Nachádzate sa tu

Bidding Fox Elements prináša viac aktuálnych dát z Heureky

Používate appku BFE a hovorili ste si, že by bolo fajn, keby ste v jej rámci mohli využívať viac okruhov dát? Vaše priania bolo vypočuté – Elements dokážu po novom pripojovať ďalšie údaje z Heureky o konkrétnych ponukách.

Nedávno sme vám predstavili funkciu Bidding Foxu – monitoring konkurencie. Vďaka novej práci s výbermi už nie sú dáta o konkurencii v Elements a v Mergade anonymné. Aktuálne už dokážete identifikovať pozíciu konkrétneho predajcu a tieto informácie ďalej využiť.

​Nová skupina dát z Heureky
​Nová skupina dát z Heureky

Informácie o karte a e-shope

Na nedávne pripojenie dátových celkov nadväzujú čerstvé zdroje dát z Heureky. Z nich čerpajú informácie novo pridané súčiastky – stačí ich zapnúť a získate z nich informácie o karte (TOP ponuka, pozícia v kategórii) a o e-shope. Hľadáte informácie o konkrétnom e-shope či konkurencii? Zaujíma vás konkrétne umiestnenie? Vytvorte si vlastné elementy a preveďte do nich hodnoty z dátových polí.

V rámci pozície máte k dispozícii dve polia:

  • prvý element BFE_S_H_BIDDED_POSITIONS ukazuje biddované postavenie – pre e-shop predstavuje veľmi užitočné dáta
  • druhý BFE_S_H_PRICE_POSITIONS ukazuje časť e-shopov zoradených podľa ceny.

Využite informácie z Heureky naplno. V Bidding Foxe všetko skontrolujete na podstránke produkty. V pokračovaní tohto článku sa pozrieme na to, ako dáta z Heureky efektívne využívať.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.