Nachádzate sa tu

Report konkurencie - dôležité informácie na pár kliknutí, II. časť

Na podstránke Konkurencia nájdete nespočetné množstvo informácií, ktoré vám ušetria čas pri monitoringu konkurencie a nájdete na nej aktuálne čísla pekne pohromade. Pozrite sa, kde nájdete podrobný prehľad o cenách, dobe dodania atď.

V prvom článku o reporte konkurencie sme si predstavili jeho základné funkcie a informácie, ktoré v ňom nájdete. V tomto vám ukážeme, ako pracovať s podrobnými prehľadmi a dátami na podstránke Produkty.

PODROBNÉ INFORMÁCIE O KONKURENČNÝCH E-SHOPOCH

Zvoľte možnosť zobraziť podrobnosti. Výpis obchodov sa rozšíri a vy uvidíte priemerné hodnoty a počty produktov pri jednotlivých poliach.

Zobrazení podrobných informací v reportu konkurence
Zobrazenie podrobných informácií v reporte konkurencie

Z počtu produktov sa môžete prekliknúť na detailný popis tovaru, ktoré sem spadá.

Ukázka počtu produktů
Ukážka počtu produktov

Dostanete sa na podstránku Produkty, kde môžete ďalej vyhľadávať a filtrovať. V tabuľke vidíte porovnanie vášho e-shopu a piatich ďalších. Ak máte vybrané obchody, ktoré sledujete, zobrazia sa vám tu práve tie.

Ukázka výpisu konkurenčních cen
Ukážka výpisu konkurenčných cien

Filtre sa budú upravovať vždy podľa toho, odkiaľ sa preklikne. Pri prekliku z ceny produktu sa zobrazí porovnanie vás a piatich ďalších e-shopov podľa ceny. Zelenou budú označené tie, ktoré sú lacnejšie ako vaše, červenou tie drahšie a bez podfarbenia rovnako drahé.

Ukázka srovnání e-shopů podle ceny produktu
Ukážka porovnania e-shopov podľa ceny výrobku

Na podstránke Produkty môžete ďalej vyhľadávať tak, ako ste zvyknutí a filtre kombinovať.

Máte nápad na nejaké ďalšie funkcie, ktoré by ste v tomto reporte radi videli a používali? Napíšte nám ich. 

Pridať nový komentár

Zo života biddingového automatu

Rozhovor Decathlon
Chcete načerpať inšpiráciu pre prácu s našou aplikáciou a tvorbou stratégií? Na dnešný rozhovor sme oslovili Decathlon, poprednú firmu na trhu športového vybavenia. Na otázky nám odpovedal online marketing špecialista Ing. Jan Nový. Začítajte sa do rozhovoru a získajte know-how, ktoré využijete aj pre svoj e-shop.
Správne nastavená stratégia patrí k prvotným úlohám, bez ktorých sa Lišiak v žiadnej inzercii nezaobíde. Na základe spätnej väzby sme do aplikácie pridali nie len funkciu nastavenia minimálneho cpc. Neviete si predstaviť, ako by ste takúto možnosť využili? Poďme si ju a ďalšie novinky postupne predstaviť.
Biddovanie pomocou Bidding Fox Elements
Ako efektívne využijete dáta zo Sortiment reportu a akým spôsobom ich môžete spracovať pomocou Mergada a Bidding Fox Elements? Na to si posvietime v návode od Petra Janouška, online marketing...

Prihláste sa k odberu noviniek

Neutečú vám tie najzásadnejšie novinky z aplikácie Bidding Fox a z porovnávačov tovaru.

.