Nachádzate sa tu

Zmeny a pravidlá zobrazovania ponúk na Heureke

Posunom dopredu prešla aj Heureka. Krátko si povieme o novinkách a hlavne pravidlách zobrazovania ponúk.

Na úvod by sme chceli spomenúť podstatnú zmenu spočívajúcu v zobrazovaní e-shopov. V radení podľa ceny sa vám vypíše namiesto pôvodných 5 rovno 10 e-shopov, takže potencionálny zákazník sa nemusí preklikávať ďalej a možnosť nákupu práve u vás rastie.

Pravidlá zobrazovania ponúk

Radenie iba podľa ceny

Iste ste si všimli, že nie je možné biddovať vo všetkých produktových kartách. Stáva sa to najmä v prípade, že je tu menej ako 5 konkurentov. V tejto situácii môžete pozíciu ovplyvniť iba znížením ceny.
Aby bol váš produkt lepšie dohľadateľný, pohrajte sa so zadávaním parametrov tak, aby sa dal lepšie nájsť pomocou filtrovania (upresnenie farby, veľkostí, špecifických vlastností).
Využívanie parametrov odporúčame aj v prípade, že máte v ponuke prevažne unikátny sortiment a nemôžete tým pádom biddovať. Bidding Fox vám síce za spomínaných okolností nepomôže na lepšiu pozíciu, ale môžete ho využiť ako analytický nástroj a získať dáta o konkurenčných e-shopoch a produktoch vďaka exportom či prehľadom.
V tomto má výhodu bidding na Zboží.cz, kde môžete biddovať v rámci kategórie a dostať tak svoj sortiment vyššie než je umiestnená konkurencia.

Radenie podľa ceny – menej ako 5 e-shopov
Radenie podľa ceny – menej ako 5 e-shopov
Porovnanie konkurenčných produktov
Porovnanie konkurenčných produktov

 

Zobrazenie v biddingovom boxe

Ak sa zíde aspoň 5 e-shopov, tak tí, ktorí biddují a majú Overené zákazníkmi, sa zobrazujú v boxe odporúčaných, ale už nie podľa ceny. V tomto boxe sa zobrazujú maximálne 4 biddované shopy. Keď je obchodov 7 a viac, podmienky zobrazenia sa menia a môžu byť v biddingu, ale aj v ponukách podľa ceny.

Zobrazenie e-shopov v biddingovém boxe
Zobrazenie e-shopov v biddingovém boxe

Čo sa týka PNO, tak je dobré vedieť, že Bidding Fox kombinuje náklady z Heureky s obratom podľa Google Analytics. Náklady sa čerpajú z reportu meraní konverzií, ktorý máte dostupný, ak ich meriate aspoň čiastočne pomocou Heureka kódu na meranie konverzií.

 

Veríme, že sme vám objasnili nejednu otázku. Jirka vám všetko rád ukáže na niektorom zo svojich školení, ktoré máme pripravené hneď začiatkom budúceho roka. Ďalej môžete nahliadnuť na náš Youtube kanál, blog či Mergado fórum, kde nájdete informácie o novinkách, rady a praktické návody.

Pridať nový komentár

Ze života biddingového automatu

Čo je bidding a ako funguje
Premýšľate, ako zviditeľniť svoj e-shop na Heureke a Zboží.cz? Na nasledujúcich riadkoch sa dočítate o biddingu na porovnávačoch a o jeho možnostiach a výhodách.
Prvé nastavenie biddingového automatu
Vŕta vám hlavou, ktorý box pri nastavovaní aplikácie zakliknúť a ako vyplniť ostatné políčka, aby Lišiak fungoval správne? V článku na vás čaká popis celej stránky Nastavenie spolu s videonávodom.
Septembrový release
Nástroj Bidding Fox Elements si prešiel zmenami, ktoré užívateľovi rozhodne zjednodušia a sprehľadnia prácu s ním. Elementy sme rozdelili do podstránok podľa okruhov, pribudla možnosť párovať dáta k produktom z Google Analytics a možnosť nastaviť UTM parametre priamo v appke.

Přihlaste se k odběru novinek

Neutečou vám ty nejzásadnější novinky z aplikace Bidding Fox, případové studie a tipy na články z oboru vyhledávačů zboží.