Nový rok, nové funkcie v Bidding Fox

Nový rok naší vývojári odštartovali naplno. Pripravili pre vás niekoľko noviniek, ktoré už teraz nájdete v aplikácii. Diagnostika získala hneď dve vylepšenia. Udalosti tiež neostali bez povšimnutia. V tomto článku vám prinášame prehľad užitočných funkcií, ktoré pribudli. Tak poďme na to!

Čo je nové v Diagnostike

Zaujíma vás, kedy nastal problém v inzercii a chceli by ste sa naň pozrieť spätne? V Diagnostike sa teraz môžete posúvať v čase a vďaka tomu sa vrátiť k problémom z minulosti.

V Odporúčaniach nájdete dve nové odporúčania/upozornenia, ktoré vyskočia v momente, keď sa vám výrazne zvýši, či zníži počet preklikov pri konkrétnych produktoch. Sledovať tu môžete priemer a aktuálny počet.

Podozrivé produkty, pri ktorých nastal výrazný nárast, alebo pokles preklikov.
Podozrivé produkty, pri ktorých nastal výrazný nárast, alebo pokles preklikov.

Nastavili ste v aplikácii cenu za preklik, no na Heureke sa medzi biddovnými pozíciami nevidíte? Chyba môže byť veľmi banálna, element môže byť skrytý na výstupe. Možno to urobill niekto, kto pracoval pred vami s XML feedom. Ak je element skrytý, Bidding Fox vás prostredníctvom diagnostiky na túto skutočnosť upozorní.

Vylepšený CSV export

Práca s dátami je pri biddingu veľmi dôležitá a preto sme vylepšili CSV export na stránke Produkty. V exporte teraz nájdete všetky dáta, ktoré sa tu dajú zobraziť.

Filtrovanie období

Na hlavnej stránke pribudla možnosť filtrovať dáta konkrétne za 7, 14 a 30 dní. Staršia možnosť filtrovať podľa vlastného nastavenia ostáva.

Práca s udalosťami

Ak stratégiu vytvoríte, alebo už existujúcu upravíte, zapnete, či stopnete, vytvorí sa udalosť. To pomôže lepšiemu prehľadu a vyhľadávaniu vašich nastavení, ak sa k nim budete chcieť v budúcnosti vrátiť. Ak pridávate udalosť manuálne, máte možnosť zobraziť ju v grafe. To sa hodí pri situácii ako minutý kredit, či nasadenie nového feedu. Aby ste si udalosti prispôsobili čo najviac, môžete si ju pre graf označiť farbou podľa závažnosti, či akéhokoľvek iného systému, ktorý vám vyhovuje.

Vytváranie udalostí – voľba, či zobrazovať v grafe (farba textu a pozadie).
Vytváranie udalostí – voľba, či zobrazovať v grafe (farba textu a pozadie).
Zobrazenie uložené v udalosti v grafe na hlavnej stránke
Zobrazenie uložené v udalosti v grafe na hlavnej stránke.

Máte tip na funkciu, ktorá by vám uľahčila prácu s Bidding Fox? Napíšte nám ju do komentára.

Pridať nový komentár

Ďalšie články

Feed marketing
Posledné týždne/dni sa „bavím“ reportingom – sťahovaním dát, nasadzovaním do firemných procesov a tým, aby tieto informácie ľudia skutočne používali. A tak ma zaujali nové vychytávky v reportoch z aplikácie Bidding Fox . Napríklad report do HTML mi príde veľmi užitočný. Jeho benefit má väčšiu hĺbku, než by sa mohlo na prvý pohľad zdať. Rád by som s vami podelil o svoje postrehy.
Feed marketing
Na MergadoFeste 2019 som sľúbil ukázať tento fígeľ. A tak plním teraz svoj sľub. Popíšem ako na pár kliknutí získať zoznam všetkých GIFTov z kariet, kde sa zobrazuje Váš e-shop na Heureke.