Nachádzate sa tu

Zmeny a pravidlá zobrazovania ponúk na Heureke

Posunom dopredu prešla aj Heureka. Krátko si povieme o novinkách a hlavne pravidlách zobrazovania ponúk.

Na úvod by sme chceli spomenúť podstatnú zmenu spočívajúcu v zobrazovaní e-shopov. V radení podľa ceny sa vám vypíše namiesto pôvodných 5 rovno 10 e-shopov, takže potencionálny zákazník sa nemusí preklikávať ďalej a možnosť nákupu práve u vás rastie.

Pravidlá zobrazovania ponúk

Radenie iba podľa ceny

Iste ste si všimli, že nie je možné biddovať vo všetkých produktových kartách. Stáva sa to najmä v prípade, že je tu menej ako 5 konkurentov. V tejto situácii môžete pozíciu ovplyvniť iba znížením ceny.
Aby bol váš produkt lepšie dohľadateľný, pohrajte sa so zadávaním parametrov tak, aby sa dal lepšie nájsť pomocou filtrovania (upresnenie farby, veľkostí, špecifických vlastností).
Využívanie parametrov odporúčame aj v prípade, že máte v ponuke prevažne unikátny sortiment a nemôžete tým pádom biddovať. Bidding Fox vám síce za spomínaných okolností nepomôže na lepšiu pozíciu, ale môžete ho využiť ako analytický nástroj a získať dáta o konkurenčných e-shopoch a produktoch vďaka exportom či prehľadom.
V tomto má výhodu bidding na Zboží.cz, kde môžete biddovať v rámci kategórie a dostať tak svoj sortiment vyššie než je umiestnená konkurencia.

Radenie podľa ceny – menej ako 5 e-shopov
Radenie podľa ceny – menej ako 5 e-shopov
Porovnanie konkurenčných produktov
Porovnanie konkurenčných produktov

 

Zobrazenie v biddingovom boxe

Ak sa zíde aspoň 5 e-shopov, tak tí, ktorí biddují a majú Overené zákazníkmi, sa zobrazujú v boxe odporúčaných, ale už nie podľa ceny. V tomto boxe sa zobrazujú maximálne 4 biddované shopy. Keď je obchodov 7 a viac, podmienky zobrazenia sa menia a môžu byť v biddingu, ale aj v ponukách podľa ceny.

Zobrazenie e-shopov v biddingovém boxe
Zobrazenie e-shopov v biddingovém boxe

Čo sa týka PNO, tak je dobré vedieť, že Bidding Fox kombinuje náklady z Heureky s obratom podľa Google Analytics. Náklady sa čerpajú z reportu meraní konverzií, ktorý máte dostupný, ak ich meriate aspoň čiastočne pomocou Heureka kódu na meranie konverzií.

 

Veríme, že sme vám objasnili nejednu otázku. Jirka vám všetko rád ukáže na niektorom zo svojich školení, ktoré máme pripravené hneď začiatkom budúceho roka. Ďalej môžete nahliadnuť na náš Youtube kanál, blog či Mergado fórum, kde nájdete informácie o novinkách, rady a praktické návody.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.