Nachádzate sa tu

Konkurencia na podstránke Produkty

Podstránku Produkty vám isto nemusíme predstavovať. Ponúka nespočetné množstvo možností filtrovania podľa vlastností produktov, ale aj informácií z porovnávačov tovaru, biddingu a mnoho ďalších. Medzi možnosti sme pridali ešte konkurenciu. Aké informácie vďaka tomu získate? Pozrite sa.

V aplikácii pribudla nová podstránka Konkurencia, vďaka nej budete mať vždy aktuálny prehľad o obchodoch, ktoré predávajú rovnaký tovar ako vy, o ich cenách, doprave a ďalšie. O základných možnostiach sme napísali v tomto článku a o rozšírených zase tu. Informácie o konkurencii sme pridali aj na podstránku Produkty.

Aké možnosti môžete na podstránke Produkty využiť

Keď prejdete na podstránku Produkty, rozkliknite Rozšírené vyhľadávanie a vyberte možnosť Konkurencia.

Zobrazí sa vám ponuka pre filtrovanie podľa:

  • názvu konkurenčného e-shopu,
  • vlastnosti spoločných produktov (lacnejšie, drahšie, TOP pozície a pod.),
  • pozície v biddingu alebo mimo neho,
  • kategórie 
  • alebo výrobca.
Konkurence na podstránce produkty
Konkurencia na podstránke Produkty

Ďalšou z možností je, že si rozkliknite pole Konkurencia priamo v tabuľke produktov.

Tabulka konkurenčních produktů
Tabulka konkurenčních produktů

Zobrazí sa vám zoznam produktov a informácie o vašom e-shope a piatich ďalších. Výsledky môžete zoradiť podľa vašich preferencií - cena, dostupnosť, cena dopravy, pozície v biddingu alebo podľa ceny. Stačí vždy kliknúť na vybranú možnosť.

Výsledky sú farebne odlíšené:

  • Červenou, keď je hodnota vyššia, ako vaša (konkurent tovar predáva drahšie, než vy).
  • Zelenou, keď je hodnota nižšia (je lacnejšia).
  • Bez farby sú také produkty, ktoré sú porovnateľné s vašou ponukou.

Ak je pole vynechané, znamená to, že daný e-shop rovnaký produkt nepredáva.

Skúšali ste už pracovať s novou podstránkou? Budeme radi za vašu spätnú väzbu a návrhy na ďalšie funkcie. Napíšte nám.

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Čo priebežne kontrolovať v aplikácii Bidding Fox
Pre úspešnú inzerciu je potrebné pravidelne kontrolovať výsledky biddingu a stav sortimentu, a na základe toho optimalizovať stratégie. Na nasledujúcich riadkoch poradíme, aké metriky a detekcie by vám pri kontrole nemali ujsť.
Bidding Fox News
Hľadáte zdroje aktualít zo sveta biddingu, pricingu a porovnávačov tovaru? Už viac nemusíte –⁠ ste na správnej adrese. V Bidding Fox News vás čakajú novinky z lišiackej aplikácie, tipy na expanziu s Mergadom, zmeny na Heureke či niekoľko mesiacov pripravované prekvapenie od Pricing Foxu. Užite si svoju pravidelnú dávku e-commerce aktualít.
Šiesty diel
Zoznámte sa s funkciou Znižovať CPC po dosiahnutí cieľa. Tento nenápadný checkbox v nastavení stratégie dokáže divy. Jeho užitočnosť sa líši e-shop od e-shopu. Dokáže pomôcť, ale nie v každom prípade. Preto je potrebné, aby ste poznali jeho úskalia, otestovali ho a bidding riadili na základe výsledkov. Všetko vám vysvetlíme vo videu.

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.