Nachádzate sa tu

Nový rok, nové funkcie v Bidding Fox

Nový rok naší vývojári odštartovali naplno. Pripravili pre vás niekoľko noviniek, ktoré už teraz nájdete v aplikácii. Diagnostika získala hneď dve vylepšenia. Udalosti tiež neostali bez povšimnutia. V tomto článku vám prinášame prehľad užitočných funkcií, ktoré pribudli. Tak poďme na to!

Čo je nové v Diagnostike

Zaujíma vás, kedy nastal problém v inzercii a chceli by ste sa naň pozrieť spätne? V Diagnostike sa teraz môžete posúvať v čase a vďaka tomu sa vrátiť k problémom z minulosti.

V Odporúčaniach nájdete dve nové odporúčania/upozornenia, ktoré vyskočia v momente, keď sa vám výrazne zvýši, či zníži počet preklikov pri konkrétnych produktoch. Sledovať tu môžete priemer a aktuálny počet.

Podozrivé produkty, pri ktorých nastal výrazný nárast, alebo pokles preklikov.
Podozrivé produkty, pri ktorých nastal výrazný nárast, alebo pokles preklikov.

Nastavili ste v aplikácii cenu za preklik, no na Heureke sa medzi biddovnými pozíciami nevidíte? Chyba môže byť veľmi banálna, element môže byť skrytý na výstupe. Možno to urobill niekto, kto pracoval pred vami s XML feedom. Ak je element skrytý, Bidding Fox vás prostredníctvom diagnostiky na túto skutočnosť upozorní.

Vylepšený CSV export

Práca s dátami je pri biddingu veľmi dôležitá a preto sme vylepšili CSV export na stránke Produkty. V exporte teraz nájdete všetky dáta, ktoré sa tu dajú zobraziť.

Filtrovanie období

Na hlavnej stránke pribudla možnosť filtrovať dáta konkrétne za 7, 14 a 30 dní. Staršia možnosť filtrovať podľa vlastného nastavenia ostáva.

Práca s udalosťami

Ak stratégiu vytvoríte, alebo už existujúcu upravíte, zapnete, či stopnete, vytvorí sa udalosť. To pomôže lepšiemu prehľadu a vyhľadávaniu vašich nastavení, ak sa k nim budete chcieť v budúcnosti vrátiť. Ak pridávate udalosť manuálne, máte možnosť zobraziť ju v grafe. To sa hodí pri situácii ako minutý kredit, či nasadenie nového feedu. Aby ste si udalosti prispôsobili čo najviac, môžete si ju pre graf označiť farbou podľa závažnosti, či akéhokoľvek iného systému, ktorý vám vyhovuje.

Vytváranie udalostí – voľba, či zobrazovať v grafe (farba textu a pozadie).
Vytváranie udalostí – voľba, či zobrazovať v grafe (farba textu a pozadie).
Zobrazenie uložené v udalosti v grafe na hlavnej stránke
Zobrazenie uložené v udalosti v grafe na hlavnej stránke.

Máte tip na funkciu, ktorá by vám uľahčila prácu s Bidding Fox? Napíšte nám ju do komentára.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.