Nachádzate sa tu

Ako nastaviť Bidding Fox, keď používate UTM parametre

UTM parametre sú dôležitou súčasťou online marketingu. Treba s nimi pracovať správne, inak vám môžu byť k ničomu. Ak ich používate, je potrebné správne nastaviť Bidding Fox aj Mergado. Pozrite sa, ako na to.

ČO SÚ UTM PARAMETRE

Sú to značky v URL adrese, ktoré pomáhajú k správnemu meraniu návštevnosti v Google Analytics. Ich zápis sa môže líšiť, ale vždy v nich nájdete časť medium a source. Vďaka správnemu používaniu budete mať oveľa presnejší prehľad o návštevách e-shopu.

https://www.bidding-fox.sk/?utm_source=heureka&utm_medium=porovnavace 

ZÁSADY NASTAVENIA UTM PARAMETROV

Ich používanie nie je ťažké a existuje niekoľko voľne dostupných UTM generátorov (napríklad tento). Najdôležitejšie je určiť metodiku ich vytvárania a striktne ju dodržiavať. Pre jeden zdroj používať rovnaké nastavenie zdroja, média, veľkosti písmen, atď. Vďaka tomu dohľadáte všetku návštevnosť v Analytics.

NASTAVENIE APLIKÁCIE PRE UTM PARAMETRE

Na návod pre nastavenie Bidding Foxu a Mergada nájdete v tomto článku. Napr. source: Heureka, medium: porovnavace alebo source: BiddingFox, medium: porovnvace
Pri vyplňovaní môžete používať veľké alebo malé písmená, podľa toho, ako ste zvyknutí.

Nastavení UTM parametrů v Bidding Foxu
Nastavenie UTM parametrov v Bidding Foxe

Vždy je dôležité mať správne nastavenú aspoň jednu aplikáciu a všetko bude fungovať tak, ako má.

NA ČO DAŤ POZOR

Maximálna dĺžka URL pre Heureku je 300 znakov. Pomôže pravidlo v Mergade na obmedzenie dĺžky reťazca. Neprepíšu sa vám možno všetky informácie do Analytics, ale inzercia na Heureke pobeží ďalej v poriadku.
Pridaním UTM parametrov sa zmení URL adresa a dôjde k dočasnému odparovaniu produktov - odporúčame nerobiť v sezóne.

Zkrácení URL adresy v Mergadu
Skrátenie URL adresy v Mergadc

Stretli ste sa v Bidding Foxe sa zlým párovaním dát z Google Analytics? Skontrolujte, či máte všetko správne nastavené.  

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.