Ako na lepšie Dynamic Search Ads (DSA) pomocou Bidding Fox Elements

Ako na lepšie Dynamic Search Ads (DSA) pomocou Bidding Fox Elements

Dynamic Search Ads (DSA) môžete pripraviť rôznymi spôsobmi. My vám dnes ukážeme, ako na to, pomocou XML feedu a aplikácie Bidding Fox Elements. Túto možnosť využijú nie len PPCčkari z agentúr, ale aj e-shopári, ktorí sa PPCčkam venujú.

Prvé kroky

Najskôr je potrebné urobiť pár nastavení:

  • Vytvorte si nový export s výstupným formátom pre DSA.
  • V Mergado Store aktivujte pre tento export aplikáciu Bidding Fox Elements.

Mergado DSA format

Tip: Ak chcete ovplyvniť, pre aký zdroj sa budú dáta do BFE z Google Analytics sťahovať, vyplňte v Mergade na stránke Nastavenie -> Analytika zdroj, aký chcete.

  • Aktivujte si elementy, podľa ktorých chcete produkty značkovať.

Tip

Pre element pre konverzný pomer za posledných 30 dní podľa GA:

  • (BFE_GA_CONVERSION_RATE_30)

Výber pre produkty s konverzným pomerom väčším ako 1,2

  • BFE_GA_CONVERSION_RATE_30 > 1,2

Novinky - produkty, ktoré sú vo feede menej ako 34 dní

  • [BFE_P_DAYS_IN_FEED] < "34"

Po zapnutí sa môžu elementy naplniť až na druhý deň poobede. Preto sa neľakajte, ak ich po prvom pregenerovaní nebudú mať (záleží na type vybraných dát).

Mergado výber
Mergado výber pre produkty s konverzným pomerom väčším ako 1,2
CUSTOM_LABEL naplníme obsahom pre novinky

Ďalšie nastavenia s CUSTOM_LABEL

  • Vytvorte pravidlo pre produkty s požadovaným konverzným pomerom. Do CUSTOM_LABEL dajte hodnotu, akou chcete tieto produkty označovať v ukážke “predávané”.
  • Ak chcete označiť novinky, bude to vyzerať podobne. Keďže CUSTOM_LABEL už môže niečo obsahovať, naplníme ho obsahom (%CUSTOM_LABEL%) a pridáme oddeľovač štítkov (;) a štítok pre novinku.
  • Ak používate vyššie popísaný postup pre novinku, ale v CUSTOM_LABEL žiadny obsah predtým nebol, môžete použiť regulárny výraz a pravidlo nájsť a nahradiť (^;), ktoré odstráni stredník, ak je prvým znakom.

Teraz už len stačí feed pregenerovať a stiahnúť ho z výstupnej adresy, kde je v potrebnom CSV.

Posledné kroky a máme hotovo

Teraz je potrebné prejsť do Google Ads, kde kliknete na Nástroje -> Firemné údaje. Na novej stránke kliknite na pridanie nového zdroja. Zdroj pomenujte a nahrajte CSV súbor.

Po uložení prebieha kontrola.

 

 URL adresy a k nim priradené štítky
URL adresy a k nim priradené štítky

Nový zdroj sa zobrazí v zozname, po kliknutí naň uvidíte URL adresy a k nim priradené štítky. V ľavom stĺpci vyberte položku rozpis, tu nastavíte automatické sťahovanie zdroja. Do poľa pre adresu vložte adresu výstupného feedu Mergada (tú istú, z ktorej ste stiahli CSV súbor). Následne zvoľte, ako často má Google informácie aktualizovať, uložte a máte hotovo.

Rozpis DSA aktualizace

Potrebujete s nastavením poradiť, alebo máte ďalšie nápady, ako by sa aplikácia Bidding Fox Elements dala využiť? Napíšte nám do fóra, alebo na náš e-mail.

Pridať nový komentár