážeme, ako na to, pomocou XML feedu a aplikácie Bidding Fox Elements. Túto možnosť využijú nie len PPCčkari z agentúr, ale aj e-shopári, ktorí sa PPCčkam venujú.
Nový rok, nové funkcie v Bidding Fox
Nový rok naší vývojári odštartovali naplno. Pripravili pre vás niekoľko noviniek, ktoré už teraz nájdete v aplikácii. Diagnostika získala hneď dve vylepšenia. Udalosti tiež neostali bez povšimnutia. V tomto článku vám prinášame prehľad užitočných funkcií, ktoré pribudli. Tak poďme na to!