Nachádzate sa tu

Ako nastaviť URL feedu na Heureke

Neviete si rady s nastavením výstupnej adresy feedu? Hlási vám Bidding Fox, aby ste si prekontrolovali feed na Heureke? Máme pre vás praktický návod, ako všetko správne vyplniť a využiť tak potenciál aplikácie naplno.

Nastavenie správnej URL súboru XML je dôležité preto, aby sa vám dáta prepisovali tak, ako majú. V prvom rade je nutné si dať pozor na to, ktorú adresu XML feedu kopírujeme. V Mergade sú dve polia – vstupný a výstupný feed. My budeme pracovať s výstupnou adresou súboru.

Vstupný a výstupný feed
Vstupný a výstupný feed

Ak sa stane, že nedopatrením vložíte do administrácie vstupnú adresu, nebude sa vám prepisovať vypočítané CPC.

Editácia e-shopu na Heureke

Po skopírovaní výstupnej URL sa presunieme do administrácie Heureky, kde ju vložíme. V ľavom paneli si nájdeme záložku Nastavenie, následne si otvoríme Informácie o e-shope. Adresu vložíme do poľa url xml súboru“ a tieto úpravy uložíme.

Nastavenie v Heureke
Nastavenie v Heureke

 

V tomto článku sme si ukázali, ako skopírovať správnu URL adresu do Heureky na pár kliknutí. Na blogu nájdete ďalšie tipy nielen k bidování na Heureke. Ak si neviete rady s niektorou z našich aplikácií, príďte na školenia alebo sa môžete obrátiť na našich certifikovaných partnerov, ktorí vám radi pomôžu s inzerciou na porovnávačoch.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.