Nachádzate sa tu

Ako nastaviť URL feedu na Heureke

Neviete si rady s nastavením výstupnej adresy feedu? Hlási vám Bidding Fox, aby ste si prekontrolovali feed na Heureke? Máme pre vás praktický návod, ako všetko správne vyplniť a využiť tak potenciál aplikácie naplno.

Nastavenie správnej URL súboru XML je dôležité preto, aby sa vám dáta prepisovali tak, ako majú. V prvom rade je nutné si dať pozor na to, ktorú adresu XML feedu kopírujeme. V Mergade sú dve polia – vstupný a výstupný feed. My budeme pracovať s výstupnou adresou súboru.

Vstupný a výstupný feed
Vstupný a výstupný feed

Ak sa stane, že nedopatrením vložíte do administrácie vstupnú adresu, nebude sa vám prepisovať vypočítané CPC.

Editácia e-shopu na Heureke

Po skopírovaní výstupnej URL sa presunieme do administrácie Heureky, kde ju vložíme. V ľavom paneli si nájdeme záložku Nastavenie, následne si otvoríme Informácie o e-shope. Adresu vložíme do poľa url xml súboru“ a tieto úpravy uložíme.

Nastavenie v Heureke
Nastavenie v Heureke

 

V tomto článku sme si ukázali, ako skopírovať správnu URL adresu do Heureky na pár kliknutí. Na blogu nájdete ďalšie tipy nielen k bidování na Heureke. Ak si neviete rady s niektorou z našich aplikácií, príďte na školenia alebo sa môžete obrátiť na našich certifikovaných partnerov, ktorí vám radi pomôžu s inzerciou na porovnávačoch.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rok 2020
Minulý rok začal podobne, ako každý iný. Až v priebehu sa ukázalo, že nám všetkým prevráti život naruby. Zažili sme nové výzvy a zvykali si na nové štandardy. Čo všetko sa odohralo v lišiackej nore za posledný rok sme zhrnuli vo videu. Prajeme príjemné sledovanie.
Nenechajte konkurentov získať vyššie priečky na produktových kartách Heureky
Jedným z kritérii zoraďovania produktov na porovnávačoch tovaru je cena. Sledujete konkurenčné ponuky, aby sa nezobrazovali nad vašimi? Pomocou Bidding Fox Elements dostanete do feedu najnižšiu cenu na karte spolu s URL adresou produktového detailu. Dajte zbohom ručnému preklikávaniu produktových kariet a majte potrebné informácie prístupné na jednom mieste.
Odhaľte rozdiel medzi Free a PPC režimom na porovnávačoch tovaru
Čím sa odlišuje bezplatný režim od plateného a prečo stojí za zváženie vyhradiť na inzerciu väčší rozpočet? Výsledky štatistík Heureky hovoria za seba –⁠ prepnutím e-shopu do PPC režimu sa návštevy v priemere ztrojnásobili. Čítajte ďalej a presvedčte sa sami.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.