Nachádzate sa tu

Ako nastaviť Bidding Fox, keď používate UTM parametre

UTM parametre sú dôležitou súčasťou online marketingu. Treba s nimi pracovať správne, inak vám môžu byť k ničomu. Ak ich používate, je potrebné správne nastaviť Bidding Fox aj Mergado. Pozrite sa, ako na to.

ČO SÚ UTM PARAMETRE

Sú to značky v URL adrese, ktoré pomáhajú k správnemu meraniu návštevnosti v Google Analytics. Ich zápis sa môže líšiť, ale vždy v nich nájdete časť medium a source. Vďaka správnemu používaniu budete mať oveľa presnejší prehľad o návštevách e-shopu.

https://www.bidding-fox.sk/?utm_source=heureka&utm_medium=porovnavace 

ZÁSADY NASTAVENIA UTM PARAMETROV

Ich používanie nie je ťažké a existuje niekoľko voľne dostupných UTM generátorov (napríklad tento). Najdôležitejšie je určiť metodiku ich vytvárania a striktne ju dodržiavať. Pre jeden zdroj používať rovnaké nastavenie zdroja, média, veľkosti písmen, atď. Vďaka tomu dohľadáte všetku návštevnosť v Analytics.

NASTAVENIE APLIKÁCIE PRE UTM PARAMETRE

Na návod pre nastavenie Bidding Foxu a Mergada nájdete v tomto článku. Napr. source: Heureka, medium: porovnavace alebo source: BiddingFox, medium: porovnvace
Pri vyplňovaní môžete používať veľké alebo malé písmená, podľa toho, ako ste zvyknutí.

Nastavení UTM parametrů v Bidding Foxu
Nastavenie UTM parametrov v Bidding Foxe

Vždy je dôležité mať správne nastavenú aspoň jednu aplikáciu a všetko bude fungovať tak, ako má.

NA ČO DAŤ POZOR

Maximálna dĺžka URL pre Heureku je 300 znakov. Pomôže pravidlo v Mergade na obmedzenie dĺžky reťazca. Neprepíšu sa vám možno všetky informácie do Analytics, ale inzercia na Heureke pobeží ďalej v poriadku.
Pridaním UTM parametrov sa zmení URL adresa a dôjde k dočasnému odparovaniu produktov - odporúčame nerobiť v sezóne.

Zkrácení URL adresy v Mergadu
Skrátenie URL adresy v Mergadc

Stretli ste sa v Bidding Foxe sa zlým párovaním dát z Google Analytics? Skontrolujte, či máte všetko správne nastavené.  

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor o biddingu
Vianočná sezóna sa nezadržateľne blíži a e-shopy začínajú bojovať o pozornosť svojich zákazníkov. Bidding je jednou z variánt, vďaka ktorej môžu svoje produkty na porovnávačoch tovaru viac...
Bidding Audit
Je to skoro pol roka, čo sme vám predstavili novinku Bidding Audit. Vďaka tomuto nástroju zanalyzujete svoju inzerciu na porovnávačoch tovaru a zistíte, kde sú jej slabé miesta. Odhalí napríklad...
Septembrové novinky v Bidding Foxe, Pricing Foxe a vo svete porovnávačov
Uplynulý mesiac bol naozaj nabitý. V Pricing Foxe sme pre vás spoločne s Ondrejom Hamouzom pripravili prvú prípadovú štúdiu, z ktorej máme veľkú radosť. Priblíži vám využitie Líšky na monitoring...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.