Nachádzate sa tu

Nezastavujeme – BF vylepšil svoju diagnostiku

Ak používate Bidding Fox, určite si všímate, že súvisle pracujeme na jeho vylepšeniach. Teraz nastal čas si opäť povedať, čo je nového. A pretože toho nie je málo, budeme každej zmene venovať vlastný miničlánok. Začneme vylepšenou diagnostikou.

Nová diagnostika

Keď otvoríte aplikáciu, vidíte rovno stav inzercie. Môžete tak skontrolovať, že je všetko v norme a že sa vám darí. Ale keďže chcete byť lepší, chcete vedieť, čo všetko urobiť pre to, aby bola vaša inzercia v ešte lepšej kondícii. Presne pre to je tu stránka Diagnostika. Je tu vlastne od začiatku BF, ale teraz podstúpila rozsiahle vylepšenia.

Konrkétne produkty si vždy môžete buď zobraziť priamo v aplikácii, alebo ich vyexportovať do CSV a ďalej s nimi pracovať. 

Nová diagnostika produktů

Problémy brániace biddovaniu produktov 

Prehľad Problémov, ktoré priamo bránia v inzercii produktov - väčšina kontrol pochádza z pôvodnej Diagnostiky.

Diagnostika - Problémy bránící biddingu

Varovania

Po problémoch následujú Varovania, kde teraz zobrazujeme informácie, ktoré sa vzťahujú k tomu, čo už máte v BF nastavené: 

  1. Produkt nespĺňa cieľ – nie je teda na požadovanej pozícii; vďaka tomu, že je všetko rozdelené podľa cieľov, si môžete produkty rýchlo zobraziť, alebo vyexportovať do CSV 
  2. Produkt dosiahol max. CPC – s rozlíšením, či je, či nie je v biddingu, čo vám pomôže pri analýze napr. toho, prečo produkt v biddingu nie je (a vy si nie ste istý, ktorá podmienka za to môže) 
  3. Produkt presiahol max. PNO – merané vždy za posledných 30 dní

Varovanie nebráni biddingu, ale je dobré o nich vedieť.

Diagnostika - Varování, nebrání biddingu, ale je dobré o nich vědět

Odporúčania

Čo skontrolovať a čím by sa dala inzercia vylepšiť.

  1. Na ktorej pozícii máte najviac preklikov a na ktorej najviac objednávok – tu môžete upraviť stratégie, podľa toho, či chcete viac preklikov, objednávok, alebo naopak chcete napr. ušetriť
  2. Produkty, ktoré sú drahšie než 5 najlacnejších ponúk – to môže byť jeden z čriepkov, ktorý vám môže poradiť, prečo sa vašej inzercii nedarí tak, ako by ste čakali
  3. To, kde by ste si zmenou jedného dňa v dostupnosti mohli výrazne pomôť – tzv. Zlomová dostupnosť (skladom, či do 3 dní; 3 dni, či týždeň; atď.)

Diagnostika - Doporučení co zkontrolovat a čím by se dala inzerce vylepšit

Zo života biddingového automatu

Marketing Miner končí s porovnávačmi tovaru. S potrebnými dátami vám pomôžu líšky
Nástroj Marketing Miner informoval, že od 1. januára 2021 ukončuje podporu a vývoj produktových minerov. Pýtate sa, čo bude s vašimi dátami a štatistikami z porovnávačov? Nemajte strach, líšky sa o ne postarajú.
Predvianočné vylepšenie inzercie
Vianoce sa blížia a zákazníci začínajú objednávať, ako na bežiacom páse. My vám predstavujeme tipy, ktoré nevyžadujú veľký zásah do e-shopu a stíhate ich svojpomocne aplikovať ešte v predvianočnej sezóne. Ako vylepšíte svoju inzerciu?
Automatický alebo ručný bidding
Ručné úpravy jednotlivých položiek sú obvykle veľmi časovo náročné a čím viac položiek je, tým viac úsilia to vyžaduje. Nezáleží na tom, či meníte produktom kategórie, nahrávate fotografie novým ponukám alebo revidujete cenu za preklik na Heureke. Každá možnosť automatizácie sa počíta a väčšinou má aj ďalšie benefity, ako len úsporu času, ktorý následne môžete venovať kreatívnym a strategickým činnostiam.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox, prípadové štúdie a tipy na články z odboru vyhľadávačov tovaru.