Nachádzate sa tu

Ako nastaviť Bidding Fox, keď používate UTM parametre

UTM parametre sú dôležitou súčasťou online marketingu. Treba s nimi pracovať správne, inak vám môžu byť k ničomu. Ak ich používate, je potrebné správne nastaviť Bidding Fox aj Mergado. Pozrite sa, ako na to.

ČO SÚ UTM PARAMETRE

Sú to značky v URL adrese, ktoré pomáhajú k správnemu meraniu návštevnosti v Google Analytics. Ich zápis sa môže líšiť, ale vždy v nich nájdete časť medium a source. Vďaka správnemu používaniu budete mať oveľa presnejší prehľad o návštevách e-shopu.

https://www.bidding-fox.sk/?utm_source=heureka&utm_medium=porovnavace 

ZÁSADY NASTAVENIA UTM PARAMETROV

Ich používanie nie je ťažké a existuje niekoľko voľne dostupných UTM generátorov (napríklad tento). Najdôležitejšie je určiť metodiku ich vytvárania a striktne ju dodržiavať. Pre jeden zdroj používať rovnaké nastavenie zdroja, média, veľkosti písmen, atď. Vďaka tomu dohľadáte všetku návštevnosť v Analytics.

NASTAVENIE APLIKÁCIE PRE UTM PARAMETRE

Na návod pre nastavenie Bidding Foxu a Mergada nájdete v tomto článku. Napr. source: Heureka, medium: porovnavace alebo source: BiddingFox, medium: porovnvace
Pri vyplňovaní môžete používať veľké alebo malé písmená, podľa toho, ako ste zvyknutí.

Nastavení UTM parametrů v Bidding Foxu
Nastavenie UTM parametrov v Bidding Foxe

Vždy je dôležité mať správne nastavenú aspoň jednu aplikáciu a všetko bude fungovať tak, ako má.

NA ČO DAŤ POZOR

Maximálna dĺžka URL pre Heureku je 300 znakov. Pomôže pravidlo v Mergade na obmedzenie dĺžky reťazca. Neprepíšu sa vám možno všetky informácie do Analytics, ale inzercia na Heureke pobeží ďalej v poriadku.
Pridaním UTM parametrov sa zmení URL adresa a dôjde k dočasnému odparovaniu produktov - odporúčame nerobiť v sezóne.

Zkrácení URL adresy v Mergadu
Skrátenie URL adresy v Mergadc

Stretli ste sa v Bidding Foxe sa zlým párovaním dát z Google Analytics? Skontrolujte, či máte všetko správne nastavené.  

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.