Ako vám Bidding Fox Elements pomôže s DSA kampaňami

Dynamic search ads sú jednou z možností využitia dynamickej reklamy vo vyhľadávaní Google. Pozrite sa, ako ich využiť na podporu produktov s nízkym počtom preklikov, pomocou Bidding Fox Elements.

Dynamic search ads

Najskôr stručne o dynamic seard ads. Jedná sa o dynamické textové reklamy, ktoré sa zobrazujú vo vyhľadávaní na Google. Sú ideálnym riešením, ak máte rozsiahly web a sortiment produktov. Kampane môžete nastaviť na všetky, alebo vybrané stránky. Cieliť je možné na konkrétne výrazy, textové reťazce, alebo URL adresy. Zdrojom pre cielenie je tabuľka s odkazmi, ktorú segmentujete pomocou štítkov.

Prečo využiť Bidding Fox Elements pre nastavenie DSA

Aplikácia pracuje so štatistickými dátami z porovnávačov tovaru, s Google Analytics, s dátumom a časom, s počasím a ďalšími informáciami. Produkty teda môžete triediť podľa ich vlastností. Napríklad podľa vysokého počtu objednávok, nízkeho počtu preklikov, priemerného CPC a ďalších.

 

Bidding Fox Elements môžete pri nastavovaní DSA využiť dvoma spôsobmi:

  1. Priradenie Custom label k produktom.
  2. Vytvorenie novej samostatnej tabuľky podľa vlastností produktov.

Custom label

Ako vytvoriť štítky k jednotlivým produktom sme opísali v článku ako na lepšie DSA pomocou Bidding Fox Elements. Dočítate sa tu, ako vybrať elementy, nastaviť Custom label a ako všetko nastaviť v Google Ads.

Vytvorenie nového zdroja pre DSA

Druhou možnosťou je vytvorenie nového zdroja, ktorý bude obsahovať produkty s rovnakými vlastnosťami.

Chceli by ste zdvihnúť návštevnosť tovaru, ktorý má málo preklikov?

  • V Mergade vytvoríte nový export pre Google Ads a aktivujete pre neho Bidding Fox Elements.
  • Vyberte informácie, ktoré chcete ďalej používať. Pre produkty s nízkym počtom návštev aktivujte element BFE_GA_CLICKS_SUM za 30 dní.
  • V Mergade nastavte výber BFE_GA_CLICKS_SUM_30 >= 30. Ten bude obsahovať produkty, ktoré majú podľa Google Analytics 30 alebo viac preklikov za posledných 30 dní.
Výber produktov s ménej než 30 prokliky v Mergadu.
  • Tie pomocou pravidla skryte.
Pravidlo pre skrytí produktov
  • Tým získate tabuľku, v ktorej sú len produkty, ktoré mali za posledný mesiac menej ako 30 preklikov.

Posledným krokom je nastavenie reklamy. Pri využití Custom label bude produktom, ktoré požiadavkom odpovedajú, nastavená odpovedajúca kampaň a ostatné budú podporené podľa skoršieho nastavenia. V prípade, že využijete zoznam konkrétnych produktov, ktoré majú pod 30 preklikov, budú v kampani len tieto, ostatné nie. Je teda na vás, či chcete podporovať celý sortiment, alebo len jeho časť.

Používate pre e-shop DSA a využívate k tomu Bidding Fox Elements? Napíšte nám svoje skúsenosti do Fóra.

Pridať nový komentár

Ďalšie články

Ako na lepšie Dynamic Search Ads (DSA) pomocou Bidding Fox Elements
Dynamic Search Ads (DSA) môžete pripraviť rôznymi spôsobmi. My vám dnes ukážeme, ako na to, pomocou XML feedu a aplikácie Bidding Fox Elements. Túto možnosť využijú nie len PPCčkari z agentúr, ale aj e-shopári, ktorí sa PPCčkam venujú.
Bidding Fox Elements vie pracovať s novými dátami
Bidding Fox Elements teraz vie vytvárať o desiatky elementov viac. Vďaka novému rozšíreniu štatistických zdrojov využíva napr. informácie z vášho nákladového feedu, štatistiky a informácie o produktoch zo Zboží.cz a ďalšie. Aké novinky v aplikácii nájdete?